globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

26.5.2017 v 10:38 | Nahoru | #1

Stev píše: pokud nemá být vyvíjen boční tlak na kotouč, což určitě nemá, tak nevidím jinou možnost než že se ta síla rozloží. Kdyby to bylo proti zdi tak to tak je, ale takhle si fakt myslím že ne.



Bocni tlak myslis co? Ja si pod tim predstavim brzdnou silu a to je presne to co vyvijeno byt ma...

Obcas je to narocne na predstavivost, proto na to mechanika ma jednoduchej nastroj - uvolneni mechanismu - odstrani se vazby a nahradi se silovymi ucinky. Tim se da jednoznacne dojit k tomu jake sily tam kde pusobi. Ja jsem to zrychlene naznacil v obrazku. Velikosti sil - sipek jsou stejne. Nikde tam neni nic co by nejakou "pulilo" apod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

26.5.2017 v 10:48 | Nahoru | #2

assassin píše: Bocni tlak myslis co? Ja si pod tim predstavim brzdnou silu a to je presne to co vyvijeno byt ma...

Obcas je to narocne na predstavivost, proto na to mechanika ma jednoduchej nastroj - uvolneni mechanismu - odstrani se vazby a nahradi se silovymi ucinky. Tim se da jednoznacne dojit k tomu jake sily tam kde pusobi. Ja jsem to zrychlene naznacil v obrazku. Velikosti sil - sipek jsou stejne. Nikde tam neni nic co by nejakou "pulilo" apod



jestliže na plovoucí kotouč s jedním pístkem má působit stejná síla na obě destičky, ať už od pístku nebo těla třmenu, a zároveň nemá být přenášená na úchyt třmenů - ten by měl podle mě zachytávat sílu vyplývající ze zpomalení kola (nebudu raši psát boční a podélnou, abyste mě nechytali za slovo protože to nejsou odborný termíny), tak potom mi není jasný kde se vezme dalších 100N které působí na druhé straně, jediná možnost je že se těch původních 100 rozloží na 50 a 50.

e: na obrázku pomíjíš čep a fakt že se třmen v něm pohybuje

Naposledy editováno 26.05.2017 10:50:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist