bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mz ničení pístů Mz etz 251
6.6.2017 v 22:52
Co může způsobit poškození pístů?
Píst není otočený.
Výfukový kanál.
Akorát mě chybí vzadu zátka u výfuku, ale, že by to bylo tím?





















Výbrus na praskání kroužků pomohlo.
Kdyby se hůř otáčela ojnice, po sundání válce se má ojnice opřít svojí váhou o blok motoru. Hlavně se to stává u originálních ojničních sad, kdy je vymezovací položka měkčí třeba z bronzu. Podložka se prohne, opře se o jehlové ložisko a ojnice se časem zadře. Maximálně může najet tak 6000 km.
Případně podložky odstranit, ale potom má ojnice větší boční vůli může se ale poškodit píst. V motoru mám starší ojnici a pokuď zjistím to, že se ojnice hůř otáčí tak podložky odstraním.

U originální ojnice byla vůle mezi ojnicí a klikovkou 0,3-0,5 mm.

Výfuk mz etz 251.
Rozřezaný výfuk 251.

http://www.simsonvig...&t=32319#p232805

Naposledy editováno 21.03.2019 01:10:13

1 reakcí na tento příspěvek Mz ničení pístů Mz etz 251

9.6.2017 v 06:24 | Nahoru | #1
Tak asi děláš něco špatně nebo je ten válec po smrti. Kroužky srážet na brusce je prasárna. Opravdu jen jehlový pilník a bez tlaku, sjet hranku pokud je. Na válci taky jen lehce ale zas o dost víc než kroužky. Máš fotku kde je vidět přechod mezi místem kam až dojíždí kroužky a kam už ne? Pokud jsi ty kroužky srazil takto tak se ani nedivím že odešly. Zaprvé do nich broušením na brusce a tím pádem ohřátím dle mého názoru vnášíš pnutí a za druhé ten kroužek se na této poloviční tloušťce nemá už o co opřít ve válci. Říkáš že jsi koupil válec po výbrusu a po 700 km. Válec jsi dával s pístem který na tom najel těch 700 km nebo jsi dal jiný?

(reakce na) Mz ničení pístů Mz etz 251

10.6.2017 v 00:21 | Nahoru | #2

Delk píše: Tak asi děláš něco špatně nebo je ten válec po smrti. Kroužky srážet na brusce je prasárna. Opravdu jen jehlový pilník a bez tlaku, sjet hranku pokud je. Na válci taky jen lehce ale zas o dost víc než kroužky. Máš fotku kde je vidět přechod mezi místem kam až dojíždí kroužky a kam už ne? Pokud jsi ty kroužky srazil takto tak se ani nedivím že odešly. Zaprvé do nich broušením na brusce a tím pádem ohřátím dle mého názoru vnášíš pnutí a za druhé ten kroužek se na této poloviční tloušťce nemá už o co opřít ve válci. Říkáš že jsi koupil válec po výbrusu a po 700 km. Válec jsi dával s pístem který na tom najel těch 700 km nebo jsi dal jiný?



Ten poslední válec tam mám má najeto 700 km.
Válec byl projetej nahoře jenom o 0,05 mm. Válec je na výbrusu.
Začínalo se s nebroušenejma kroužkama, to že jsou tyto motory tak náchylný je blbý.
V krajnim případě jsem viděl upravenej válec do emzety s dvěma výfukovejma kanálama pro jedno koleno.
Jezdit jako s veteránem mě nebaví.
Třeba se bude dělat výbrus každých 4000 km.

Už někdo z vás měl uhnutej motor zhruba o 13 mm a i natočenej z prava do leva?
Zkrátim levej plech tak o 4 mm a trochu motor zvednu na držáku.

Naposledy editováno 11.06.2017 12:27:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 3 Dnes v 17:08 MartinXL650V
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist