Píst není otočený.
Výfukový kanál.
Akorát mě chybí vzadu zátka u výfuku, ale, že by to bylo tím?
Výbrus na praskání kroužků pomohlo.
Kdyby se hůř otáčela ojnice, po sundání válce se má ojnice opřít svojí váhou o blok motoru. Hlavně se to stává u originálních ojničních sad, kdy je vymezovací položka měkčí třeba z bronzu. Podložka se prohne, opře se o jehlové ložisko a ojnice se časem zadře. Maximálně může najet tak 6000 km.
Případně podložky odstranit, ale potom má ojnice větší boční vůli může se ale poškodit píst. V motoru mám starší ojnici a pokuď zjistím to, že se ojnice hůř otáčí tak podložky odstraním.
U originální ojnice byla vůle mezi ojnicí a klikovkou 0,3-0,5 mm.
Výfuk mz etz 251.
Rozřezaný výfuk 251.
http://www.simsonvig...&t=32319#p232805
Naposledy editováno 21.03.2019 01:10:13
1 reakcí na tento příspěvek Mz ničení pístů Mz etz 251
Delk píše: Tak asi děláš něco špatně nebo je ten válec po smrti. Kroužky srážet na brusce je prasárna. Opravdu jen jehlový pilník a bez tlaku, sjet hranku pokud je. Na válci taky jen lehce ale zas o dost víc než kroužky. Máš fotku kde je vidět přechod mezi místem kam až dojíždí kroužky a kam už ne? Pokud jsi ty kroužky srazil takto tak se ani nedivím že odešly. Zaprvé do nich broušením na brusce a tím pádem ohřátím dle mého názoru vnášíš pnutí a za druhé ten kroužek se na této poloviční tloušťce nemá už o co opřít ve válci. Říkáš že jsi koupil válec po výbrusu a po 700 km. Válec jsi dával s pístem který na tom najel těch 700 km nebo jsi dal jiný?
Ten poslední válec tam mám má najeto 700 km.
Válec byl projetej nahoře jenom o 0,05 mm. Válec je na výbrusu.
Začínalo se s nebroušenejma kroužkama, to že jsou tyto motory tak náchylný je blbý.
V krajnim případě jsem viděl upravenej válec do emzety s dvěma výfukovejma kanálama pro jedno koleno.
Jezdit jako s veteránem mě nebaví.
Třeba se bude dělat výbrus každých 4000 km.
Už někdo z vás měl uhnutej motor zhruba o 13 mm a i natočenej z prava do leva?
Zkrátim levej plech tak o 4 mm a trochu motor zvednu na držáku.
Naposledy editováno 11.06.2017 12:27:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 3 | Dnes v 17:08 MartinXL650V |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 8 | 26.2.2022 v 17:47 2stroke |
MZ 251 MZ ETZ 251 | Petan69 | 7 | 7.2.2022 v 08:54 Petan69 |
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 3 | 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850 |