globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Zdravím. Mám problém s neustále rozladěnou synchronizací karburátoru.
Minulou sezónu jsem měl problém s jízdou v 3700 ot/min motor při přidání cukal a na stálé rychlosti tzv tarokoval(snad jsem to pochopil zprávně)
V zimě karburátory rozebrané, vyčištěné ultrazvukem, zkontrolovné membrány a těsnění
Po složení samozřejmě rozhozená synchronizace...
Synchronizaci jsem udělal a moto jela klidněji i v nižších otáčkách se najednou dalo projet městem...
Po cca 800km postupně pomalu klesnul volnoběh na 900 ot/min a začala pískat do výfuku
Podle teploty svodu problém na spodním válci.
Při pohledu na klapky určitě nebyly stejně pootevřené tak jsem dneska dělal synchronizaci znovu
Synchro udělaná a při zkušební jízdě po asi 50km zase na volnoběh začíná kuckat do výfuku...
Otázka je co dělám blbě?
Hadice připojují místo pumpy a podtlakového ventilu(přívod paliva zajištěn)
Nastavím vyšší volnoběh , seřídím budíky až ručičky jen jemně kmitají a nastavuju.
Znovu nastavím volnoběh....
Motor je při nastavení zahřátý...

Je něco v mém postupu špatně?
Díky za rady a postřehy

PS: servis je poslední možnost zatím ještě ne.

1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné

28.5.2017 v 23:37 | Nahoru | #1
A příruby máš těsné? nepřisává si?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchro. karburátorů - stále rozladěné

29.5.2017 v 06:35 | Nahoru | #2
kuzmič> Příruby kontrolované při skládání a vše těsné(zkoušeno čističem na brzdy)

Zkoušel jsem změřit tlaky ve válcích ale jen příložným měřidlem(Válelo se to kdysi dědovi v krabici po škoda 105).
Přední válec 9,5 a horní 10.
Číslo nic moc ale startuje na první max druhé převalení a čert ví jestli je ten měřák zkalibrovaný....
Stejně by mělo být důležité že jsou tlaky podobné nebo se pletu?

Myslím že bude problém v karburátoru. Když je moto zahřátá a vypnu sitič tak otáčky poklesnou a čím déle to nechám na volnoběh tím více to střelí do sání po přidání plynu.
Čím víc a rychleji přidám tím víc benzínu horní válec plivne do airboxu. Po tomto odplivnutí motor normálně vyletí do otáček
Když přidám hned po sobě žádná střelba se nekoná
Že by se karbec přechlastal?
Co se dalo zkontrolovat na nasazených karburátorech to jsem zkontrolovat a vše se tváří průchozí....

Teď mě napadlo že jsem nekontroloval hladinu v plovákové komoře
Odpoledne na ni mrknu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker
Ducati Monster - o-kroužky vidlice ... Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 4 26.8.2021 v 11:54 honzabiker


TOPlist