globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetěz
 
14.3.2017 v 15:13
Čím nejlépe namazat řetěz?Nejlépe aby se na něj nelepila špína

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

16.3.2017 v 07:50 | Nahoru | #1
kubacech> jel jsem kvuli tobe rano do Tesca to vyfotit a oni uz ji tam nemaj a nebo to dali nekam jinam.
To vyfotim odpoledne v garazi. Kdyz jsem to kupoval, tak jsem specifikaci zkoumal a zadnou zminku, ze by to zralo japonsky motorky, jsem nenasel. Tak jsem to v klidu koupil.
Barva takova neurcita bilo, zluto, hneda.
Jinak jsem si ted v tom tescu koupil merunkovou kapsu a jahodovej kefir. Tak aspon tak.
specifikaci kefiru klidne dodam
edit: myslim, ze je to presne tahle www.oleje.cz/p/mogul-la-2-250-g--18093
takze by to byla specifikace: Specifikace: ISO 6743/9 CCEB2, DIN 51 502 KP 2K-30, NLGI2.
Edit2: spotreba je asi takova, ze po 15 000 je tam toho pres pulku

Samotny vyrobce to vychvaluje nasledovne:
Mazivo MOGUL LA 2 je určeno zejména k mazání širokého spektra valivých ložisek se středním až zvýšeným zatížením, používaných v automobilech a dalších mobilních strojích. Je vhodné i k mazání uložení kluzných, malých ozubených převodů a dalších třecích kontaktů. Je schopné dlouhodobé funkce při středních obvodových rychlostech v širokém rozsahu teplot. Používá se jako univerzální mazivo v provozech, zabývajících se výrobou a opravami automobilů a mobilních strojů. Nejčastěji se využívá k mazání valivých ložisek s domazáváním i bez něho (dlouhodobé až životnostní náplně maziva - např. ložiska nábojů kol automobilů, ložiska kardanových kloubů, ložiska menších či středních elektromotorů - dynama, alternátory, aj.). Úspěšně se uplatňuje při mazání kluzných uložení podvozků automobilů a mobilních strojů a to jak v případě třecích kontaktů s životnostní náplní maziva (např. některé kulové klouby), tak i kluzných uložení s občasným nebo kontinuálním domazáváním (např. svislé čepy a další kluzná místa podvozku). Občas se používá i k mazání jiných třecích kontaktů (např. malé ozubené převody aj.). Dobrá odolnost proti vodě předurčuje tento výrobek i k použití v uloženích pracujících v možném kontaktu s vodou (ložiska vodních čerpadel automobilů, nábojů kol, kluzných uložení podvozku apod.). Toto mazivo nachází své uplatnění i v běžných aplikacích v domácnosti.

Naposledy editováno 16.03.2017 08:21:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz

16.3.2017 v 12:34 | Nahoru | #2
Jarrinn> ale jo, teoreticky ta myšlenka není blbá, to nikdo neříká, sám LA2ku používám asi nejvíc, problém je, že ji nemůžeš pořádně dostat pod ty válečky ve stavu v jakém je za běžných teplot a potřebuješ mazat hlavně pod těmi válečky. Když si k tomu připočítám to neskutečné mrdání se s vazelínou než namažeš celý řetěz a pak to zase utírat, tak bych řekl, že při těch ztrátách a časových nárocích tě to mazání vyjde dráž než nějakým klasickým sprejem.

tvoje zkušenost je sice fajn, ale napsat, že to funguje 15 000km je o ničem-teda pokud to na to matláš od nového řetězu, je teoreticky možné, že bráníš úniku maziva naneseného v továrně vypovídající hodnotu má jednak kolikrát jsi ho dopínal, jestli není vytahaný nerovnoměrně, zkouška zdvihu článku na rozetě, ale hlavně míra opotřebení, protože i na první pohled řetěz tvářící se OK, může být už dávno po smrti. Měří se to měrkou https://www.motoret...a-motoretezu-cz.html nebo obyčejnou šuplerou http://www.motocykl...tezy.cz/?page_id=130

Naposledy editováno 16.03.2017 12:35:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist