globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

13.5.2017 v 10:01 | Nahoru | #1
ja1> Zkus brzdit jen předkem a pak zadní + přední najednou a uvidíš, že v tom je rozdíl.
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

13.5.2017 v 16:31 | Nahoru | #2

_zdenda_ píše: ja1> Zkus brzdit jen předkem a pak zadní + přední najednou a uvidíš, že v tom je rozdíl.
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.



...amen ...tem co tvrdi, ze je zadni brzda na okrasu bych doporucil najit si vhodnej placek, namalovat si na zem caru a vyzkouset si brzdeni jen zadkem, jen predkem a pak obema...a pokud nepoznaj rozdil, tak proste neumi brzdit...mozna by to samy mel udelat se-se a misto vymejsleni bejkaren pilovat techniku jizdy vcetne brzdeni...ale jinak jeho boj, lepsi nez kdyby znasilnoval kocky nebo tejral deti, jak uz nekdo psal...nebo to bylo obracene? ...no to je fuck...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

13.5.2017 v 17:40 | Nahoru | #3

_zdenda_ píše: ja1> Zkus brzdit jen předkem a pak zadní + přední najednou a uvidíš, že v tom je rozdíl.
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.


Přesně tak...
... Řeči o tom, že zazdní brzda v drnčícímABSu nebrzdí... A kdy jindy má lepší účinek? A kecy že staví motorku v náklonu? A čím jiným brzdit když už musíš brzdit v zatáčce? Přední ti to postaví hned, zadek se dá použít spíš.
A mě to s nízkodvihovým litrovým dvouválem bude někdo vysvětlovat...

Naposledy editováno 13.05.2017 17:51:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

14.5.2017 v 12:04 | Nahoru | #4

_zdenda_ píše: ja1> Zkus brzdit jen předkem a pak zadní + přední najednou a uvidíš, že v tom je rozdíl.
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.



Smyk na zadnim kole nic neznamena? A highside ti neco rika?


Zadni brzda te muze dostat z velkyho pruseru, ale pouze pokud je idealne dimenzovana, cili ani moc ani malo. Stejne tak jako predek. Taky jeden z duvodu proc nektere modely s/bez ABS maji ruzny nastup brzdneho ucinku, bez ABS je nastup pozvolnejsi, prave proto aby si to neposlal do pangejtu pri kazdem brzdeni, nejen na mokru.

Naposledy editováno 14.05.2017 12:08:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist