bmw_r1300gs_cartec





Téma: Článek na IDNEs
17.11.2016 v 10:10
Dnes jsem utrpěl čtení článku na idnes, http://zpravy.idnes...03_102017_domaci_mav včetně debaty pod článkem. Je mi z toho blivno...co vy na to? Ne až tak na to téma, ale spíše na ten článek a reakce na něj, např. Pavel Řapek 72695
"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.

Hnus, co?

(reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 15:13 | Nahoru | #61

SláďaX píše: velka sila vyzaduje velkou zodpovednost... nad cca 80-90koni motocykl nemuze ridit leda kdo, myslim si ze omezeni veku neni dostacujici. K ridicaku na silny motorky bych pristupoval jako napr. Francouzi. Vycvik na okruhu a stat by mohl i vice vydelat stejne ty kluci jsou bohati aby si poridili litrove lehny P.S. mam fz6 a okruhu jsem se teprve neco malo naucil...



A tohle řídit s mokrým řidičákem, to je v pohodě...????
Podle našich zákonů zřejmě jo....
https://www.google.c...rc=GvpW3eQ6otYLyM%3A

Naposledy editováno 18.11.2016 15:22:29

(reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 16:32 | Nahoru | #62

bledemon píše: Piwell> to jsem si musel ověřit, jestli to aprilia na třípístek takhle nelogicky zapojuje (honda to má logicky přední brzda 2krajní pístky, zadní pedál na přední prostřední)

ve schématu níže je to jak máš ty, ale když jsem stahnul servisní manuál tak na straně 170pdfka je to obráceně (jako má honda). Možná někdo prohodil hadičky.

špatné schéma?



No jo, kouknul jsem do manuálu na str. 170 a je to obráceně než na tomhle obrázku. Ale ten manuál, aspoň ten, co mam já (strany souhlasí tak asi jo) je na 125, 250 i 500 ccm motor, ale zrovna u strany 170 je popis jenom 125 a 250 ccm. Tak nevim. Hadičky samozřejmě mohl někdo prohodit, to už se nedozvim ...

(reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 16:39 | Nahoru | #63
titus> Nejsi divnej ty, ale to stado co to tak necha.

Článek na IDNEs

18.11.2016 v 17:31 | Nahoru | #64
lži ,lži, sračky zase lži a hovna to je idnes

Článek na IDNEs

18.11.2016 v 17:43 | Nahoru | #65
Na litrovou lehnu musíš být bohatej? Bohatej teda pro mě znamená v dnešním měřítku něco jiného, ale budiž.

(reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 17:46 | Nahoru | #66
seikos> je to fakt vemínko jak poleno ten PetrRUM... "nevím nečtu" ale musí chtě nechtě napsat nějakou kaši. Ale celkově reakce nějaký podobnýho "člověka" na tohle téma by mě asi nechala klidným.

(reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 22:58 | Nahoru | #67

SVSkritek píše: Coze ? .

Jinak uprimne, ti kteří teď brečí, že to neudělali, nebo je to odradilo, tak jim to možná zachránilo život, nebo zdraví. Neni to zadna legrace, ty zacatky bez zkusenosti (sam to vim) a spousta lidi to opravdu mela jako modni doplnek.

Kdyz nekde na FB motoskupine skupine napises, ze se zataci protismernym pohybem riditek (counter steering) a ze motorku musi mit na vyjezdu pod plynem. Tak si 80% lidi bude myslet ze si delas srandu. A kdyz napises mezi fans Pepy Sršně, ze motorka se ridi hlavne rukama, tak te ceka rovnou lynčovani . Ovsem na takovem slalomu, to jinak neudelas...



Na druhou stranu, už dokonce přestal mazat příspěvky, jak to měl guru v módě

1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs

19.11.2016 v 00:19 | Nahoru | #68
Četl jsem ten článek v noci, ještě když tam žádné komentáře nebyly. Ale zaujala mě jiná věc v tom článku - pisatel v něm zmiňuje, že nás letos "padlo" na silnicích o třetinu míň než loni. Nedává to sice do přímé souvislosti s těmi změnami v metodice výcviku v autoškolách, ale částečně to tak vyznívá. To třetinové snížení je samozřejmě paráda, ale řekl bych, ze tomu letos napomohlo hlavně na hovno počasí...

(reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 00:24 | Nahoru | #69

RTourer píše: Četl jsem ten článek v noci, ještě když tam žádné komentáře nebyly. Ale zaujala mě jiná věc v tom článku - pisatel v něm zmiňuje, že nás letos "padlo" na silnicích o třetinu míň než loni. Nedává to sice do přímé souvislosti s těmi změnami v metodice výcviku v autoškolách, ale částečně to tak vyznívá. To třetinové snížení je samozřejmě paráda, ale řekl bych, ze tomu letos napomohlo hlavně na hovno počasí...


Počasí v reálu nikoho nezajímá. Kdyby se dělala statistika nehod sněžných skútrů, taky je nebude zajímat, že na 80% ČR není dost sněhu pro provoz těchto strojů. Je to hezké číslo, je fajn vědět, že nás do nové sezóny vyjede víc, ať to zní jak to zní, ale jen ti zasvěcení budou vědět, že v konečném důsledku tomu ani tak vlastně není.

Článek na IDNEs

19.11.2016 v 12:37 | Nahoru | #70
Pan Řapek bude asi nějaký hulibrk, který se na velké motorce nikdy nenaučil jezdit, proto ho sere, že někdo jiný ano
Komentáře píšou retardi, co nemají nic lepšího na práci a jejich názory jsou většinou ... no, prostě zcela mimo realitu. Nečti to a neřeš

1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs

19.11.2016 v 13:15 | Nahoru | #71
ja myslim, ze v komentarich pod clankem maji pravdu, silne motorky jsou jen pro zabavu a tudiz nemaji na ceste co delat. stejne jako vetsi a silnejsi auta, fotbalove a hokejove stadiony a spousta dalsich veci urcenych pro zabavu nejake skupiny ktere ale platime vsichni. stejne tak bych zakazal chlast, protoze ten taky neni k nicemu dobrej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 13:23 | Nahoru | #72

assassin píše: stejne tak bych zakazal chlast, protoze ten taky neni k nicemu dobrej.


To není pravda, zvyšuje porodnost a omezuje delku duchodů

Naposledy editováno 19.11.2016 13:27:25

Článek na IDNEs

19.11.2016 v 13:30 | Nahoru | #73
Stanley, kdo občas čte tu žumpu na idnes ( i když, v zájmu zachování duševního zdraví už to nějaký pátek taky nečtu ), tak ví, že pan Řapek je stejně jako spousta ostatních přispívajících obyčejnej debil a ubožák.

(reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 14:44 | Nahoru | #74
bledemon> Tak jsem se tou brzdou dopoledne zabýval. Hadičky byly prohozený. Má to být tak jak jsi psal, jak to mají ty Hondy - předek 2 krajní pístky, zadní brzda + prostřední pístek vepředu. Má to i logiku.

No a stejně je asi trochu zvláštní, že horní pístek je větší než zbylý dva. Čekal bych to spíš u toho prostředního, kterej se spíná se zadní brzdou. No, celý jsem to rozebral a zkontroloval stav gumiček atp.

2 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs

19.11.2016 v 15:44 | Nahoru | #75
Za mne, aut je jak natlaceno, motorkaru pakosu taky. A to staci si jit po obede hodiny lehnout a na beton se pod barakem objevi kreten co to tam zacne turovat.
Ridicak by mel stat 4x tolik, otazek minimalne 50 a pocet jizd taky dvojnasobek..

Co se tyce toho ze zabava patri na okruh.... pokud nekdo dela bordel na silnici tak by mel prijit o ridicak a masinu coz se snad uz v dnesni odbe deje diky bodovymu systemu.
A na elektrickou motorku se docela testim :)

Naposledy editováno 19.11.2016 15:45:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 16:42 | Nahoru | #76
Drpa> Jasný , řidičák by měl stát 40 litrů, pokuty začínat na 75000 za nerozsvícená světla, nebo prasklou žárovku a jakýkoli dopravní prostředek povolen pouze jako nový, aby se silnice zbavily té lůzy, co si dovoluje nám bohatým zabírat místo, tak nějak jsi to myslel?

btw:

Drpa píše: Den 1
28.9. jsem vyrazil do Ostravy. Jel jsem přes Moravský kras, Jelikož jsem ignoroval varování slepé cesty, která vedla přes Vesnici Niva kůli výstavbě nové silince a infrastruktury, musel jsem jet po poli asi 2 km a pak celou cestu skrz. Mno bylo to jako jet na koze. Co bylo horší tak motorka už nebyla černo šedá , ale hnědá :D

