globalmoto_kveten





Téma: Vstřikování vs laďák
 
1.9.2016 v 13:51
Zdravim. Ptam se jak lama, nikdy jsem to neresil. Mam GSX1400 a na nem ladene koncovky Creptus, proste jen otevrena trubka v hezkem obalu. Poradi si s tim ta strikacka sama, nebo je treba nejakej Powercommander? Zadnej vykonovej propad nikde nepocituju a 2 kila jsou tam hned. Ano jooo, ptam se jak blbec, ale jde mi ciste o to jestli to nevadi motoru (ventily atd.).

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 13:51 | Nahoru | #1

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 13:55 | Nahoru | #2
Otevřená trubka Creptus = laďák? To jsem nevěděl To je laděný přímo na tu tvoji motorku, jo?

Koukni na svíčky jakou mají barvu. Pokud je barva ok, motorka nestřílí do výfuku, tak je to ok a nemusíš se nijak strachovat.



Naposledy editováno 01.09.2016 13:57:04

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 13:55 | Nahoru | #3
Prej si s tim strikacka poradi sama.
nekolik lidi mi to potvrdilo kdyz se na GS1200 LC davala koncovka Akrapovice v DK moto v Praze

Ale je Pravda, ze koncovka se kupovala primo na tuto konkretni motorku

Naposledy editováno 01.09.2016 13:56:18

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 14:00 | Nahoru | #4
To máš tak......motorka neumí sama ladit bohatost, takže teď nejspíš nemáš ideální poměr vzduchu a paliva. Ve spalovacím prostoru vzniká určitá teplota (v závislosti jestli to máš moc bohaté nebo chodé) a ta teplota není podle toho jak dřív plánoval výrobce. Takže ano, nějak vliv na živostnost to bude mít, ale jaký to netuším. Díru v průběhu výkonu nemusíš ani pociťovat a stejně tam "třeba" je, ideální způsob je zjisti na brzdě a doladiť laditelnou jednotkou.

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 14:01 | Nahoru | #5
Pokud se do toho pustis tak jeste otevrenej vzduchac a mas to komplet

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 14:04 | Nahoru | #6
Moje zkušenost.

Laďák - nic se nezměnilo

Laďák + úprava sání - menší propad kolem 5tis

Laďák + úprava sání + decat - totální díra, motorka nešla pěkně za plynem a střílí do výfuku i po demontáži AIS

Laďák + úprava sání + decat + PowerComande (mapa z brzdy) - motor je jak z jiné motorky, občas střílí, ale motor je pocitově o 20koní dál

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 14:08 | Nahoru | #7
To stejné jsem aplikoval na moje GSX-R 1000 k4

byla tam díra ve spodku od odstranění přívěry + BMC air filtr, titan svody + koncovka arrow, nakonec graf tady:



Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 14:23 | Nahoru | #8
Mas si koupit karbec

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 14:31 | Nahoru | #9
Nene zadny ladeni, jde ciste o zvuk. Mam i origo laufy, tak prehazuju dle nalady. Slo mi proste o to aby to motoru nejak neskodilo, nebo svody nemodraly atd. Koncovku ma kazdej druhej a neresi to nikdo. Jen sem proste starostlivej a zvedavej.
Motorky stridam jak fusakle, ne ze bych je nemel rad, ale proto ze je miluju vsechny . No a proste vsechno musi bejt fajn, nejlepe 1A.

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 14:37 | Nahoru | #10
Motorka do vejfuju nestrili, to bych si sam rekl ze je neco spatne. Jen si pri zavreni plynu tak hezky zachrochta, zachrapla. Ale ne moc. Kdysi jsem mel XJR (dynojet, svody a koncovka Arrow, kn) a ta chrochtala jako blazen....ale taky nestrilela, takze asi OK.

Vstřikování vs laďák

1.9.2016 v 16:13 | Nahoru | #11
To že motorka střílí do laufu, neznamená že je něco špatně!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist