petrumr píše: nepochybuji ale přemýšlím co může být tady blbě, mně to připadne blbost, třeba jak by u autobusu udělali popelník a řidič se vymluvil, že je to homologovaný a tím pádem může kouřit.
Tučně jsem označil, v čem je u tebe problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
Zaprvé si na výkon jezdec zvyká - slyšel jsem i majitele hayabusy říct že to vlastně nejede. A zadruhé pro cestování je hranice co opravdu potřebuješ a to nad tím je "bonus" kterej se dá obětovat. 60 koní staré afriky je alespoň pro mě zhruba ta hraniční hodnota co musí mít cestovní motorka pro jednoho se zavazadly, ve dvou už by tomu chyběla alespoň malá rezerva na kopec nebo předjíždění. Teď mám +-100 koní a myslím že to už je výkon se kterým se dá bezproblému dlouhodobě fungovat i ve dvou s kuframa.
A jen tak mimochodem když se podívám jak všude rostou radary tak se trošku bojím aby brzo nebyla šedesátikoňová motorka zbytečně přemotorovaná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
šlauch0 píše: petrumr> tos potkal asi mně mám ji od 20.10.
Za litenčicama, já jsem jel od kunkovic.? Dobrá makadamová cestaTech píše: stráťa> Vidím to podobně. 100kobyl je pro spoustu lidí dostatečné, nepotřebují problémových 150.
Přesně řečeno !!!
Mohu Afriku vyměnit za KTM 1190 adventure a nemám zájem.
Oba stroje mam velice dobře zažité a určitě jsou dobrý oba.
Naposledy editováno 30.10.2016 21:11:35
1 reakcí na tento příspěvek v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
seikos píše: seš úplně mimo. Motion Track Brake System. Low RPM assist, 5-ti osý IMU s cornering ABS, to není nic technologicky zastaralého. Třeba TC má na bázi škrtící klapky jako má třeba nové GS. Afrika ji má postaru na bázi "děr v zapalování", jako má třeba Guzzi z roku 2011. V tomhle je třeba nový litrový V-strom o kilometr před Afrikou. Tím nechci říct že je lepší. Ale v určitých parametrech (které třeba někdo nevnímá protože je nepotřebuje) je lepší než konkurence
Už jsem to tady někde psal - u litrovýho V-stroma je škoda, že není tak nějak víc "učesanej" - svod od předního výfuku divně trčí mezi motorem a kolem a ještě z něj čouhá lambda, ovládání přívěry je za stupačkou dost odkrytý a na ráně a proporčně je jak kdyby ho někdo prosednul a on se natáhnul dozadu.
Na druhou stranu ty technický fíčurky jsou pro mě novinka. To teda palec nahoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
2 reakcí na tento příspěvek v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
jste blázni......100k je dobré tak na jednomístnou motorku.
šlauch0 píše: petrumr> Jo tak to jsem byl já. Všichni se tady hádaji co je lepší, já jsem s Afrikou plně spokojen sice mám na ní najeto jen 1000km ale proti transalpu je to skok do jiné dimenze. Pokud se nebude nic kurvit tak super.
když se něco zkurví, tak se to opraví Hlavně, že někoho potkávám na cestách a africu tedy podle APL poznám na dálku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
Pulčík píše: petrumr> v tom případě doufám, že tě na STK nikdy!!! nikdy!!! nepotkám... pač to by byla těžká srážka....
jestli si technik, tak si deboil a hledej si zaměstnání, nebo se zeptej maminky kdo ti dává na chleba. Jestli se ti rozsvítí, tak asi ten kdo dojede na stk. Ale podle příspěvků tam asi vymetáš výfuky a chci se zeptat, co děláš když je tam ta klapka proti vodě.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
Tech píše: stráťa> Vidím to podobně. 100kobyl je pro spoustu lidí dostatečné, nepotřebují problémových 150.
Což se říkalo i o staré Africe. "K čemu mi je 60 koní? 40 bohatě stačí na všechno"viz.: bratr Slovák zolo666
Já mám první 650, projížděl jsem loni nového (letos končícího) litra a novou (letos končící 650 xt) a nadšenej jsem byl víc z 650 jaká je to ovladatelná koloběžka.
Je jasný, že když to naložíš kuframa a ve dvou chceš předjíždět tak na litru nemusíš 2 kvalty dolů a honit to co dá... tam teprve je poznat krouťák a objem. sólo bez kufrů je výhodnější (pro mne) menší lehčí ovladatelnější stroj...
Při porovnání těch dvou za mne toliko - Afrika je dělaná na cestování na konec světa - proto nemá 150 koní - má menší kompresi aby zvládla horší benzín (prý). Z pro mne nepochopitelných důvodů vyhrála asfaltový srovnávací test s V-Stromem a KTM 1050. To přece nemůže být pravda ne? kola 21-18 na asflatu lepší než 19-17?
Co přilnavost užších gum za mokra? Fakt netuším...
Afrika bude určitě super stroj co zvládne dost terénu - ale nedovedu si představit (já coby chudý vesničan z Vysočiny) že s tak drahou motorkou sjedu z asfaltu... Tom z Touratechu dlouho ladil svou starou BMW1150 a že nad to není... ale po Africe skočil hned... Pravda jeho využití Maroko atd je na Afriku asi jako dělaný.
V-Strom je spíš jen silniční - ale cestovat se na něm asi dá skoro všude - viz http://www.2ar.eu/
(Ne)spolehlivosti bych se nebál ani u jedný.
Meli> nová AT je na denní používání v terénu šílený plasťák. Když vím, jak málo stačí, aby u podobně zakrytovaných cendur (Varan, TA 650) jsi už nikdy nespasoval plasty, tak prostě nerozumím tomu, proč nová AT šla úplně stejnou cestou, navíc opět z křehkého ABS Ale tuším - výrobce nepočítá s masivním nasazením mimo cesty. Ale kvůli auře univerzála to v reklamě posílá právě hlavně do terénu. Zlaté jednoduché plasty na NX nebo XRV.
TomTT> bodejť by neskočil. Takhle místo nahradního kardanu bude vozit jen karton americké izolačky. A ten potencilál dobrodruhů, co si tu motorku ověsí všemi těmi TT fičurinami, je prostě obrovský.
Naposledy editováno 02.11.2016 08:29:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v strom 1000 rv..2016 nebo nova Afrika 1000
findejs1310 píše: Blbá otázka
Tyhle mašiny nejsou předurčeny na stejný styl cestování.
Nejdřív si ujasni co chceš jezdit a třeba si vybereš sám.
Ty jsi to vystihl na 1000%
Ta otázka je totální kočkopes
Je to zrovna dva tydny kdy vedle myho Capoucha zaparkovala Afrika.
Tak sem to pekne ocumoval..mozna i trosku slintal ...no proste fakt pekna motorka o tom neni pochyb...a pak jsem zaostril na sedlo..predni kolo...vysku... a rikam si...kurva co blbnes vzdyt to neni vubec pro tebe .
Krasna je a i kdyz uz to neni zadne drsne enduro (halda elektroniky) tak na moje cestovani by to asi nebylo a muj batuzek je taky zvyklej a pohodlny sezenicko.At si rika kdo chce co chce tak Vstrom,Caponord,Varadero..to jsou takove rodinne dodavky na dvou kolech.
Toz tak..ta Afrika chce trosku divociny.A ten stromek je presnej opak.
Naposledy editováno 02.11.2016 21:17:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |