"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.
Hnus, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
oni tyhle bezpecnostni kompromisy jsou vzdycky nelogicky, stejne jako semafory a prechody na kazdym rohu, o semaforech ktery "ridej provoz" ve 3 rano na uplne prazdny krizovatce ani nemluve(a to z pohledu jak ridice tak chodce)..
Drpa> nesouhlasim, delka vycvyku by mela byt adekvatni k sikovnosti a schopnostem zaka (a to nejen v autoskole) instruktor (ucitel) by mel poznat koho muze ke zkousce pustit uz po deseti jizdach, koho radsi po petadvaceti, a komu radsi rict hned ze z nej ridic proste nebude nikdy.. nemluve o tom ze jizdy by meli bejt logicky az po slozeni pisemnyho testu z teorie(to uz ted mozna funguje, nevim, nsleduju to)