globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Zdravím, tak jsem tu zas

Mám trochu problem se startováním za studena, bez sytiče, ale i s ním, motorka chytne na první brnk, ale hned zdechne... Potom chvilku točí, než znova chytne... Co jsem tady vyčetl, tak jsem zkusil dát sytič jen na 3/4 a né uplně na plno a to docela pomáhá, ale stejně... Předtím mašina chytla na jedno, max dvě otočení.

A ještě se blbě zeptám, tankuju tam na OMV maxx motion 100, má to smysl do takhle staré motorky, r.v. 2001? Nemůže to být taky třeba tím?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

5.9.2016 v 06:45 | Nahoru | #1
Motor potřebuje za studena bohatší směs, tuto věc si řídí automaticky ŘJ nebo se ručně potáhne páčka sytiče. Postupným zahříváním se i bohatost směsy ubírá jak se zvyšují otáčky, Samozřejmě, že motor začne blafat a chytat i bez sytiče, ale musí se v chodu držet heftem, jinak zhasíná, V opačném případě, kdy lze nastartovat i bez sytiče , tato bohatá směs zůstává i u zahřátého motoru, kdy tato bohatost nejenom že smývá olej ze stěn válců, ale zvyšuje spotřebu benzínu tím , že zbytek nespálené směsy háže do výfuku, kde se bez užitku spaluje detonacemi o rozpálený stěny, což někteří přisuzují tomu, jak mají nadupaný stroj . Stačí se podívat na černé koncovky výfuků, které mají mít barvu ocelové šedi.
Já osobně nechávám zahřívat mašinu na místě ( 3 - 5min) po dvě čárečky na displeji teploty oleje za postupného sundávání sytiče . Kdybych to urychlil a sytič předčasně vypnul, tak motor zhasne.

PS: ne v otáčkách, ale při volnoběhu je pak znát seřízení a sladění třeba čtyřech karburátorů, to je pak mazec.

Naposledy editováno 05.09.2016 06:49:21

(reakce na) SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2016 v 07:20 | Nahoru | #2

BrumlaRT píše:
Já osobně nechávám zahřívat mašinu na místě ( 3 - 5min) po dvě čárečky na displeji teploty oleje za postupného sundávání sytiče . Kdybych to urychlil a sytič předčasně vypnul, tak motor zhasne.



to asi tiež nebude úplne OK. Nechať to 3-5min vrčať, inak to skape, niečo máš pokazené.
VenousekH - tak ako aj vo vedľajšej téme, na štarty majú dosť slušný vplyv aj ventilové vôle. Popri tých sviečkach, filtri a podobne, daj nastaviť ventilové vôle, potom synchronizáciu karbcov, a ďalej bohatosť voľnobežnej zmesi (alebo aj normálnej zmesi ak to máš komu dať).

K tejto téme dodám ešte, že tankovať 100okt do takto starej motorky veľký význam nemá, jedine kvôli tomu, že 100okt obsahuje menej Babišovej biosračky. Ja to robím tak, že v lete jazdím na to, čo je práve na benzinke, hocičo, a na zimné státie ide 100okt, alebo 99okt, kvôli stabilite cez zimu - neviaže na seba vodu ako 95okt (etanol v 95okt viaže vodu)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist