před 3 měsíci jsem si koupil novou Z800 a k ní origo laďák SC Project GP M2. Paráda, žádnej problém.
Po 7000km mi při vyšších otáčkách začala svítit kontrolka motoru a motorka ztrácela sílu.
Zavezl jsem tedy do K2 moto, co to jako je. Na diagnostice jim to hodilo 2 chyby.
Dnes mi volali, že tam musím dát ten origo, pač to prej prostě potřebuje ta přívěra. Naprosto to nechápu.
Může mi prosím Vás někdo poradit, jestli jste měl stejnej problém?
Nebo nejlíp nějákého machra, co by mi pomohl, abych nemusel vyhazovat výfuk za 12 000,-
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki z 800 ladak
milda6 píše: za 12 litrů 2 koně navrch ? krom toho že váží půl kila, je ještě nejakej důvod proč ladak ? a nemyslím si že je to markantní rozdíl v průběhu křivky výkonu,tocaku. co tak čtu, tak s tím jsou většinou jen problémy :(
jen upřesním-2 koně navíc,ale jen v maximálních otáčkách,dole to bude o 2 koně méně.
křivka krouťáku bube mnohem více hrbolatější......
ale prodlouží to péro o 2mm,takže ten kravál za to stojí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 | Voloda27 | 38 | 26.9.2022 v 09:43 Fugo |
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 | mára929r | 1 | 27.8.2022 v 21:19 Ariete |