Taky mi to delalo a taky jsem na to nemohl prijit
jestli mas kombinaci diod a zarovek, tak to budes asi muset naladit tak, aby byly stejne odbery (respektive odpory)
Naposledy editováno 27.04.2017 08:11:44
1 reakcí na tento příspěvek Blinkry
To ze se meni intenzita blikani u mechanickych relatek s ruznym proudovym zatizenim je normalni. Bud k diodam pridej odpory, nebo radeji kup elektronicky prerusovac.
Jarrinn: A ono uz neplati ze celkovy odpor paralelne zapojenych spotrebicu se pocita jako R1xR2/(R1+R2)? To jestli jsou ty odpory stejny, nebo rozdilny je prece uplne jedno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
Jarrinn píše: DrDNA01> tak pokud mas na obou stranach jiny odpory, tak ten celkovej snad budes resit zpusobem, ze stranu, ktera je ok nechas (zarovka 21W) a odpor zmenis na te druhe
Jak jsem psal, ja bych to resil (a jsem to tak i resil) elektronickym prerusovacem za 150 Kc. Jinak pokud to chces mermomoci resit odpory a zachovanim vyssiho odberu proudu, klidne staci pripojit dalsi paralelni odpor ke kteremukoliv blinkru na dane strane, tak aby celkovy odpor odpovidal vykonu zarovek napsanych na prerusovaci.
1 reakcí na tento příspěvek Blinkry
Ja to teda pochopil tak, ze ma vepredu zarovky a vzadu diody. Zmenou relatka by vyresil pripad, ze ma diody na obou stranach.
Pokud chce mit sestavu zarovka - dioda, tak na to bude muset jit pres odpory, imho.
1 reakcí na tento příspěvek Blinkry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
Jarrinn píše: No rikame oba v podstate to jedno a to samy.
Ja to teda pochopil tak, ze ma vepredu zarovky a vzadu diody. Zmenou relatka by vyresil pripad, ze ma diody na obou stranach.
Pokud chce mit sestavu zarovka - dioda, tak na to bude muset jit pres odpory, imho.
... a zase spatne. Elektronicke relatko proste casuje preruseni nezavisle na proudu stale stejne. Takze mu to vyresi i situaci, kdy bude mit kombinaci diod a zarovek.
Naposledy editováno 27.04.2017 10:16:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
E: az ted jsem zaregistroval to "elektronicke". To samo poresi cokoli.
Naposledy editováno 27.04.2017 10:17:45
milanrg píše: Na motorce jsou zarovkove blinkry s cirym sklickem kazda ta zarovka ma 21w sv ma zadni svetlo led.po spusteni blinkru nebo vyztraznych svetel mi v zadnim svetle problikavaji 4ledky.kdyz dam do blinkru misto 21w zarovky 4w tak zadni svetlo funguje jak ma to ze blinkry blikaji rychleji seru ale proc to tak dela v cem je chyba ze ty zarovky jsou moc silne ?
Uz jsem Ti to psal. Ty svetla maji spolecnou zem, ktera ma asi podle me vysoky prechodovy odpor (ale bez masiny je to hadani z kristalu-zmer si odpor uzemeni). Zarovkama tece vyssi proud a nema kam jit, tak budou asi cestovat bludne proudy zadnim svetlem a zazracne cinske zapojeni diod ctyri z nich rozsviti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
Jarrinn píše: DrDNA01> nevim, me prijde jednodussi tam dat odpor, nez hledat spravne relatko.
E: az ted jsem zaregistroval to "elektronicke". To samo poresi cokoli.
Kazdemu, co jeho jest . Jen zbytecne prichazis o waty z alternatoru a zbytecne zatezujes vsechny patice a spoje vyssimi proudy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
Jarrinn píše: DrDNA01> jsem se ptal regulatoru a wattu je prej dost
vsak v pohode. Jen uz jsem videl par spalenych konektoru u regulatoru. Tak si pak lidi nestezsujte, kdyz vyhazujete energii panu bohu do oken ve forme tepla z odporu.. .
Taky me fascinuje, jak tu lidi resi odlehceny setrvacniky, ladeny vyfuky, KN filtry, Powercommandery a pak si navesej na motorku vyhrivani vseho moznyho, pozicni svetla, vyssi vykony blinkru a vubec neresi ubytek vykonu motoru, protoze jim alternator bezi naplno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
Jarrinn píše: DrDNA01> jen tak lehkej offtopic. Myslim, ze jsi s tema wattama hodil hrusky do jablek. Veskera el.energie je hrazena z baterky a alternator vyrabi mnohem vic energie, nez motorka vyuzije. Proto jsem mel narazku na ten regulator.
Asi uz trolime v cizim vlakne. Ale funkce regulatoru je ustrihnout napeti nad nejakych 13,6V v pripade vyssich otacek motoru. A to tak, ze ho pusti do zkratu. Ale nema co docineni s prikonem odebranym z alternatoru. A odpor alternatoru bude primo umerny odebranemu prikonu. Nechces mi snad tvrdit, ze kdyz mas plne nabitou baterku, ze Tva motorka pousti 500W do zkratu. To by zadny regulator nevydrzel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
Mam za to, ze to do toho zkratu posle "vsechno" (nastartovana masina ma vzdycky nejakej odber) . Tech 500W jsi trosku prehnal, ale tech +-350W tam bude.
Taky je ten regl pak pekne rozpalenej. Nemam ted u sebe manual. To moje SV ma myslim tech 300W a regl mam elesys 400W (450W špička).
Ale abych se vratil k puvodni nitce.
V energeticky bilanci mas na jedne strane "energie panu bohu do oken skrz blinkry" a na druhe mas "500W".
Panu bohu do okne to poleti vzdycky prave pres ten regulator, s tim uz se musi pan buh srovnat sam
Naposledy editováno 27.04.2017 11:32:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry
ale treba to funguje jinak a budu se muset prestehovat
Naposledy editováno 27.04.2017 12:11:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |