paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Gsx-r 1000 K1
 
18.2.2008 v 17:36
Zdarec,
na moji K1 se vyskytl nasledujici problem . Na miste, kdyz brnknu plynem tak na 5 tis. ot. a pustim ho, tak zhasne motor.
To stejny pri jizde, kdyz dam "meziplyn", coz je docela neprijemny...Pri lehkym prodriblovani se dusi a z vyfuku jde cernej kour. Mel nekdo podobnej problem?
diky

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1

23.2.2008 v 22:56 | Nahoru | #1
*nuclearB*> Jsem starej sťoura ...Ne, motorka uz je v servisu, ale ve dvou predchozich ji odmitli, ze by s tim nic nesvedli. Tenhle ji vzal s tim, ze nic neslibuje. Ale melo by to snad zpusobovat jedno z cidel. Pak dam vedet, jak to dopadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1

23.2.2008 v 23:17 | Nahoru | #2
Tycho> Reknu ti to uplne precne: na 99,9% to bude spatnej TCP senzor, je to senzor polohy primarni skrtici klapky! Je to dost castej problem u napr. SV1000, ma totiz ten samej. Vim ze ten samej problem mela tady odtud "Petr z depa" a sam si ho doma opravil a nemusel kupovat novej.

Jeste abych to upresnil. Ten senzor se da promerit, zda je spatnej nebo dobrej. Problem je v tom, ze i kdyz je spatnej, tak ti ukazuje stejny hodnoty jako kdyz je dobrej (hodnoty odporu, zjistis v manualu). Meri se pri otevrenym a zavrenym plynu. Problem u spatneho senzoru je ten, ze kdyz otevreny plyn(plynovou rukojet) prutce zavres (napr. meziplyn pri podrazovani), tak ty hodnoty senzoru klesaji strasne pomalu. Ten senzor urcuje mnozstvi paliva, tudiz ti to i pri nizkych otackach dava moc benzinu a chcipne to. To je taky dusledek toho cernyho koure. Vim o cem mluvim, protoze jsem to opravoval.

Naposledy editováno 23.02.2008 23:21:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist