Celej centrál (stejně jako celý přední vidle) se mi moc měnit nechce kvůli investici, SVčko mám jako béčkovou motorku, používám jí na gymkhanu.
Naposledy editováno 12.10.2016 18:23:31
1 reakcí na tento příspěvek centrální tlumič SV 650
Centrál, co je na SV v základu je hrozné bláto a kloudně nefunguje.
Pokud chceš něco slušného, co funguje i dobře ve dvou, tak sáhni po centrálu z ZX-14. Ten přesně pasuje na místo a má daleko tužší pružinu. Doporučují ho i na race účely pro jezdce nad 90 kg s výstrojí. Já téhle hranice zatím nedosahuji, tak jsem sáhl jen po centrálu z ZX-10R 06–07, ale i ten je naprosté nebe a dudy, motorka je daleko jistější a zadní kolo krásně kopíruje povrch a motorka jede jistě.
Pro porovnání pružiny:
SV 650 0,43 kg/mm
ZX-10R 0,51 kg/mm
ZX-14 0,55 kg/mm
Čili mi nesedí hodnoty do tý tabulky. Resp. se zjevně dost liší hodnoty pružin a celejch centrálů. Takže babo raď ... centrál na ZX-14 by byl asi to co chci, ale nějak se nedá jetej sehnat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 4 | 29.2.2024 v 19:24 Mňojo |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |