bbg_listopad_2





Téma: Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se jako kačena
20.9.2016 v 21:16
Mám Triumph Tiger 800 XRt rv 2016. Jsou na něm origo hliníkové kufry. Při rychlosti nad 130km/h se začíná komíhat jako kačena a nad 140 je skoro neovladatelný. Pokud jezdím jen s topboxem, problém není. Problémy dělají boční kufry. Zkoušela jsem vše možné. Jezdila po dálnici sem a tam jako magor a zkoušela je mít vyvážené, s a bez top boxu. Nic nepomohlo. Nastavila jsem vše podle návodu na jezdce s bagáží.

V DK mi tvrdí, že jsem jediná, kdo si stěžuje. Což mi přijde divné. Jaké máte zkušenosti?

Možná se pletu, ale kufr vedle výfuku je výrazně vybočenější. Při vyšších rychlostech by ten větší odpor už mohl dělat trabl. Už jen o kolik víc je zasviněný od much!!! Mouchy ale z komíhání neviním.

Ovšem v podstatě není co reklamovat, když zátěž kufrů i topboxu je dle výrobce max 5kg. Komické!! JO a rychlost s kufry má být 120km/h max..
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 09:46 | Nahoru | #31

Bings píše: Půjč to nějakýmu chlapovi co jezdí s hliníkáčema, ať se s tim projede, jestli neděláš z komára velblouda....



Bezva rada, to jsem uděla hnedle, když sem to zjistila. Mám tu debilní vlastnost, že hledám nejdřív chybu u sebe. Věř, že na to taky koukali jak z jara. Zeptej seseikose , jak se mu s tím jelo.

Fakt díky za radu. D D

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 09:51 | Nahoru | #32

V_i_c_i píše: Zkusil bych trosku popustit motorku niz na prednich tlumicich nebo zvednout/pritvrdit zadek. To by teoreticky melo dost pomoct.



Když se přivrdil zadek, tak se to posunulo z 115km/h na 130km/h, pomohlo to. Na tlumiče nikdo nešahal. Až bude nejhůř, začnu se chytat každého stébla. Nepotřebuji jen 200, ale chci bezpečně předjíždět a mít na tacháku aspoň 150.

Je to ještě řešení, že začnu velmi úsporně balit na cesty a vejdu se do topcasu. Ovšem, to nevidím moc reálně. Jsem ženská. A navíc, už tak má TT sakra vysoko těžiště.

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 09:56 | Nahoru | #33
JeckyllHydova> Jak se to chová s těžším spolujezdcem? [/quote]

To nevím. Nejezdím s baťužkem. Ale měla jsem v obou bočních kufrech přesne 8kg, odvažovala jsem to. Jako závaží byly šanony. Rovnoměrně rozložená váha.

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 10:40 | Nahoru | #34
Mám rovnako vysunutý kufor na jednu stranu. Jazdil som s tým po diaľnici bežne 140 a nemal som žiaden problém. Max. som s tými kuframi išiel asi 160, nehovorím, že tie kufre nie je cítit (záleží aj na tom ako fúka), ale aby som mal nejaký problém udržať sa na ceste tak to nie.
prntscr.com/cky0bj

Naposledy editováno 22.09.2016 10:40:24

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 11:29 | Nahoru | #35
salem> Máš jiný kufry, větší bych řekla. Já mám 37 l. Oba budou víc trčet. Já fakt netuším, kde je zádrhel? Opravdu při 140 se motorka začně kymácet sem tam a pruh začíná být úzký. Dávala jsem kontrolovat kola do jiného pneuservisu, zda jsou dobře vyvážená. Nic, Nic NiC.

Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 14:10 | Nahoru | #36
Gumama to nebude. Delalo to i na Metz Tourance Next

Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 14:59 | Nahoru | #37
Je to kuframa, gumy na tohle nemaji vliv. Ano, ani Mitasy

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

22.9.2016 v 21:26 | Nahoru | #38
Nějak jsem to nenašel... Ale tehdy, když jsem o Trumpetě sbíral všemožné informace, jsem to tam někde vyčetl. Prostě se to rozvlnilo po dálnici a byl rád, že se mu žena nezabila. Pak to nějak řešil přes prodejce a nevím, jak to dopadlo. Ono celkově se tyto problémy tu a tam vyskytnou.
No já to dneska na koze hulil kolem 2** a nijak se to neklepalo... ale mám tam ty aekro plasťáky z výroby (taky mají max 130 a neupadlo to).
Jinak, když odbočím, slušný marast s motorkou dokáží dělat dnešní "nástřiky na silnici", kde je zakázáno solit. Ty profesoři od ŘSD to udělají podle toho, jak se řidič stroje vyspí a mašinu to pak dokáže roztančit, jako AC/DC

Naposledy editováno 22.09.2016 21:28:39

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

23.9.2016 v 10:15 | Nahoru | #39
Prasoper> No tak nic, neva žes to nenašel. Asi to za mírný úplatek od dovozce dotyčný smazal. Myslím, že na koze se necukají ani hliníkáče. To přirovnáni s AC/DC je pěkné. Ale naprosto netuším, co myslíš nástřikama?

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

23.9.2016 v 11:20 | Nahoru | #40
takový sajrajt, který se dáva na silnice, kde se nesmí z ochraných důvodů solit (kvůli podzemním vodám apod...), který by měl v zimě "podržet" vozidla, aby lépe brzdila a nešmejkala sebou
ovšem, co jsem zatím zažil, tak to dost háže i s autem, natož pak s motorkou. Myslí, že to nesmazal, jen se mi to nedaří dohledat.

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

23.9.2016 v 11:40 | Nahoru | #41
Prasoper> Já to mazání za úplatek nemyslela úplně vážně, ale .....

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

23.9.2016 v 19:21 | Nahoru | #42
Když už jsi si s tím dala tolik práce, tak zkus ještě jednu věc. Vyřízni z polystyrénu nebo nějaké stavební pěny nástavec ve tvaru půlválce a nějak jednoduše to přichytni ( třeba gumou, nebo lepící páskou) na přední stranu toho vystrčeného kufru.. Tam, kde jsou ty mouchy . Mělo by to vypadat podobně jako náběžná hrana křídla, nemusí to být dokonalé . To výrazně zlepší obtékání toho kufru, sníží se odpor a uvidíš, co se stane. V každém případě alespoň zjistíš, jestli je to způsobeno aerodynamikou.
Jo, anebo tam jenom přivaž spacák, nebo samonafukovací karimatku, cokoli, co zakulatí předek.

Naposledy editováno 23.09.2016 19:23:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

23.9.2016 v 19:43 | Nahoru | #43

MrHip píše: Když už jsi si s tím dala tolik práce, tak zkus ještě jednu věc. Vyřízni z polystyrénu nebo nějaké stavební pěny nástavec ve tvaru půlválce a nějak jednoduše to přichytni ( třeba gumou, nebo lepící páskou) na přední stranu toho vystrčeného kufru.. Tam, kde jsou ty mouchy . Mělo by to vypadat podobně jako náběžná hrana křídla, nemusí to být dokonalé . To výrazně zlepší obtékání toho kufru, sníží se odpor a uvidíš, co se stane. V každém případě alespoň zjistíš, jestli je to způsobeno aerodynamikou.
Jo, anebo tam jenom přivaž spacák, nebo samonafukovací karimatku, cokoli, co zakulatí předek.



Mno už jsme o něčem podobné s kamarádem, co dělá do letadýlek uvažovali. Vyzkouším. Takové TMP řešení na zkoušku je dobrý nápad. Myslím, že velká petka když se řízne by mohla fungovat. Jen abych z toho nevyrobila letadlo.

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

8.11.2016 v 15:59 | Nahoru | #44
JeckyllHydova> Ahoj, jak ti to dopadlo? Vyřešeno? Přemýšlím o koupi této motorky, ale co jsi psala bych teda nerada řešila....
Jinak jsi s motorkou spokojená?

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

10.11.2016 v 11:58 | Nahoru | #45
Nejsem úplně spokojena s jízdou s kuframa. Problém asi částečně způsobuje i to, že mám váhu pak moc na zadku. Prostě nejsem tlustej velkej chlap. Po návratu ze servisu jsem to zkoušela a je to lepší, ale nebyl čas si s tím hrát.

Jak jsem spokojená... Má pár chybek z ergonometrického hlediska. pokud budeš mít zájem písni, popíšu ti, co mi na ni vadí a co se mi líbí. Problém je, že není moc alternativa pro menší ženskou, pokud nechceš bramboru.

Hlavní chyba je těžiště. Společně s váhou se díky vysokému těžišti dostáváš občas do neřešitelnýcj situací. Tedy jako menší ženská, co netrhá telefonní seznamy. Prostě někam přijíždíš a sáhodlouze přemýšlíš, jak zaparkovat, aby jsi se nemusela doprošovat o pomoc. Kvůli těžišti je i dlouhý stojánek a tak už lehce zešikmená cesta je trabl ji odstavit, aby nebyla v labilní poloze.

Mám na něm najeto 10.000 - kupovala jsem ho na jaře a 3 měsíce byla na neschopence - ale pomalu si na něj zvykám. Jak jsem psala, není moc alternativ.

Naposledy editováno 10.11.2016 12:11:22

Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

10.11.2016 v 12:12 | Nahoru | #46
JeckyllHydova> podle meho je ten problem tim, ze jsi zkratka moc lehka a jak uz bylo psano, je odlehceny predni kolo a kufry to rozkmitaji. Nekde jsem cetl, ze podobnou vlastnost melo stary XTZ750 s bocnima kuframa. Mas predni vidlici pustenou v brejlich niz? Jestli ne, zkus to, mohlo by to trochu pomoci. Ale vzhledem k pocasi to asi dneska nevyzkousis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

10.11.2016 v 13:35 | Nahoru | #47
Prostě nejsem tlustej velkej chlap.

V tom to nebude ja sem taky jen lasicovitej samá šlacha a sval a dělá mi to až občas když se urvu ve 160 . Tlustej velkej chlap nebudeš nikdy i když se budeš moc moc snažit, ale tlustá malá ženská zase neni tak složitý

(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

11.11.2016 v 11:31 | Nahoru | #48
Krzi> Mno jenže ty máš XC, jak koukám na obrázek. Jiné nastavení pro jízdu s kufry. Mnohem sofistikovanější.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s TuneEcu [1, 2] Triumph Tiger 800 XR otapa 46 5.12.2019 v 18:39 regristr
Zadní blatník na triumph 800 rv2019 Triumph Tiger 800 XR Jéňa69 2 27.11.2019 v 13:59 Jéňa69
Triumh Tiger 800 - Dětské nemoci? Triumph Tiger 800 XR, Triumph Tiger 800 XC xpekos 28 9.11.2019 v 17:27 multis
Triumph Tiger 800 2014 varovky Triumph Tiger 800 XR 11vili11 1 25.8.2019 v 09:49 MILOS61
tiger 800xc vs tiger 800xr Triumph Tiger 800 XR, Triumph Tiger 800 XC vitr69 14 12.8.2019 v 14:41 Metric

TOPlist