paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Gsx-r 1000 K1
 
18.2.2008 v 17:36
Zdarec,
na moji K1 se vyskytl nasledujici problem . Na miste, kdyz brnknu plynem tak na 5 tis. ot. a pustim ho, tak zhasne motor.
To stejny pri jizde, kdyz dam "meziplyn", coz je docela neprijemny...Pri lehkym prodriblovani se dusi a z vyfuku jde cernej kour. Mel nekdo podobnej problem?
diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 21:49 | Nahoru | #1
*nuclearB*> ok sepisu to a poslu ti to

(reakce na) Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 21:54 | Nahoru | #2

petr z depa>*nuclearB*> ok sepisu to a poslu ti to


...neboj , jako autor článku tam budeš ty

(reakce na) Gsx-r 1000 K1

25.2.2008 v 22:59 | Nahoru | #3
petr z depa> Tak jdu na roman pro pany . Zavada zacina, jako kazda zdanlive nevina vec. Koupil jsem si v lete minulej rok GSXR 1000 K1 a pri koupi, kdyz jsem jen tak zkusil rychle cuknout s plynem na volnobeh, tak chcipnul. Nevenoval jsem tomu pozornost az do ty doby co priblizne po mesici szivani s motocyklem se mi zacala stavat nemila vec. Zacalo to tak, ze pri podrazovani s meziplynem napr., kdyz jsem dojizdel na semafory dal meziplyn a motor nahle chcipnul, jak klesaly otacky po vytoceni motoru. Coz jsem si rikal, ze to neni normalni. Motor chcipal i kdyz jsem na volnobeh prudce pridal !!!a prudce zavrel plyn!!!(cuknuti s plynem). Motor bud chcipnul okamzite a nebo otacky klesly treba na cca 700 a motor se jen tak prevaloval a dusil. Samozrejme se i zacalo nepatrne vic kourit z vyfuku.
Hledani priciny: (co jsem vyzkousel v cem by mohl byt problem) Svicky hazely krasny jiskry(byla je skoda v motoru mel jsem z nich udelat svickovou -v poradku
Vycisteni vstriku-rozebrani a kontrola filtracnich sitek primo na vstriku)-zadna zavada.
Zkouska tlaku palivoveho cerpadla-tlak dobry
kontrola vzduch. filtru-ok
kontrola skrticich klapek ovladanych servo motorem nataceni ok-sice by nemeli na tu pricinu vliv, ale vyzkousel jsem.
rozpojeni vsech konektoru a kontrola doteku-ok
kontrola vsech cidela na motocyklu to je zmereni merakem hodnoty co udava manual volty, odpory, atd.vse Ok. Az na!!!odpor na TP senzoru to je senzor na polohu skrticich klapek ovladanych plynovou rukojeti. TP senzor je potenciometr v ktrem se zvysuje a nebo snizuje odpor, ktery jde do ridici jednotky a ta na zaklade toho pozna kolik ma dat na mnozstvi nasateho vzduchu paliva. V pripade ze TP senzor je spatny motor chcipe z duvodu pomalu klesajiciho odporu na TPsenzoru. Zjistime: odpojime konektor k TP senzoru napichneme merak s nastavenim na odpor a pri vypnutem motoru otocime pynovou rukojeti plny plyn(rychle) merak by mel konecny odpor na TP senzoru ukazat hned bez jakeho koliv pomaleho rustu odporu na meraku. Stejne je to i pri rychlem zavreni plynu. Odpor by mel klesnout mzikem.!!!!!A to je ten problem!!!!!!! U me odpor klesal pomalu, kdyz jsem prudce ubral plyn. To znamena, ze klapky byly zavreny na volnobeh vzduchu slo do motoru malo, ale ridici jednotka davala velke mnozstvi paliva z duvodu pomalu klesajiciho odporu. Tim padem byl smesovaci pomer nekolikanasobne vetsi nez by mel byt a motor chcipnul. Po nalezeni priciny jsem TP senzor vymontoval a zacal zkoumat. Oprava zpocivala v tom ze je treba velice dukladne ocistit osicku ktera je zasunuta do TP senzoru co jsou na ni skrtici klapky namontovany. nejlepsi je si vzit tycky na cisteni usi trosku namocit v benzinu a velice dukladne ocistit!!! a po vycisteni zkontrolovat jestli na osicce neni sebemensi smitecko prachu velmi dulezite!!! Stejne tak vycistit zevnitr TPsenzor velice dukladne!!! Nevim jestli opraveni mojeho TP senzoru bylo timhle a nebo jeste mojim napadem a ten byl v udelani si plechoveho pasku s kterym jsem parkrat zahejbal v TP senzoru. Druha metoda se mi zda mene pravdepodobna, ale clovek nikdy nevi. V TP senzoru jsou takove vymezovaci dva rantly, ktere jsou z materialu, jako je magnet, tak nevim jestli nebylo mozne, ze by byli nejak prepolovane. Zda se mi to ovsem mene pravdepodobne. Namontoval jsem cidlo a odpor nahle klesal rychle dolu, kdyz jsem prudce ubral plyn. Tim byla zavada odstranena.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist