globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsx-r 1000 K1
 
18.2.2008 v 17:36
Zdarec,
na moji K1 se vyskytl nasledujici problem . Na miste, kdyz brnknu plynem tak na 5 tis. ot. a pustim ho, tak zhasne motor.
To stejny pri jizde, kdyz dam "meziplyn", coz je docela neprijemny...Pri lehkym prodriblovani se dusi a z vyfuku jde cernej kour. Mel nekdo podobnej problem?
diky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1

18.2.2008 v 17:44 | Nahoru | #1
Vim, ze tady nekdo neco podobnyho kdysi resil, ale v cem byl problem, se uz nepsalo...

Gsx-r 1000 K1

22.2.2008 v 19:48 | Nahoru | #2
To může být spousta věcí..... většina lidí tady je ráda, že si dokáže vyměnit destičky a ty tady řešíš takovýhle záhady.
Pořád se ti na tom něco jebe, tak to nalož, odvez do servisu ať to opraví a na jaře můžem bez starostí vyrazit někam na race

Gsx-r 1000 K1

23.2.2008 v 00:09 | Nahoru | #3
ZKUS SE PODIVAT NA PALIV.FILTR.

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1

23.2.2008 v 22:56 | Nahoru | #4
*nuclearB*> Jsem starej sťoura ...Ne, motorka uz je v servisu, ale ve dvou predchozich ji odmitli, ze by s tim nic nesvedli. Tenhle ji vzal s tim, ze nic neslibuje. Ale melo by to snad zpusobovat jedno z cidel. Pak dam vedet, jak to dopadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1

23.2.2008 v 23:17 | Nahoru | #5
Tycho> Reknu ti to uplne precne: na 99,9% to bude spatnej TCP senzor, je to senzor polohy primarni skrtici klapky! Je to dost castej problem u napr. SV1000, ma totiz ten samej. Vim ze ten samej problem mela tady odtud "Petr z depa" a sam si ho doma opravil a nemusel kupovat novej.

Jeste abych to upresnil. Ten senzor se da promerit, zda je spatnej nebo dobrej. Problem je v tom, ze i kdyz je spatnej, tak ti ukazuje stejny hodnoty jako kdyz je dobrej (hodnoty odporu, zjistis v manualu). Meri se pri otevrenym a zavrenym plynu. Problem u spatneho senzoru je ten, ze kdyz otevreny plyn(plynovou rukojet) prutce zavres (napr. meziplyn pri podrazovani), tak ty hodnoty senzoru klesaji strasne pomalu. Ten senzor urcuje mnozstvi paliva, tudiz ti to i pri nizkych otackach dava moc benzinu a chcipne to. To je taky dusledek toho cernyho koure. Vim o cem mluvim, protoze jsem to opravoval.

Naposledy editováno 23.02.2008 23:21:24

Gsx-r 1000 K1

24.2.2008 v 09:21 | Nahoru | #6
blafo> Diky moc. Uz sem mluvil s mechanikem. "Petra z depa" jsem se nekolikrat snazil zkontaktovat, ale bohuzel neodpovedel. :o . Jeste dam vedet, jak to dopadlo. dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1

24.2.2008 v 09:55 | Nahoru | #7

blafo>Tycho> Reknu ti to uplne precne: na 99,9% to bude spatnej TCP senzor, je to senzor polohy primarni skrtici klapky! Je to dost castej problem u napr. SV1000, ma totiz ten samej. Vim ze ten samej problem mela tady odtud "Petr z depa" a sam si ho doma opravil a nemusel kupovat novej.

Jeste abych to upresnil. Ten senzor se da promerit, zda je spatnej nebo dobrej. Problem je v tom, ze i kdyz je spatnej, tak ti ukazuje stejny hodnoty jako kdyz je dobrej (hodnoty odporu, zjistis v manualu). Meri se pri otevrenym a zavrenym plynu. Problem u spatneho senzoru je ten, ze kdyz otevreny plyn(plynovou rukojet) prutce zavres (napr. meziplyn pri podrazovani), tak ty hodnoty senzoru klesaji strasne pomalu. Ten senzor urcuje mnozstvi paliva, tudiz ti to i pri nizkych otackach dava moc benzinu a chcipne to. To je taky dusledek toho cernyho koure. Vim o cem mluvim, protoze jsem to opravoval.



