globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XT 1200 Super Tenere
Zdravím všechny cestovatele. Začínám pokukovat po jiném stroji a začínám shánět informace a recenze uživatelů. Teď mám litrovýho Stroma rv 2007. Jezdím hodně s batůžkem,takže hodně vybírám motorku i podle pohodlí pro spolujezdce. Jezdíme většinou silnici a max nějakou solidní šotolinku. Žádný těžký terén.
Ve výběru mám opět V-Strom 1000. Kawasaki Versys 1000. Yamaha Super Tenere XT1200.
Toto jen na vysvětlenou.
Potřeboval bych znát praktické zkušenosti mezi S.Tenere 1200Z a 1200ZE.
Je to na můj typ cestování potřeba,abych připlatil ze verzi ZE (elektronický podvozek)?
Má někdo reálné srovnání Tenerky klasické a s elektronickým podvozkem?
Jedinou recenzi co jsem našel je staršího data a nesrovnává Z a ZE. TADY

Naposledy editováno 29.05.2017 11:18:02

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT 1200 Super Tenere

16.12.2016 v 10:11 | Nahoru | #1
Já mám ZE. Ne proto, že bych si jej vysnil, ale prostě byla k mání v Německu rok stará za cenu nižší, než model Z. Za sebe mohu říct, že rozdíl 100k korunek je sakra velký, ale ta pohoda měnit vlastnosti bez nutnosti zastavení není vůbec špatná a vyžívám to dost často. Nejen v naší kotlině je kvalita silnic proměnlivá a při letošní cestě na Balkán jsem v Maďarsku během cca 20km přepínal vlastnosti odpružení několikrát. Já bych to asi neřešil, ale Baťůžek to vyžadoval . O jiném rozdílu mezi Z a ZE, než je elektronicky stavitelný podvozek, nevím - tempomat, mapy, brzdy, ostatní výbava - stejné. Rozdíl hmotnosti vzhledem k celkové váze je zanedbatelný. Za letošní rok najeto 13k km a ani jedna závada, nepočítám do toho prasklou žárovku předního světla a na šestkrát píchlou zadní gumu (asi dřevěný most na hranicích MN).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT 1200 Super Tenere

16.12.2016 v 11:44 | Nahoru | #2

GiantDino píše: Já mám ZE. Ne proto, že bych si jej vysnil, ale prostě byla k mání v Německu rok stará za cenu nižší, než model Z. Za sebe mohu říct, že rozdíl 100k korunek je sakra velký, ale ta pohoda měnit vlastnosti bez nutnosti zastavení není vůbec špatná a vyžívám to dost často. Nejen v naší kotlině je kvalita silnic proměnlivá a při letošní cestě na Balkán jsem v Maďarsku během cca 20km přepínal vlastnosti odpružení několikrát. Já bych to asi neřešil, ale Baťůžek to vyžadoval . O jiném rozdílu mezi Z a ZE, než je elektronicky stavitelný podvozek, nevím - tempomat, mapy, brzdy, ostatní výbava - stejné. Rozdíl hmotnosti vzhledem k celkové váze je zanedbatelný. Za letošní rok najeto 13k km a ani jedna závada, nepočítám do toho prasklou žárovku předního světla a na šestkrát píchlou zadní gumu (asi dřevěný most na hranicích MN).



Při přenastavení podvozku musíš zastavit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 13 6.5.2024 v 08:13 Verka_
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere jannyjohn112 8 7.1.2024 v 11:03 _pat_
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere MartyBar 7 19.12.2023 v 06:30 Lopp
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere Boda 11 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM


TOPlist