globalmoto_kveten





Téma: Zadřený motor po go.
 
17.3.2017 v 22:46
Dobrej, koupil jsem yamahu YZ 125 1996. Najel jsem tak 5mth. Motor od začátku žral olej, protože byla špatná gufera a těsnění. Po rozdělání motoru jsme dokonce zjistili, že předchozí majitel nedal vůbec žádné gufero na výstupní hřídel z klikové hřídele pod zapalování. Takže motor sál pod kliku spoustu vzduchu, spolu se špínou (moc se jí tam nedostalo). Když se ale roztocil tak jel hezky. Nikasil byl v pohodě. Takže se motor rozhodil, daly se nová gufera, těsnění, ojnice, ložiska na kliku a samozřejmě píst. (píst měl vůli 0,06). Bratr motor složil a začal zajíždět. Maximálně tak 300 metrů s přívěrou a ne úplně naplno. A najednou motor začal ztrácet výkon až se úplně zastavil (vymackl hned spojku jak to ucítil). No tak jsme sundali koleno a píst je vybroušen snad až pod kroužek u výfukového kanálu. (jenom tam, jinde je jako nový). Motor po go najel tak hodinu a fakt opatrně. Čím by to mohlo být?





1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 18:43 | Nahoru | #1
Pokud to nezmerili špatně, tak tam byla správná vůle 0,06mm. Posuď dle fotek pístu. Nikasil je oloupaný jen v místě výfukového kanálu.




















(reakce na) Zadřený motor po go.

18.3.2017 v 23:58 | Nahoru | #2

Ghettumil píše: Pokud to nezmerili špatně, tak tam byla správná vůle 0,06mm. Posuď dle fotek pístu. Nikasil je oloupaný jen v místě výfukového kanálu.



Fakt to vypadá na velkej píst. V místě výfuku se to přidřelo a natavilo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist