bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 02:50 | Nahoru | #1

t_freedom píše: se-se> prosímtě co jinýho než čtyřtakt brzdí motorem? ... V autě, na motorce... Cos tím chtěl říct?

na dvoutaktu jsem jezdil jen na čz250 ale všude čtu a slyším, že dvoutakt při zavření plynu i zablokuje zadní kolo. Tak to všichni kecaj? Jak jsem už napsal, z prudkýho kopce to motorem moc nebrzdí.
Já jako ostatní taky zadní prakticky nepoužívám ale používat jí chci a budu a proto chci zvýšit její učinnost. A opakuji poněkolikáté: přidané doplňky nezvyšují významně hmotnost, takže o toto se zde nejedná.
Je to fakt zvláštní jak cokoli neobvyklého tolik lidí a tak moc popouzí. Co asi vede tolik lidí k tak nevyvratitelnému přesvědčení, že ten jejich způsob je ten jediný přípustný. Mají snad pocit, že jiné alternativy útočí na nějaké jejich jistoty a oni se musí bránit. A je tenhle prapodivnej fenomén jen u motorek nebo i jinde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 03:22 | Nahoru | #2
se-se> tak ted Ti, priznam se, prestavam rozumet i ja, ..nicmene za me k poslednim par vetam nazor beze zmen: tvoje moto = tvoje vec, ..navic precizne zpracovano
..ohledne doplnku, OK, ona rekl bych staci ta masina samotna, jestli dobre ctu v motokatalogu pres 250kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 08:52 | Nahoru | #3

se-se píše: na dvoutaktu jsem jezdil jen na čz250 ale všude čtu a slyším, že dvoutakt při zavření plynu i zablokuje zadní kolo. Tak to všichni kecaj? Jak jsem už napsal, z prudkýho kopce to motorem moc nebrzdí.
Já jako ostatní taky zadní prakticky nepoužívám ale používat jí chci a budu a proto chci zvýšit její učinnost. A opakuji poněkolikáté: přidané doplňky nezvyšují významně hmotnost, takže o toto se zde nejedná.
Je to fakt zvláštní jak cokoli neobvyklého tolik lidí a tak moc popouzí. Co asi vede tolik lidí k tak nevyvratitelnému přesvědčení, že ten jejich způsob je ten jediný přípustný. Mají snad pocit, že jiné alternativy útočí na nějaké jejich jistoty a oni se musí bránit. A je tenhle prapodivnej fenomén jen u motorek nebo i jinde?



že by nějaká motorka dokázala zablokovat kolo zavřenim plynu sem neslyšel ani nečet. Píšeš že zadní brzdu nepoužíváš a chceš zvišovat její účinost, nebylo by dobré se nejdřív naučit používat tu brzdu tak jak je.
Nikdo netvrdí že náš způsob je jediný přípustný, ale že zadní brzda plní svou funkci i bez úprav. Bavíme se samosebou o normálním ježdění.
Takže můžeš bejt v klidu na naše jistoty neútočíš a bránit se nemusíme, jen ti chceme poradit

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 09:09 | Nahoru | #4

se-se píše: na dvoutaktu jsem jezdil jen na čz250 ale všude čtu a slyším, že dvoutakt při zavření plynu i zablokuje zadní kolo. Tak to všichni kecaj? Jak jsem už napsal, z prudkýho kopce to motorem moc nebrzdí.



Myslím, že si pleteš čtyřtaktní dvouválec s dvoutaktem. A nebude to při zavření plynu, ale blbém podřazení. Proto se dělají antihop spojky. On i ten čtyřválec brzdí docela dobře, akorát musíš zařadit dostatečně nízký kvalt.

Naposledy editováno 07.05.2017 09:10:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist