Mám trochu problem se startováním za studena, bez sytiče, ale i s ním, motorka chytne na první brnk, ale hned zdechne... Potom chvilku točí, než znova chytne... Co jsem tady vyčetl, tak jsem zkusil dát sytič jen na 3/4 a né uplně na plno a to docela pomáhá, ale stejně... Předtím mašina chytla na jedno, max dvě otočení.
A ještě se blbě zeptám, tankuju tam na OMV maxx motion 100, má to smysl do takhle staré motorky, r.v. 2001? Nemůže to být taky třeba tím?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Viz.
Normální: http://www.svickydenso.cz/denso-u24esr-n/
Platinová: http://www.svickydenso.cz/denso-u24esr-nzu/
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Já osobně nechávám zahřívat mašinu na místě ( 3 - 5min) po dvě čárečky na displeji teploty oleje za postupného sundávání sytiče . Kdybych to urychlil a sytič předčasně vypnul, tak motor zhasne.
PS: ne v otáčkách, ale při volnoběhu je pak znát seřízení a sladění třeba čtyřech karburátorů, to je pak mazec.
Naposledy editováno 05.09.2016 06:49:21
(reakce na) SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
BrumlaRT píše:
Já osobně nechávám zahřívat mašinu na místě ( 3 - 5min) po dvě čárečky na displeji teploty oleje za postupného sundávání sytiče . Kdybych to urychlil a sytič předčasně vypnul, tak motor zhasne.
to asi tiež nebude úplne OK. Nechať to 3-5min vrčať, inak to skape, niečo máš pokazené.
VenousekH - tak ako aj vo vedľajšej téme, na štarty majú dosť slušný vplyv aj ventilové vôle. Popri tých sviečkach, filtri a podobne, daj nastaviť ventilové vôle, potom synchronizáciu karbcov, a ďalej bohatosť voľnobežnej zmesi (alebo aj normálnej zmesi ak to máš komu dať).
K tejto téme dodám ešte, že tankovať 100okt do takto starej motorky veľký význam nemá, jedine kvôli tomu, že 100okt obsahuje menej Babišovej biosračky. Ja to robím tak, že v lete jazdím na to, čo je práve na benzinke, hocičo, a na zimné státie ide 100okt, alebo 99okt, kvôli stabilite cez zimu - neviaže na seba vodu ako 95okt (etanol v 95okt viaže vodu)
Znám i jiné manuály, papír snese vše, ale já to mám odzkoušený i s autem . První 1 km za 12L/100 a nebo bez zahřátí i za 25L/100, kdo pak vyprodukuje více emisí obvzláště pokus po 30 s odstavit sytič na Babišovi sračky.
Naposledy editováno 05.09.2016 19:53:29
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Což jak si jistě spočítáš je rozdíl spotřeby 0,065 ltr !!!
- tvůj motor opotřebováváš min o 300% rychleji, než ten kdo sedne a v klidu jede
- píšeš sem mýty a blbneš lidi
- nechápu proč sem píšeš o startu o sytiči, že jsi jediný správný, a všem to blbne. Přitom 99,9% motorek takto funguje, zbytek jsou rozbité. Píšeš úplně samozřejmou věc a snažíš se z toho dělat Ameriku.
- stříkačka žádný sytič nemá
- dilatace se užívá ve stavebnictví, lékařství a dil. času, nejsme zedníci. Říkejme normálně česky rozdíl tepelných roztažností.
Řeknu ti ještě jednu krásnou věc, při vývoji motoru se s tepelnými roztažnostmi počítá a písty, vložky blok je na ni konstruován, takže můžeš klidně spát.
Pro tazatele - první věc bych řešil svíčky a vysokonapěťové kabely k nim. Další fází by byla očista sání a zkouška komprese.....
Vymenil bych vzduchovy filtr a svicky a pak se uvidi
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Jedna se naprosto stejnou věc, jako po startu pootevřit plyn.
Nebo má servo klapku a pootevře si vzduch navíc sama.
Sytič, choke, je mechanické zabezpečení obohacení směsy, otevřením sytičové trysky, nebo přiškrcením průtoku vzduchu.
Takže stříkačka, pokud má pácku, jedna se o zvyšeni volnoběhu identické s 2mm otočením heftu. Nic víc, nic míň, nic se v žádném případě nesytí :)
Ale klidne tomu rikejte sytic, stejne jako rikate gelovka, prepinac palivovych map...
Dulezite ale je vedet, ze nic takoveho neni.
Jednoduchý test, přesuň tu páčku po zahřátí, jestli motor ihned chcípne nebo se ulije.
Naposledy editováno 06.09.2016 13:09:50
Podle předpokládaného nasazení se volí vůle. (cruise, racing, TT, dragstery ji mají největší, protože ledový blok s pístem prudce zahříváš a roztahuje se především píst, kdežto blok stojí.)
Nedávno jsem dával kované písty a děsila mě vůle na pístu 0,15 až 0,2 mm, dal jsem blok s pístem na 160st. a vůle byla -0,02 mm.
Prostě výrobce s tím počítá a nevím proč strašíš s tím, že když někdo nenechá moto 4 minuty na sytič tak praskne hlava
Stejně tak máme na závoďáku naladěnou směs na volnoběhu na 10:1 a startuje bez sytiče. Každýmu je po tom kulový proč to tak mám, ale nemůžeš napsat, že to je špatně.
Některé motorky co jsem ladil, nemají volnoběh třeba vůbec, jen střední zátěž a plnej, nic jiného to neumí, klapka nemá doraz.
Naposledy editováno 06.09.2016 13:21:12
Jurawood píše: Stříkačka má buď otevíráni bypassového, neboli obtokového kanálu, nebo zvednutí dorazu klapek.
Jedna se naprosto stejnou věc, jako po startu pootevřit plyn.
Nebo má servo klapku a pootevře si vzduch navíc sama.
Sytič, choke, je mechanické zabezpečení obohacení směsy, otevřením sytičové trysky, nebo přiškrcením průtoku vzduchu.
Takže stříkačka, pokud má pácku, jedna se o zvyšeni volnoběhu identické s 2mm otočením heftu. Nic víc, nic míň, nic se v žádném případě nesytí :)
Ale klidne tomu rikejte sytic, stejne jako rikate gelovka, prepinac palivovych map...
Dulezite ale je vedet, ze nic takoveho neni.
Jednoduchý test, přesuň tu páčku po zahřátí, jestli motor ihned chcípne nebo se ulije.
Ano, ale stříkačka si podle teploty motoru a nasávaného vzduchu směs upraví. Přesněji obohatí
Takže nemotejte zde hlavu lidem co tomu nerozumí.
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Mame tu druhou stranku vlakna, plno ot a nikoho se nenapadlo ani zeptat jestli ma karbec nebo strikacku.
To ceka ze sem prijde nekdo kdo poradi?
Z tohto fóra stejnak asi nikto nečaká, že vzídu nejaké konkrétne, 100% presné riešenia daného problému, skôr tak hrubé nasmerovanie, čo sa tu aj stalo (vymeň sviečku, nastav vôle, vyčisti a zosynchronizuj karbce). Posledných 10 postov je tu teoretická debata, ktorá už s pôvodným znením veľa nemá a asi Venouskovi nepomáha nijak. Ale ok, je to zaujímavé čítanie.
Tvoje posty si každopádne rád prečítam, vyzerá že vieš o čom vravíš
Samozřejmě stejně je potřeba tu motorku prohlídnout a poštelovat, aby byla v pořádku...
Netvrdím, že to je tím, ale jinak nechápu co se mohlo změnit??
A teď mi někdo vysvětlete jak je to možný?
teď s tou 95 s biosložkou hlavně přes zimu to uvidíš co ti karbec řekne na jaře
No ale k tomu 100 okt vs čistící schopnosti, ještě nikdy v životě mi to nepomohlo. Hlavně hodně dříve jsem zkoušel čistit i různou chemií do nádrže (VIF, STP, MOLY atp.) a nikdy nic.
Až mechanické čištění + ultrazvuk vždy 100% pomohl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |