bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípla-nestartuje-nesvítí
Ahoj,
dneska sem se jel projet. Cestou zpátky motorka do kopce ztratila dech, během 3 vteřin téměř ko, myslel jsem že dochází benzín - mělo to stejný průběh. Hned jsem dal jsem rezervu, ale hend to chcíplo. Koukám že ale benzínu je dost, tak chci znovu nastartovat, otáčím klíčkem, ale kontrolka neutrálu už nesvítí. - snažím se kickstartem nakopnout, normálně to jde na první, tedkom snad na desátý. volnoběh má kolísavý průběh, na přidání plynu téměř nereaguje nebo vůbec, pak zdechne, ještě jednou to samé, světla ani blinkry nefungují. Zřejmě nefungovali od začátku, kdy nesvítila kontrolka neutrálu. Pak už jsem moto nenastartoval, zdarma mě odtáhla kooperativa, díky :D

Je to elektroinstalace? Pojistky jsou ok, ani jedna není spálená. Baterka by mohla být KO. Majitel varoval že moto přebíjí na 16V/5000 otáček...proto že dolejvat destilovanou vodu...přebil sem jí? je fakt že ten den jsem poprvé zkoušel otáčky přes její komfortní zónu, na zkoušku...7000-8000...
Takže je blbne regulátor? To potrvá než ho seženu...to dolejvání destilky zatím stačí? Objednám ho, ale u nás ho asi neseženu (pokud nevíte kde..)

Díky...

Naposledy editováno 05.06.2017 19:40:08

Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2017 v 06:49 | Nahoru | #1
Jop, to bude baterkou.

Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2017 v 07:11 | Nahoru | #2
Jak jako nabíjí až při 5000 otáčkách? Tam bude něco špatně. Buď regulátor dobíjení, nebo prošlehnuté vinutí v alternátoru. Než něco budeš kupovat, nabij starou baterku, jestli teda není zkratovaná a půjde, nastartuj a měř. Je tu spousta návodů jak se měří dobíjení a jak zjistit jestli je to regulátor nebo alternátor. Stačí jen hledat.

Chcípla-nestartuje-nesvítí

5.6.2017 v 07:45 | Nahoru | #3
OK, díky, ověřím co z toho to je.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípla-nestartuje-nesvítí

5.6.2017 v 19:45 | Nahoru | #4
edit: došlo k nedorozumění, ne že nedobíjí, ale asi lehce přebíjí, v poslední faktuře ze servisu z r.2015 je měření 16V/5000ot. Může teda být přebitá? Nebude snadný sehnat novej regulátor jestli se to potvrdí, nemáte tip kde sehnat (když to bude ono). Asi to bude chvíli trvat, když to nebude z ČR, je ta destilka a nová baterka dočasný řešení? Chtěl jsem se v červnu na pár dní projet

Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2017 v 19:49 | Nahoru | #5
ty pojistky jsi měřil,nebo na ně jen koukal. někdy se stane,že vypadá dobrá a není. já rozebral kvůli pojistce půl motorky,tak to vím moc dobře

(reakce na) Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2017 v 20:05 | Nahoru | #6

bartpech píše: edit: došlo k nedorozumění, ne že nedobíjí, ale asi lehce přebíjí, v poslední faktuře ze servisu z r.2015 je měření 16V/5000ot. Může teda být přebitá? Nebude snadný sehnat novej regulátor jestli se to potvrdí, nemáte tip kde sehnat (když to bude ono). Asi to bude chvíli trvat, když to nebude z ČR, je ta destilka a nová baterka dočasný řešení? Chtěl jsem se v červnu na pár dní projet

ne není jestli nechceš spálit něco jiného,a vybuchlá baterka pod prdelí taky není pěkná věc.Oprav si to dobíjení.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípla-nestartuje-nesvítí

5.6.2017 v 20:07 | Nahoru | #7
koukal,:D já sem v blbý situaci že přes tejden sem mimo domov, takže tak akorát sbírám nápady který můžu realizovat nejdřív o víkendu, takže to tedka nezměřím.
Ale to by zase chcíplo hned a už by to ani necuklo ne? Tohle bylo takový postupný (i když velmi rychlý)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2017 v 20:35 | Nahoru | #8
bartpech> jak myslíš. podle mě baterka takhle na nulu z ničeho nic neklekne. ale nevím,jsem velmi špatnej elektrikář

Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2017 v 21:27 | Nahoru | #9
Pokud je baterie přebíjena tak hlavně za jízdy bublá a vyschne... stane se z ní jen filtr napěťových špiček pro regulátor ale jen do chvíle než vypneš motor. Pak už jsi bez energie...
V autě mi taky takhle baterie nastartovala auto, dovezla mě z Ostravy do Brna.Když jsem potřeboval v noci jet zpátky tak zvládla už jen odemknout centrál a pak pomalu pohasla žárovička interiéru...

Regulátor seženeš buť u Wape nebo u Ignitechu

Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 6.6.2017 v 13:54 | Nahoru | #10
Regulátor jsem několikrát bral od ignitechu, měl jsem ho vždy do týdne a za rozumný peníze.

(reakce na) Chcípla-nestartuje-nesvítí

Skvělá odpověď, děkuji! 6.6.2017 v 20:53 | Nahoru | #11
nemako> klekne, ráno v zimě oct TDi na cvrk, absolutně žádný signál, že by byl problém, cesta do práce 20km.Odpoledne se nerozsvítily ani kontrolky.
baterka měla 6 let, novou tam mám od výměny třetím rokem. El na autě byla ok. Někde jsem o takto rychlém ko četl, že se v baterce uvolní nějaký bordel ( část rozpadajících se desek) a ten pak desky zkratuje a je baterka ko "hned"

Chcípla-nestartuje-nesvítí

7.6.2017 v 16:21 | Nahoru | #12
O víkendu to změřím, bohužel ani vape ani ignitech tenhle ani podobný regulátor nedělá - jsem taky velmi špatný elektrikář, ale říkali že podle schématu zapojení se jedná celkem o atyp...ale našel sem celkem levný originální, tak ho koupím a v sobotu uvidím...kdyžtak mám do zásoby..ale obě firmy se mi snažili pomoct co mohli, takže za obě

Chcípla-nestartuje-nesvítí

19.6.2017 v 11:36 | Nahoru | #13
díky, tak vyřešeno. Od ignitechu mi poslali nový regulátor s usměrňovačem, za pěkný peníze, do dvou dnů....dost mi pomohli, i přes moje základní neznalosti to dali dohromady..:D regulátor je namontovaný, do baterky už to dobíjí správně,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
neháže jiskru Honda CJ 250 T bartpech 6 24.4.2021 v 14:48 bartpech
šopování Honda CJ 250 T bartpech 3 21.4.2021 v 22:08 bartpech
sundání skla paraboly Honda CJ 250 T bartpech 1 8.1.2021 v 08:22 Valve
nejde do otáček, chcípá, dusí se Honda CJ 250 T bartpech 5 8.8.2020 v 11:52 bartpech
příruby Honda CJ 250 T bartpech 4 11.11.2017 v 12:36 bartpech


TOPlist