Více na: http://www.motorkar...etail&ddid=63177
Copyright © Motorkari.cz


Když už jsme u toho, ty Mirku Dušíne, měl bys vrátit papíry i motorku, protože po poli se co? Nejezdí!
Keců jak Palackej, jak všichni porušujou kde co a sám jezdí někomu po soukromém majetku bez dovolení...jak můžeš!? Ubohé rozježděné obilniny

Naposledy editováno 19.11.2016 16:47:26

(reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 17:17 | Nahoru | #77
Krovak> Dobře krovak .No tentok rok sem sice na jedno políčko také zamířil bo sem sa nemoh vymotat z objíždky ale už měli sklizeno,takže snad neutrpěl nikdo ujmu krom mého stroje když sem pak přeskočil škarpu .Kdo z nás je bez viny..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 17:58 | Nahoru | #78
Krovak> A proč ne ? Pokuty podle přjmu... dále 3x a dost. Žárovičky jsou ale extrém.
Délka výcviku a to myslim pro auta hlavně by měla být delší, tomu i ta cena.
A to moje pole... byl to tankodrom vedle silnice kudy se domorodci dostavali domů a z domu po čas výstavby. A ano být chycen, že nejsem domorodec, platim protože nejsem obsluha a ani bych se necukal.

Sice na motorku mam noty ještě mokrý, ale téměř každý den potkávám neřidiče co dělaj takový voloviny, že se divím jak vůbec vyjet z domu a to jak staří tak mladí.
Lidi proste něví, že nemají jezdit vpravo mimo obec, neví že se nemají drbat do křižovatek když sou plný (nebo ví ale prdí na to), že v obytné zóně mají jet max 20 a třeba i zastavit když je to třeba a netroubit jak dementi když jdeš po obytné s dítětem... a dále že nesmí parkovat mimo vyhrazený parkoviště. Při vyhledávání volného místa na parkování při pravé straně dát třeba blinkr a ne dupnout na brzdu a pak teprv blikat. Nedržení si svého jízdního pruhu při výjezdu z křižovaty.Toto vidím každý den u několika neřidičů při cestě z prace a do práce a neubývá to. A mohl bych pokračovat...
Kde se to lidem dá nabouchat do hlavy než v autoškole?

To už sem se já Mirek Dušían dostal dál než sem chtěl, ale možná sem tím trochu dal počátek k mému strohému příspevku nahoře.

Naposledy editováno 19.11.2016 18:00:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 18:29 | Nahoru | #79

Drpa píše: Krovak> A proč ne ? Pokuty podle přjmu... dále 3x a dost. Žárovičky jsou ale extrém.
Délka výcviku a to myslim pro auta hlavně by měla být delší, tomu i ta cena.
A to moje pole... byl to tankodrom vedle silnice kudy se domorodci dostavali domů a z domu po čas výstavby. A ano být chycen, že nejsem domorodec, platim protože nejsem obsluha a ani bych se necukal.

Sice na motorku mam noty ještě mokrý, ale téměř každý den potkávám neřidiče co dělaj takový voloviny, že se divím jak vůbec vyjet z domu a to jak staří tak mladí.
Lidi proste něví, že nemají jezdit vpravo mimo obec, neví že se nemají drbat do křižovatek když sou plný (nebo ví ale prdí na to), že v obytné zóně mají jet max 20 a třeba i zastavit když je to třeba a netroubit jak dementi když jdeš po obytné s dítětem... a dále že nesmí parkovat mimo vyhrazený parkoviště. Při vyhledávání volného místa na parkování při pravé straně dát třeba blinkr a ne dupnout na brzdu a pak teprv blikat. Nedržení si svého jízdního pruhu při výjezdu z křižovaty.Toto vidím každý den u několika neřidičů při cestě z prace a do práce a neubývá to. A mohl bych pokračovat...
Kde se to lidem dá nabouchat do hlavy než v autoškole?

To už sem se já Mirek Dušían dostal dál než sem chtěl, ale možná sem tím trochu dal počátek k mému strohému příspevku nahoře.



Pokuty podle prijmu - na to jsi prisel jak? Prijde ti to spravedlivy jo? Vycvik na auto delsi? Proc proboha? Znam lidi co jezdi desitky let a furt napicu. Pokud lidi nebudou necim motivovani aby mysleli vlastni hlavou je to vsechno zbytecny - v autoskole se vsichni tohle ucili. Veskera ta represe co se tu rozjizdi a prikazani a zakon na vsechno naopak lidi premyslet odnauci - a nasledne to vypada jak to vypada, protoze si nikdo ty tisice vsech moznych prikazu a zakazu nemuze pamatovat.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 19:11 | Nahoru | #80
assassin> Tak ve Švýcarsku to funguje, Finsku prý taky... a u nás se nejčastějc pokutuje rychlost , pak telefonování , pásy atd. šak googlit umíte taky. Pokud je někdo dement tak ať platí, a potřetí nebo po vybodování zdarec.

Máte pravdu, lidi jezdí jak bezmozci. Neznám zákon slovo doslova, ale pokud lidi nevi co mají za klíčových denních situacích dělat co sem popsal výše, tak by dle mne neměli nastartovat auto bez Lka nad hlavou. Možná by pomohl BESIP každý den před hlavníma zprávama... třeba že by řidiči neměli řezat střední čáru v zatáčkách, protože to muže být v protisměru pro nováčka motorkaře vážný problem.
Jen sem řekl jak bych to viděl já. To jestli to je funkční řešení nevím, ale filtr (ač blbej, nespravedlivej, doplňte ... ) to je určitě.

Prostě mě nebaví učit borca co mu je 50 co má nebo nemá dělat. Kouknite se na pár videí AngryPilota co potkává v Práglu, čistě na ty situace ne na obsah těch videí...

Dál už to nebudu rozebírat, protože je to vlastně uplně jedno a akorát se dělá zbytečně dusno.

Naposledy editováno 19.11.2016 19:12:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 19:45 | Nahoru | #81

Drpa píše: ...že v obytné zóně mají jet max 20 a třeba i zastavit když je to třeba a netroubit jak dementi když jdeš po obytné s dítětem...


Takové kriply je potřeba rovnou přejet i s frackem a ne na ně troubit. Přejet i fracka je důležité, řidič udělá službu kvalitě genomu společnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 23:39 | Nahoru | #82
Cikus> jj obytna zona furt jeste neni chodnik, je to jen jistej nelogickej kompromis mezi ridicema a neridicema, tj. nemeli by se omezovat VZAJEMNE, natoz pak ohrozovat, ovsem porad je to KOMUNIKACE..

oni tyhle bezpecnostni kompromisy jsou vzdycky nelogicky, stejne jako semafory a prechody na kazdym rohu, o semaforech ktery "ridej provoz" ve 3 rano na uplne prazdny krizovatce ani nemluve(a to z pohledu jak ridice tak chodce)..

Drpa> nesouhlasim, delka vycvyku by mela byt adekvatni k sikovnosti a schopnostem zaka (a to nejen v autoskole) instruktor (ucitel) by mel poznat koho muze ke zkousce pustit uz po deseti jizdach, koho radsi po petadvaceti, a komu radsi rict hned ze z nej ridic proste nebude nikdy.. nemluve o tom ze jizdy by meli bejt logicky az po slozeni pisemnyho testu z teorie(to uz ted mozna funguje, nevim, nsleduju to)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

19.11.2016 v 23:47 | Nahoru | #83
kerut> Na to pozor, pak by mohlo nastat, že ses nějak znelíbil instruktorovi autoškoly (třeba mu ojel manželku/milenku/dceru/nějaké 2 z toho/všechny 3) a on by Tě prostě nenechal jít ke zkouškám. Lepší variantou by bylo zrušit nutnost veškerých povolení (řidičák, zbroják, etc) a brát užívání svých věcí jako přirozené právo.

(reakce na) Článek na IDNEs

20.11.2016 v 00:07 | Nahoru | #84

SVSkritek píše: To není pravda, zvyšuje porodnost a omezuje delku duchodů



A zvysuje zisk pojistoven

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

20.11.2016 v 00:11 | Nahoru | #85
Číkus> tak prave bys mel moznost zaplatit si zvlast teorii a pak platit jen hodinovou sazbu (instruktor, benzin), kdyz bys narazil na blbce, nemohl by te "vyhodit" jen te nepustit ke zkousce - ty bys vzal index a sel jinam, tam bys rekl "narazil jsem na blbce" a ver ze ten druhej by rychle poznal jestli jsi jen urazenej zak nebo obet blbce.. navic ten blbec by si takhle moc nevydelal, pokud by mel zak moznost vyberu, ze

hele zrusit ridicak, zbrojak (tj.opravneni pro cloveka) asi bych nebyl pro, i kdyzjsem urcite pro zredukovani ceny na skutecnou hodnotu te konkretni zkousky, ne jako ted, kdy je to mnohdy "pokuta za to ze neco umis"... ale jo, zrusil bych STK, prukaz zbrane, ruzny registry vseho moznyho a nemoznyho atd, to zas jo..

..ono s tou STK tu nekde nekdo psal (nevim jakej ma nick, ale ma na profilce jak jede nahej po zadnim) ze v belgii nemaj STK na motorku vubec ! a jako proc ne ? treba bych to resil dobrovolnou STK, prvni rok sleva 50% na povinny ruceni, druhej 25%, a dal normalni sazba (logicky v dobrym technickym stavu trochu mensi pravdepodobnost nehody, a motivace) a k tomu na filtraci magoru s vrakama samozrejme namatkovy kontroly, ne na Ecka ale fakt rezavy prahy, krivy geometrie, sjety gumy, atd.. kdyz neprojdes=zrusis nebo opravis, kdyz projdes=naopak automaticky pruser pro policajta co te tam poslal zbytecne s prkotinou, proplaceni cesty i kontroly statem..

E:PS prcat instrukorovy manzelku je trochu gerontofilie, a dcera s milenkou by mu to rekli jen kdyz bys byl horsi nez von

Naposledy editováno 20.11.2016 00:24:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

20.11.2016 v 00:18 | Nahoru | #86
kerut> Proc vubec nejake STK, vzdyt je to dneska jenom kseft pro par vyvolenych a kazda plecka s petikilem navrch projde - tudiz je uplne jedno jestli tahle instituce je nebo neni.

Zbytecna buzerace kdyz nejdes po znamosti a curak te vyhodi za nesvitici zarovku u SPZ - vedle tebe vyjizdi 20 let stary vrak s nalepenou znamkou

Naposledy editováno 20.11.2016 00:23:42

(reakce na) Článek na IDNEs

20.11.2016 v 00:20 | Nahoru | #87
kerut> Myslíš Bubraka.

V případě možnosti volby instruktora by časem přežili jen ti, kteří by to dali každému bez výjimky - ovšem pak by byli zbyteční.

Ty všechny průkazy, povolení a povinné cokoli je nesmysl. Zrušit všechno. Zabít se dá i kladivem. To bychom rovnou mohli zavést zkoušku způsobilosti pro použití kladiva a průkaz kladiva. A samozřejmě povinné ručení na kladivo.

1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs

20.11.2016 v 00:36 | Nahoru | #88
oba dva> no vzdyt pisu ze jen jako motivace pro nizsi povinny, a filtrace tech uplnejch vraku co skutecne ohrozujou provozem

proste za me asi tak: kdyby nebyla STK a hypoteticky bych mel plechovku (ja nemam B a neplanuju, ale na motorce me podobnej duvod STK fakt nenapada) tak by mi zadna STK urcite nechybela, ALE klidne bych si jednou za par let nechal dobrovolne pro klid duse premerit takovy veci jako soumernost brzd, geometrii, atd.. tj. proste takovy veci ktery si sam doma jednoduse nezjistim a nezkontroluju,.. ze to sviti-troubi-zataci zjistim sam i bez STK, to je jasny

ad technicka na kladivo, jj souhlas asi tak

cikus - jj to je on, dik

(reakce na) Článek na IDNEs

20.11.2016 v 00:49 | Nahoru | #89
kerut> Já si třeba nechám dělat kontrolu všeho možného preventivně u svého mechanika - pro svou bezpečnost. Stejně jako v autě používám pásy - mám za to, že se hodí, ne z důvodu nějakého potroublého zákona, podobně jako jsem v autě vždy svítil,ještě před zavedením povinnosti. Ale to je o té dobrovolnosti. Co je povinné, je špatné.

Není zač.

Moc nechápu, jak funguješ bez ŘP na auto, ale to je Tvoje věc.

Creck> Čím je nebezpečnější starý vrak (předpokládám moto nebo osobní auto) než třeba nový náklaďák?

(reakce na) Článek na IDNEs

20.11.2016 v 08:09 | Nahoru | #90
Drpa> nezlob se na mě, ale chtít výši pokut podle příjmů, může jen kokot. A nebo vohnout, co si myslí, že s těmi 15ti tácky, co nosí z kolbenky bude platit stovku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist