globalmoto_kveten





Téma: Zadřený motor po go.
 
17.3.2017 v 22:46
Dobrej, koupil jsem yamahu YZ 125 1996. Najel jsem tak 5mth. Motor od začátku žral olej, protože byla špatná gufera a těsnění. Po rozdělání motoru jsme dokonce zjistili, že předchozí majitel nedal vůbec žádné gufero na výstupní hřídel z klikové hřídele pod zapalování. Takže motor sál pod kliku spoustu vzduchu, spolu se špínou (moc se jí tam nedostalo). Když se ale roztocil tak jel hezky. Nikasil byl v pohodě. Takže se motor rozhodil, daly se nová gufera, těsnění, ojnice, ložiska na kliku a samozřejmě píst. (píst měl vůli 0,06). Bratr motor složil a začal zajíždět. Maximálně tak 300 metrů s přívěrou a ne úplně naplno. A najednou motor začal ztrácet výkon až se úplně zastavil (vymackl hned spojku jak to ucítil). No tak jsme sundali koleno a píst je vybroušen snad až pod kroužek u výfukového kanálu. (jenom tam, jinde je jako nový). Motor po go najel tak hodinu a fakt opatrně. Čím by to mohlo být?





1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

19.3.2017 v 23:47 | Nahoru | #1
zajímá mě, jaká je příčina, páč taky nechávám motorku celej rok stát a jednou na jaře vyjedu na trénink. Jinak ovalita byla jaká? Podle mě budeš muset půlit, aby si se přesvědčil, že nejsou dole piliny. Hodně zdaru

(reakce na) Zadřený motor po go.

20.3.2017 v 00:01 | Nahoru | #2

markus píše: Podle mě budeš muset půlit, aby si se přesvědčil, že nejsou dole piliny. Hodně zdaru


Já jsem línej, takže bych tam nalil třeba benzín, zakvrdlal a vylil to, třeba na hadr (bílej) a už bych věděl, jestli půlit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist