Chci začít v civilizaci, tedy v Alpách a trochu se bojím, že mne pár malých technických problémů finančně zlikviduje při ceně práce ve Švýcarsku nebo Francii.
Co byste doporučili, abych se na motorce teď přes zimu naučil opravit? Základní jednoduché věci, které se na stromkovi mohou podělat a zvládne je pořešit i kancelářská lama.
1 reakcí na tento příspěvek Co se naučit
Ale ten základni servis je dobré si dělat sám, aspoň si ošaháš motorku - takže měnit olej, vzduchovej filtr, brzdovku, chladící kapalinu, svíčky. Případně výměna oleje v předních tlumičích + vyčištění, výměna řetězovky... Nebo si najít solidního servisáka, dodržovat servisní intervaly a nemusíš se o nic starat.
Na cestování si taky přibal knoty, ať můžeš řešit případnej defekt.
Pojištění do Alp je diskutabilní. Akorát Tě odtáhnou do nejbližšího servisu, kde pravděpodobně zaplatíš balík. Osobně bych raději spoléhal na kamaráda s vozíkem na telefonu. Alpy jsou za rohem.
Směle vyraz. I kdyby se něco stalo, vždy se najde někdo, kdo pomůže.
1 reakcí na tento příspěvek Co se naučit
fidlimydli> Existenci knotů jsem "objevil" nedávno a už jsem na youtubu zkouknul. Nakoupím při nejbližší příležitosti. K tomu je ještě nutné mít bombičky, že jo?
Přečetl jsem celý tvůj web, takže příběh dřevěné a svařované páčky znám
Kdyby bylo pravdu nejhůře, spoléhám, že stopnu kamion, jako jsem dofukoval posledně v Rusku, když na pumpě neměli vzduch a Další byla v nedohlednu. Ti mají vzduch vždy sebou a nebo mne někdo s kolem pod paží hodí na nejbližší benzínku.
2 reakcí na tento příspěvek Co se naučit
BTW: nevíte někdo, kolik má cca startovací proud motorka?TT1050, a jak to řešíte když si jí někde vytlučete? Dík :)
wormi píše: Vozim lanka, nějaký stahovačky, izolačku, sprej na defekt, kombinačky a nejnutnější nářadí, jo po letošní dovolený přibalím ještě nějaký kabely s větším průřezem :) na startování( jsem zvědavej kam to smotám :D)
BTW: nevíte někdo, kolik má cca startovací proud motorka?TT1050, a jak to řešíte když si jí někde vytlučete? Dík :)
Ja som seststovkoveho Diversiona startoval kablami od CSSR zehlicky. Ak je kabel poctivo medeny, nie je problem. Alebo parkuj na kopci
wormi píše: BTW: nevíte někdo, kolik má cca startovací proud motorka?TT1050
Na to se nedá odpovědět. Jednak proud závisí na více podmínkách, zejména teplotě oleje a jednak se ten proud mění v čase. V momentě rozběhu bude odběr v řádu stovek ampér, rozběhnutý startér si veme pár desítek ampér.
e-teda pokud nejsi magor, jako někteří, co odjedou na trip s rozesranou(sjetou) spojkou a do kufru hodí novou-kdyby náhodou ta klouzacící vydržela, tak proč ji měnit hned
Naposledy editováno 18.12.2016 22:33:51
Chci začít v civilizaci, tedy v Alpách a trochu se bojím, že mne pár malých technických problémů finančně zlikviduje při ceně práce ve Švýcarsku nebo Francii.
No ja svoji motorku 2x rozebral a slozil. Ale stejne delam hlavne preventivni servis. A pak uz sebou vozim jen olej, pasku, lepici sadu, stahovacky a zakladni naradi. Spis nez packy, rozbiju viko alternatoru...
Ale vzdy doma pripravim vlek i s kurtama. A kdyby se melo neco vaznejsiho stat, tak aby pro me mohl nekdo prijet. I do Francie dojedes do 24h. Nikdy nevis, pro rodice se pred lety jelo, do Francie, kdyz tam byli na dovolene a bouchla sopka a neletaly letadla...
Naposledy editováno 18.12.2016 23:08:04
ten te doveze třeba i do pekla, aosobně ne nem cestuji 4roky/6 dovolených, vše balkán, nikdy nic se neposr.......jeině, že by jsi píchnul a to vozím tu opravnou SLIME sadu s kompresorkem a máš vyřešeno...................jo, lanka náhradní je taky recht, ty vem
https://pneushop.mak...poloautomaticka.html
2 reakcí na tento příspěvek Co se naučit
Ale kamarádovi v polsku na stromu klekla baterka. Pak vím o ucpaným filtru v benzínovým čerpadle=odtah domů. Ulámané páčky nebo celé objímky na řidítku - stačí jeden nešikovný pád a hezky nastrčený kámen a pod... Ale je fakt, že až na ten filtr to je dané destinacemi a zvolenými trasami/najetými km motorek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |