PetrL: mně jde spíš o to, že ta jawa/čz brzda byla citlivější na ovládání, protože měla jasnej odpor, takže se líp dávkoval účinek během brždění, nissin se chovátak, že je pod tlakem taková gumovější, takže navzdory tomu, že má delší krok, je citlivost dávkování nižší.... Tuhle gumovost, ale vyžilá hadice způsobovat může, odvzdušněno je.... Že je motorka vyšší objemové kategorie o 30 kilo těžší, to už je holt fakt... pak je ještě možnost, přejít na brzdu brembo z novějších provedení, pokud jsou montážní rozmery shodné..Začneme hadicí...
Ono při přechodu jsem se s tím musel taky naučit jezdit, protože už to nebyl lehkonohý dvoutaktní jednoválec, ale motorka plnotučná a s tím se zachází jinak, hodně to brzdí motorem, takže za plynulé jízdy sice skoro nebrzdím, to až když je trochu spěch, na druhou stranu je třeba v zatáčce vhodné přidávat, aspoň trochu, i když to úplně nepotřebuješ, protože se to pak lépe chová... U dvoutaktu, kterej se chová jako by měl cvrčka a motorem nebrzdí prakticky vůbec, jsem hřešil na to, že to nebylo zapotřebí..... Nicméně na to co to váží se to chová dost obratně, ani po městě to nemá problém a řídí se to lehce s rychlou odezvou. Jsem spokojen, za těch pár korun dodbrej služebník a zábavy je s tím taky dost, navíc ten výkon co to má, je poměrně slušný a předjíždění čehokoli jedoucího 100km/h už není taktická bojová akce s nejasným výsledkem, ale prostě trochu přidáš a je to
Na to se rychle zvyká... když jsem pak přelezl na malý stroj, tak prvních pár metrů nechápeš proč to ale vůůůůůbec nejede - zvyk je zvyk - ale to se vždycky po pár kilometrech srovná a je to zase dobré
Kynklačka: a najezdíš nějakých 10-15kkm ročně jako zarputilí jezdci, a nebo jako rekreanti 1-2000?
Naposledy editováno 09.10.2016 00:04:55