Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: pancéřovky samozřejmě mám. S laborováním s kotouči na horském kole mám zkušeností opravdu hodně. Přebrzdění nepadá v úvahu - originál zadní brzdí fakt blbě a mimoto to má ABS.
když ti abs začne chroupat, zadek prakticky nebrzdí...čili si spíš pohoršíš
TDM851 píše: gugo Sorry, ale měl by ses jako firma zamyslet. Měl bys zachytit potřeby trhu a nedělat z potenciálních zákazníků debily. Tohle hovoří o tvé flexibilitě. Absolutní nula. Já si OSOBNĚ udělám kontrolku, která se rozsvítí ČERVENĚ, když pojedu kolem TEBE!!!!!!
jojo a ze je pravdepodobnost ze kolem me pojedes z toho Brna, normalne uz to zaviram, krachuju, jdu na pracak./
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Ty voe uz jsme u tekuteho dusiku!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
mariano píše: když ti abs začne chroupat, zadek prakticky nebrzdí...čili si spíš pohoršíš
twl... To je zase moudro2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: silně nebrzdíš protože nemůžeš.
Proč nemůžeš? Šlápnu na zadní brzdu a brzdím, trochu přišlápnu a brzdím smykem.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: mariano> no tak to si myslím že to tak není. Zvýšenou účinností brzdy si už z principu pohoršit nelze. Brzdíš stejně menší silou. Kolik síly použiješ je na tvé vůli. Zjednodušeně řečeno: když silně brzdit můžeš ale nemusíš nikdy nemůže být horší než když silně nebrzdíš protože nemůžeš.
budeš mít daleko citlivější zadní brzdu...netuším, jak citlivý máš nohy. jezdím i na silnici v krosových nebo enduro botech a zadek si občas zašlápnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
HornisGSX píše: TDM851> ses vlezlej jak ves!!!to si neumis ty rozumbrado otevrit manual a koupit to co tam patri?????na to potrebujes vysokoslolskeho profesora????
Ty voe uz jsme u tekuteho dusiku!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
ja1 píše: nechce se mi to tu všechno číst ,ale je to blbost. zadní brzdou motorku nezastavíš a ostrá je jen dobrá na smyk a pád. proto je tam ABS aby ten zadek nebrzdil. motorka se brzdí jen předkem. protože zadek se odlehčí a nebrzdí
Včera sem se byl podívat na kámoše, co děla papíry, abych viděl, jak to chodí v autoškole a zrovna jim tam instruktor říkal, ať se přesně na takový řeči vykašlou. Že o tom se můžou bavit zkušení borci na ss. No a sese asi není žádnej rossi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 13.05.2017 09:21:31
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: mariano> citlivější zadní brzda je přesně ten důvod proč to dělám
Co se tyce citlivosti pri brzdeni, zkus nekdy brzdit v aute levou nohou. Nechapu prinos druheho trmenu, maximalne horsi odvod tepla,zpozdeni reakce abs a vice neodpruzenych hmot...Dle toho co pises si konstrukter a dle toho čim se zde chlubis to tipuji na kolotoce?_zdenda_ píše: ja1> Zkus brzdit jen předkem a pak zadní + přední najednou a uvidíš, že v tom je rozdíl.
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.
...amen ...tem co tvrdi, ze je zadni brzda na okrasu bych doporucil najit si vhodnej placek, namalovat si na zem caru a vyzkouset si brzdeni jen zadkem, jen predkem a pak obema...a pokud nepoznaj rozdil, tak proste neumi brzdit...mozna by to samy mel udelat se-se a misto vymejsleni bejkaren pilovat techniku jizdy vcetne brzdeni...ale jinak jeho boj, lepsi nez kdyby znasilnoval kocky nebo tejral deti, jak uz nekdo psal...nebo to bylo obracene? ...no to je fuck...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
_zdenda_ píše: ja1> Zkus brzdit jen předkem a pak zadní + přední najednou a uvidíš, že v tom je rozdíl.
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.
Přesně tak...
... Řeči o tom, že zazdní brzda v drnčícímABSu nebrzdí... A kdy jindy má lepší účinek? A kecy že staví motorku v náklonu? A čím jiným brzdit když už musíš brzdit v zatáčce? Přední ti to postaví hned, zadek se dá použít spíš.
A mě to s nízkodvihovým litrovým dvouválem bude někdo vysvětlovat...
Naposledy editováno 13.05.2017 17:51:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
_zdenda_ píše: ja1> Zkus brzdit jen předkem a pak zadní + přední najednou a uvidíš, že v tom je rozdíl.
Na většině motorek v normálním provozu má smysl zadní používat. Když si na to zvykneš a naučíš se zadní používat automaticky, tak v krizi ti to může hodně pomoc. Ušetřený metr může být rozdíl mezi havárkou a "jen" vyklepávání bobků z nohavic.
A smyk na zadním kole nic moc neznamená - tak tu brzdu prostě povolíš a můžeš brzdit znovu. Narozdíl od smyku na předku hned nelehneš. Většina lidí se stejně bojí předkem brzdit na max, takže ta zadní se hodí.
Smyk na zadnim kole nic neznamena? A highside ti neco rika?
Zadni brzda te muze dostat z velkyho pruseru, ale pouze pokud je idealne dimenzovana, cili ani moc ani malo. Stejne tak jako predek. Taky jeden z duvodu proc nektere modely s/bez ABS maji ruzny nastup brzdneho ucinku, bez ABS je nastup pozvolnejsi, prave proto aby si to neposlal do pangejtu pri kazdem brzdeni, nejen na mokru.
Naposledy editováno 14.05.2017 12:08:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |