bmw_r1300gs_cartec





Téma: Zadřený motor po go.
 
17.3.2017 v 22:46
Dobrej, koupil jsem yamahu YZ 125 1996. Najel jsem tak 5mth. Motor od začátku žral olej, protože byla špatná gufera a těsnění. Po rozdělání motoru jsme dokonce zjistili, že předchozí majitel nedal vůbec žádné gufero na výstupní hřídel z klikové hřídele pod zapalování. Takže motor sál pod kliku spoustu vzduchu, spolu se špínou (moc se jí tam nedostalo). Když se ale roztocil tak jel hezky. Nikasil byl v pohodě. Takže se motor rozhodil, daly se nová gufera, těsnění, ojnice, ložiska na kliku a samozřejmě píst. (píst měl vůli 0,06). Bratr motor složil a začal zajíždět. Maximálně tak 300 metrů s přívěrou a ne úplně naplno. A najednou motor začal ztrácet výkon až se úplně zastavil (vymackl hned spojku jak to ucítil). No tak jsme sundali koleno a píst je vybroušen snad až pod kroužek u výfukového kanálu. (jenom tam, jinde je jako nový). Motor po go najel tak hodinu a fakt opatrně. Čím by to mohlo být?




Předchozí
1 2
Následující

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 00:06 | Nahoru | #1
Olej v benzínu byl?

U motorové pily se takhle pridre pokud nemaze.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 08:35 | Nahoru | #2
Olej tam byl. Plná syntetika. Byl v nádrži tak 4 měsíce, když motorka nejezdila. Vím že ten olej časem jakoby ztrácí účinnost, ale za čtyři měsíce se mu určitě nic nestalo.

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 08:38 | Nahoru | #3
S tym urcite by som bol opatrny. Po 4 mesiacoch kasle aj kyvacka a ta teda znesie riadny bordel. Dnes stoja benziny za hovno.

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 08:40 | Nahoru | #4
Ten benzín se nemohl zkazit... Za rok jo, ale 4 měsíce si myslím, že je málo. A micham to 1:30, což je až moc, takže malo ho tam nebylo...

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 09:09 | Nahoru | #5
Tipnul bych na zadřený pístní čep. Je na fest a píst kvůli tomu dře o válec. Až to rozebereš, tak jestli je to tím, tak na druhé straně dole bude píst přidřenej taky.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 09:11 | Nahoru | #6
Čep šel nasadit prstem, není na fest.

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 09:46 | Nahoru | #7
Ojnicu ste vyuhlovali spravne?

(reakce na) Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 09:56 | Nahoru | #8

Ghettumil píše: Olej tam byl. Plná syntetika. Byl v nádrži tak 4 měsíce, když motorka nejezdila. Vím že ten olej časem jakoby ztrácí účinnost, ale za čtyři měsíce se mu určitě nic nestalo.


Tak to buď v klidu, po 4 ale taky možná i 5-6 (? ) měsících to je jako by tam skoro žádnej nebyl. Mám známýho co opravuje pily a zahradní techniku a ten tohle řeší pravidelně každý jaro, benzín v pile od podzimu a najednou je ouvej

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 10:23 | Nahoru | #9
Zajíždět motor se směsí 4 měsíce starou, nebyl dobrý nápad. Líh obsažený v benzínu rozkládá olej a to docela rychle. Stačí se zeptat v servisu zahradní techniky, kdy na jaře spousty lidí zadře motor na směs z minulého roku.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 11:33 | Nahoru | #10
Prej to čoudilo, ten olej tam byl. Myslím že ten nikasil tam byl už déle a jak se dal větší píst, tak se prostě vyloupal v místě u výfukového kanálu.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 11:38 | Nahoru | #11

Ghettumil píše: Čep šel nasadit prstem, není na fest.


možná i ojniční čep na klice. A jinak se to může chovat zastudena, a jinak když se to zahřeje.

(reakce na) Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 11:39 | Nahoru | #12

Ghettumil píše: Prej to čoudilo, ten olej tam byl. Myslím že ten nikasil tam byl už déle a jak se dal větší píst, tak se prostě vyloupal v místě u výfukového kanálu.





a jak vypadá ten píst když jsi ho vyndal? Zejména z druhé strany?

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 12:05 | Nahoru | #13
No čep na klice je nalisovanej. Ještě jsem nevyndal píst. Pak dám vědět.

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 12:22 | Nahoru | #14
Dost zásadní chyba projet 2T po opravě s takle starým benzínem ale o ten se nejedná jakože se jedná o ten olej, z čeho jste to poskládali netuším...

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 12:45 | Nahoru | #15
Jak jako z čeho jsme to poskládali? Znám lidi co přes zimu mají benzín v nádrži a jezdí normálně.

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 12:54 | Nahoru | #16
Spousta 2T krosek tímhle způsobem zařve hned po zimě. Netuším v jakým stavu byly díly který tam nepřišly nový a netuším jaký máte zkušenosti s motorama.

(reakce na) Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 12:55 | Nahoru | #17
splasenytrubky> čep je tam na jehlách takže se chová pořád stejně...

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 13:20 | Nahoru | #18
Zkušenosti s motorama máme , gufera a těsnění mitaka, ojnice a píst prox, ložiska přesně na tu YZ. Filtr se dával novej. Myslím, že jsem zvolil docela kvalitní značky.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 15:28 | Nahoru | #19
Všechno bylo nové. Podle mě se ten nikasil v tom místě prostě vyloupal. Předchozí majitel na moto dlouho nejezdil.

(reakce na) Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 17:58 | Nahoru | #20

Ghettumil píše: Všechno bylo nové. Podle mě se ten nikasil v tom místě prostě vyloupal. Předchozí majitel na moto dlouho nejezdil.



Hele, nebyl ten píst moc fest?

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 18:43 | Nahoru | #21
Pokud to nezmerili špatně, tak tam byla správná vůle 0,06mm. Posuď dle fotek pístu. Nikasil je oloupaný jen v místě výfukového kanálu.




















Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 21:25 | Nahoru | #22
taky bych řekl moc velkej píst

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 22:17 | Nahoru | #23
S tík olejem a zadřenejma pilama, to je kvůli "garden" olejům. Ty se rozloží rychle, ekologie, no. Kvalitní olej vydrží ve směsi mazat dlouho.

Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 22:29 | Nahoru | #24
No tak já zaplatim jen nikasil a bratr mi zaplatí ten píst . Ojnici tam necháme.

(reakce na) Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 23:58 | Nahoru | #25

Ghettumil píše: Pokud to nezmerili špatně, tak tam byla správná vůle 0,06mm. Posuď dle fotek pístu. Nikasil je oloupaný jen v místě výfukového kanálu.



Fakt to vypadá na velkej píst. V místě výfuku se to přidřelo a natavilo.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

19.3.2017 v 17:04 | Nahoru | #26
OK, nemohlo to udělat nic ojnici? Je teď nová. Moc za to netahal. A doufám že ten bordel vyletěl výfukem.

(reakce na) Zadřený motor po go.

19.3.2017 v 19:47 | Nahoru | #27

Ghettumil píše: OK, nemohlo to udělat nic ojnici? Je teď nová. Moc za to netahal. A doufám že ten bordel vyletěl výfukem.



To sice mohlo ale ty musíš doufat, že ne. To poznáš když si s tím zatočíš. Zkusil bych to vypláchnout a vyfoukat.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

19.3.2017 v 23:47 | Nahoru | #28
zajímá mě, jaká je příčina, páč taky nechávám motorku celej rok stát a jednou na jaře vyjedu na trénink. Jinak ovalita byla jaká? Podle mě budeš muset půlit, aby si se přesvědčil, že nejsou dole piliny. Hodně zdaru

(reakce na) Zadřený motor po go.

20.3.2017 v 00:01 | Nahoru | #29

markus píše: Podle mě budeš muset půlit, aby si se přesvědčil, že nejsou dole piliny. Hodně zdaru


Já jsem línej, takže bych tam nalil třeba benzín, zakvrdlal a vylil to, třeba na hadr (bílej) a už bych věděl, jestli půlit.

Zadřený motor po go.

20.3.2017 v 08:05 | Nahoru | #30
Ten píst tam byl před tím A, ale byl na rok 01, my jsme tam dali C pro rok 96 a tam je větší jen o 0,01...
Doufám, že ten hadr zůstane bílý
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist