bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Zdravím. Mám problém s neustále rozladěnou synchronizací karburátoru.
Minulou sezónu jsem měl problém s jízdou v 3700 ot/min motor při přidání cukal a na stálé rychlosti tzv tarokoval(snad jsem to pochopil zprávně)
V zimě karburátory rozebrané, vyčištěné ultrazvukem, zkontrolovné membrány a těsnění
Po složení samozřejmě rozhozená synchronizace...
Synchronizaci jsem udělal a moto jela klidněji i v nižších otáčkách se najednou dalo projet městem...
Po cca 800km postupně pomalu klesnul volnoběh na 900 ot/min a začala pískat do výfuku
Podle teploty svodu problém na spodním válci.
Při pohledu na klapky určitě nebyly stejně pootevřené tak jsem dneska dělal synchronizaci znovu
Synchro udělaná a při zkušební jízdě po asi 50km zase na volnoběh začíná kuckat do výfuku...
Otázka je co dělám blbě?
Hadice připojují místo pumpy a podtlakového ventilu(přívod paliva zajištěn)
Nastavím vyšší volnoběh , seřídím budíky až ručičky jen jemně kmitají a nastavuju.
Znovu nastavím volnoběh....
Motor je při nastavení zahřátý...

Je něco v mém postupu špatně?
Díky za rady a postřehy

PS: servis je poslední možnost zatím ještě ne.

1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné

27.5.2017 v 19:15 | Nahoru | #1
Na měření používám podtlakové budíky (vakuometr?) mám 4ks a po prohození ukazují všechny stejně.
Ventily dělané v zimě s karburátorem.
Jestli ladím na volnoběh nebo v otáčkách je jedno ukazují stejně. Četl jsem že se změnou otáček mírně rozladí ale mě to nedělá. Prostě zvýším na cca 2-3tis a nastavím synchro. Stejně se během synchronizace otáčky mění jak to reaguje na nastavení....
Tlaky jsem nedělal. Pokud stihnu tak přez týden... .
Právě ty tlaky by měly být kompenzovány nastavením synchronizace nebo se pletu? Snad se mi tak rychle tlak ve válci k horšímu nemění....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchro. karburátorů - stále rozladěné

Skvělá odpověď, děkuji! 27.5.2017 v 19:32 | Nahoru | #2
syrrius> ....nepleteš.
ale není normální,aby jedna klapka byla viditelně více otevřená,než ta druhá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker
Ducati Monster - o-kroužky vidlice ... Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 4 26.8.2021 v 11:54 honzabiker


TOPlist