TCP IP???

ten senzor se jmenuje TPS - throttle position sensor

ja jen aby se na Tycha nekoukali jak na exota, az se na to bude ptat

(reakce na) Gsx-r 1000 K1

24.2.2008 v 10:11 | Nahoru | #8

havrajz>blafo>Tycho> Reknu ti to uplne precne: na 99,9% to bude spatnej TCP senzor, je to senzor polohy primarni skrtici klapky! Je to dost castej problem u napr. SV1000, ma totiz ten samej. Vim ze ten samej problem mela tady odtud "Petr z depa" a sam si ho doma opravil a nemusel kupovat novej.

Jeste abych to upresnil. Ten senzor se da promerit, zda je spatnej nebo dobrej. Problem je v tom, ze i kdyz je spatnej, tak ti ukazuje stejny hodnoty jako kdyz je dobrej (hodnoty odporu, zjistis v manualu). Meri se pri otevrenym a zavrenym plynu. Problem u spatneho senzoru je ten, ze kdyz otevreny plyn(plynovou rukojet) prutce zavres (napr. meziplyn pri podrazovani), tak ty hodnoty senzoru klesaji strasne pomalu. Ten senzor urcuje mnozstvi paliva, tudiz ti to i pri nizkych otackach dava moc benzinu a chcipne to. To je taky dusledek toho cernyho koure. Vim o cem mluvim, protoze jsem to opravoval.

TCP IP???

ten senzor se jmenuje TPS - throttle position sensor

ja jen aby se na Tycha nekoukali jak na exota, az se na to bude ptat



si mi to vzal z klávesnice akorát se právě chci ozvat lol

Gsx-r 1000 K1

24.2.2008 v 16:49 | Nahoru | #9
jo sorry, neni to TCP, ale "TP" senzor(motorku nevlastnim, tak jsem to spletl). Dulezite je, ze je to "senzor polohy primarni skrtici klapky"!

Naposledy editováno 24.02.2008 16:54:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1

24.2.2008 v 17:16 | Nahoru | #10
Tycho> Zdař buh mel jsem stejny problem s motorkou jako ty. Jestli budes chtit muzu ti vsechno podrobne popsat co a jak aby bylo vsechno jakodriv muj meil je nozickanozicka@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1

24.2.2008 v 22:36 | Nahoru | #11

petr z depa>Tycho> Zdař buh mel jsem stejny problem s motorkou jako ty. Jestli budes chtit muzu ti vsechno podrobne popsat co a jak aby bylo vsechno jakodriv muj meil je nozickanozicka@seznam.cz



Přepošli to i mě.... nějak to zpracuji a dám to na webík

Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 08:24 | Nahoru | #12
petr z depa> jj vim, ze si mel stejny problem . Psal sem ti na icq, ale nikdy sem te nevidel online. To uz je jedno, motorka je v servisu. Ale dik...bylo by dobry, kdyby to nuclearB hodil k sobe na web, kdyz je to castejsi zavada...

Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 08:24 | Nahoru | #13
havrajz>

Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 08:27 | Nahoru | #14
Jinak s mechanikem sem uz mluvil a tvoje rada to urcite urychlila. Takze dik.

Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 08:28 | Nahoru | #15
to bylo na blafa :o

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 18:51 | Nahoru | #16
zdarec....
petr z depa>ten podrobák by se mi taky hodil... kdyby jsi mi to sosnul na p.rzeszutko@email.cz byl bych ti vděčný pán velkobožný
problém mám podobný... jen že se mi to zahlcovalo při vytočení k omezovači...a za jízdý nebyl žádný problém...loni mi to dělalo... řekl jsem si že na kouknu přes zimu ,ale na konci sezony to přestalo dělat.... tak jsem se na to flegmaticky vyprd..ale něco tam bude , tak by se mi ten návodek šiknul.. a teď jak je čas se na to ještě můžu kouknout... díkes

(reakce na) Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 21:13 | Nahoru | #17

Pitris>zdarec....
petr z depa>ten podrobák by se mi taky hodil... kdyby jsi mi to sosnul na p.rzeszutko@email.cz byl bych ti vděčný pán velkobožný
problém mám podobný... jen že se mi to zahlcovalo při vytočení k omezovači...a za jízdý nebyl žádný problém...loni mi to dělalo... řekl jsem si že na kouknu přes zimu ,ale na konci sezony to přestalo dělat.... tak jsem se na to flegmaticky vyprd..ale něco tam bude , tak by se mi ten návodek šiknul.. a teď jak je čas se na to ještě můžu kouknout... díkes



Taky doufám, že mi něco pošlou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 21:49 | Nahoru | #18
*nuclearB*> ok sepisu to a poslu ti to

(reakce na) Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 21:54 | Nahoru | #19

petr z depa>*nuclearB*> ok sepisu to a poslu ti to


...neboj , jako autor článku tam budeš ty

Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 22:31 | Nahoru | #20
petr z depa> nezapomeň na mě ...díky

(reakce na) Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 22:59 | Nahoru | #21
petr z depa> Tak jdu na roman pro pany . Zavada zacina, jako kazda zdanlive nevina vec. Koupil jsem si v lete minulej rok GSXR 1000 K1 a pri koupi, kdyz jsem jen tak zkusil rychle cuknout s plynem na volnobeh, tak chcipnul. Nevenoval jsem tomu pozornost az do ty doby co priblizne po mesici szivani s motocyklem se mi zacala stavat nemila vec. Zacalo to tak, ze pri podrazovani s meziplynem napr., kdyz jsem dojizdel na semafory dal meziplyn a motor nahle chcipnul, jak klesaly otacky po vytoceni motoru. Coz jsem si rikal, ze to neni normalni. Motor chcipal i kdyz jsem na volnobeh prudce pridal !!!a prudce zavrel plyn!!!(cuknuti s plynem). Motor bud chcipnul okamzite a nebo otacky klesly treba na cca 700 a motor se jen tak prevaloval a dusil. Samozrejme se i zacalo nepatrne vic kourit z vyfuku.
Hledani priciny: (co jsem vyzkousel v cem by mohl byt problem) Svicky hazely krasny jiskry(byla je skoda v motoru mel jsem z nich udelat svickovou -v poradku
Vycisteni vstriku-rozebrani a kontrola filtracnich sitek primo na vstriku)-zadna zavada.
Zkouska tlaku palivoveho cerpadla-tlak dobry
kontrola vzduch. filtru-ok
kontrola skrticich klapek ovladanych servo motorem nataceni ok-sice by nemeli na tu pricinu vliv, ale vyzkousel jsem.
rozpojeni vsech konektoru a kontrola doteku-ok
kontrola vsech cidela na motocyklu to je zmereni merakem hodnoty co udava manual volty, odpory, atd.vse Ok. Az na!!!odpor na TP senzoru to je senzor na polohu skrticich klapek ovladanych plynovou rukojeti. TP senzor je potenciometr v ktrem se zvysuje a nebo snizuje odpor, ktery jde do ridici jednotky a ta na zaklade toho pozna kolik ma dat na mnozstvi nasateho vzduchu paliva. V pripade ze TP senzor je spatny motor chcipe z duvodu pomalu klesajiciho odporu na TPsenzoru. Zjistime: odpojime konektor k TP senzoru napichneme merak s nastavenim na odpor a pri vypnutem motoru otocime pynovou rukojeti plny plyn(rychle) merak by mel konecny odpor na TP senzoru ukazat hned bez jakeho koliv pomaleho rustu odporu na meraku. Stejne je to i pri rychlem zavreni plynu. Odpor by mel klesnout mzikem.!!!!!A to je ten problem!!!!!!! U me odpor klesal pomalu, kdyz jsem prudce ubral plyn. To znamena, ze klapky byly zavreny na volnobeh vzduchu slo do motoru malo, ale ridici jednotka davala velke mnozstvi paliva z duvodu pomalu klesajiciho odporu. Tim padem byl smesovaci pomer nekolikanasobne vetsi nez by mel byt a motor chcipnul. Po nalezeni priciny jsem TP senzor vymontoval a zacal zkoumat. Oprava zpocivala v tom ze je treba velice dukladne ocistit osicku ktera je zasunuta do TP senzoru co jsou na ni skrtici klapky namontovany. nejlepsi je si vzit tycky na cisteni usi trosku namocit v benzinu a velice dukladne ocistit!!! a po vycisteni zkontrolovat jestli na osicce neni sebemensi smitecko prachu velmi dulezite!!! Stejne tak vycistit zevnitr TPsenzor velice dukladne!!! Nevim jestli opraveni mojeho TP senzoru bylo timhle a nebo jeste mojim napadem a ten byl v udelani si plechoveho pasku s kterym jsem parkrat zahejbal v TP senzoru. Druha metoda se mi zda mene pravdepodobna, ale clovek nikdy nevi. V TP senzoru jsou takove vymezovaci dva rantly, ktere jsou z materialu, jako je magnet, tak nevim jestli nebylo mozne, ze by byli nejak prepolovane. Zda se mi to ovsem mene pravdepodobne. Namontoval jsem cidlo a odpor nahle klesal rychle dolu, kdyz jsem prudce ubral plyn. Tim byla zavada odstranena.

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1

26.2.2008 v 12:47 | Nahoru | #22
petr z depa> šikézně popsáno

(reakce na) Gsx-r 1000 K1

26.2.2008 v 20:11 | Nahoru | #23
Takovéhle věci mi třeba dělal na TL1000 AP SENZOR , ale to může být náhoda.
Jinak to skopčím a dám jako užitečnou radu na web

Gsx-r 1000 K1

8.4.2008 v 22:43 | Nahoru | #24
Zdar lidi,
tak gsx-r je uz opravene. Pricinou byl skustecne TP senzor, ale musel se koupit novy. Akorat si dejte bacha za kolik ho nakoupite. Tak dik vsem za rady

Gsx-r 1000 K1

10.4.2008 v 22:07 | Nahoru | #25

Tycho>Zdar lidi,
tak gsx-r je uz opravene. Pricinou byl skustecne TP senzor, ale musel se koupit novy. Akorat si dejte bacha za kolik ho nakoupite. Tak dik vsem za rady



Už jsem myslel, že nedáš vědět. Když jsi nakousnul tu cenu, tak předpokládám, že je tady v Čechách dvakrát dražší než v Německu?

Gsx-r 1000 K1

12.4.2008 v 08:20 | Nahoru | #26
*nuclearB*>Tak kdyz sem slibil...k tem cenam, moto Pavelka - 4600,-(muj pripad), na netu sem ho pak videl za 2900,-, docela rozdil.

Gsx-r 1000 K1

12.4.2008 v 11:12 | Nahoru | #27
Jeste sem se chtel zeptat, kdyz uz tu otravuju, jak jste na to se spotrebou?. Me i pri "klidnejsi" jizde do 7 ot/min bere 8 litru. Sem tolik necekal .

Gsx-r 1000 K1

12.4.2008 v 11:18 | Nahoru | #28
Tycho> to je docela dost. mě to bralo tak 7, pak sem začal tankovat ví paua (V-Power) a šlo to tak o litr dolů. při 170 - 190 po dálnici 8,5. teď mám KN, tak su zvědavý...

Gsx-r 1000 K1

12.4.2008 v 11:43 | Nahoru | #29
Dolík .>Nj taky se me to zda dost. Na SRADovi600 sem byl zvyklej jezdit za 6 i pri palbe. Ale zas je pravda, ze tam kde sem 600 vytacel, tak litra je "lechtam" :)...Tak zitra schvalne zkusim V-Power, ale ze by sla spotreba o litr dolu, nevim...

Gsx-r 1000 K1

12.4.2008 v 23:59 | Nahoru | #30

Tycho>Jeste sem se chtel zeptat, kdyz uz tu otravuju, jak jste na to se spotrebou?. Me i pri "klidnejsi" jizde do 7 ot/min bere 8 litru. Sem tolik necekal .



Normální jízda do 140km/h do 7.l a když topim pod kotlem tak 8.l ale dlouhé trasy turistickým tempem něco málo přes 6l

Třeba teď po opravě to taky padne níž.

Co se týká těch dílů, tak se ptám, protože napínák rozvoďáku na GSXR ověřená cena oficiální je 1900,- a u firmy Hamouz-et v Kladně 3500,- Docela slušně s náma ty rádoby servisy vyjebávaj.

Naposledy editováno 13.04.2008 00:01:20
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist