Letos jsem po sezoně GPS vytáhl a zjistil, že už se v tom někdo hrabal (zalito místo pryskyřicí, modrým silikonem). v GPS byly jen dva odpory a zbytek proklemován.
Místo odporů 560R, 830R, 1K5, 2K7, 6K8 a 15K jsem naměřil +- (tolerance) hodnoty 540R a 2K7 tj. 1. a 4. převodového stupně. Akorát si nejsem jist, zda montér přede mnou nespletl směr otáčení zrcadlově. Jelikož jsem někde vyčetl, že je směr řazení proti hodinovým ručičkám a tady je za předpokladu umístění 1. a 2. kolem bodu neutrálu a že autor chtěl docílit mapu 1. st. pro 1.,2. a 3.st. a mapu 4.st. pro 4. 5.a 6. st. směr opačný tj. po směru ručiček (musím ověřit u kamaráda na dílně na motorce jak se to otáčí), pak by tam byly mapa 1st. na 1.,2. a 6. a mapa 4.st na 3.,4. a 5.st. .
Možná ve finále vyvedu ven místo 1 vodiče přes odpory, 6 vodičů a odporovou sadu si nastavím mimo motor.
Naposledy editováno 22.11.2019 18:45:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |