Naposledy editováno 10.10.2016 20:42:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie
Pher píše: assassin> chybí ti v tom efekt samovybíjení a delší doba podpětí v síti po nastartování...
s vykonama dnesnich altiku mi teoretizovani nad tim, ze auto nedokaze dobijet baterku s o 20procent vetsi kapacitou prijde fakt usmevne. samovybijeni v dobe kdy v kazdym aute bezi alarm, satelitni vyhledavani, hodiny, radio a tisic dalsich picovin ktery ho do mesice vytlucou na nulu prijde fakt mimo.
edit: chces tedy jako kolega ze statenic rict, ze to vyse zminene auto bude jezdit trvale s vybitou aku, kterou nestaci dobijet... tzn co nevidet skonci na start kabelech?
Naposledy editováno 11.10.2016 00:57:17
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie
assassin píše: s vykonama dnesnich altiku mi teoretizovani nad tim, ze auto nedokaze dobijet baterku s o 20procent vetsi kapacitou prijde fakt usmevne. samovybijeni v dobe kdy v kazdym aute bezi alarm, satelitni vyhledavani, hodiny, radio a tisic dalsich picovin ktery ho do mesice vytlucou na nulu prijde fakt mimo.
edit: chces tedy jako kolega ze statenic rict, ze to vyse zminene auto bude jezdit trvale s vybitou aku, kterou nestaci dobijet... tzn co nevidet skonci na start kabelech?
...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.