Téma: autobaterie
10.10.2016 v 20:42
Zdar mužu zaměnit baterii v octávce z 72 ah na 100 ah?Dík

Naposledy editováno 10.10.2016 20:42:46

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 12:55 | Nahoru | #1

assassin píše: s vykonama dnesnich altiku mi teoretizovani nad tim, ze auto nedokaze dobijet baterku s o 20procent vetsi kapacitou prijde fakt usmevne. samovybijeni v dobe kdy v kazdym aute bezi alarm, satelitni vyhledavani, hodiny, radio a tisic dalsich picovin ktery ho do mesice vytlucou na nulu prijde fakt mimo.

edit: chces tedy jako kolega ze statenic rict, ze to vyse zminene auto bude jezdit trvale s vybitou aku, kterou nestaci dobijet... tzn co nevidet skonci na start kabelech?



...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.

(reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 13:03 | Nahoru | #2

Pher píše: ...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.



jasna znamka, ze baterie je pred koncem zivota - to ze auto pro zachovani funkcnosti odpoji nejvetsi zrouty energie mi prijde spis jako OK, nez aby auto pri zataceni chciplo...
v servisu podle logu uvidi, ze pada napeti pri odberu a vymeni baterku - problem je spis v tom, ze si lidi koupi opici a nemaj na banany.. bohuzel, moderni auta s timhle nepocitaji.

porad si ale nemyslim, ze v systemu se slabsim dynamem bude delat vetsi kapacita baterie zasadni problem - pokud je system navrzen tak ze funguje = dobije energii ktera se odebere pri startu atd, tak ma urcite rezervu na nejake minmalni vykyvy ktere muze mit vetsi aku (treba to samovybijeni - to jsou mA vs desitky amper ktere doda i to slabe dynamo) v takovym systemu delaji problemy pridane spotrebice - nezavisle topeni treba, ale vetsi baterka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 13:05 | Nahoru | #3

Pher píše: ...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.


Rozkopat drzku? Ale no tak. Kup svy manzelce stopetku.tam ti rj nic nevypne.a kdyz je slaba tak ma jezdit mhd.

(reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 15:58 | Nahoru | #4

Pher píše: ...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.


yep-to se zrovna včera stalo kolegyni v Touranu - vzadu měla tři děti a vypadl jí posilovač v zatáčce(utahovák)....zelená byla ještě dnes...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist