globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 13:27 | Nahoru | #241


Naposledy editováno 09.07.2018 13:29:46

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 13:28 | Nahoru | #242

kubacech píše: Jen ta výměna ti zabere hodinu

já vím. Stejně mě ještě čeká kontrola ložiska kyvky(nedělám si iluze jak to dopadne) , ventily a možná slyším trávu růst, ale jako bych slyšel ložisko spojky... Zase jsem těm Guzzím zvukům odvykl

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 13:42 | Nahoru | #243
By bu bu

Dokud neslyšíš obroušenou vačku tak to je ještě dobré


Naposledy editováno 09.07.2018 13:43:44

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 15:40 | Nahoru | #244
naštěstí jsem obroušenou vačku nikdy neslyšel , tak se nebojím... . Tohle je z tvé? měl jsem za to, že tohle je problém 8V motorů, já mám jen starý 4V.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 15:49 | Nahoru | #245
Prý se to občas vyskytuje už od V11 A Breva a první sport s dvouventilem mají stejnou vačku

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 15:56 | Nahoru | #246

kubacech píše: Prý se to občas vyskytuje už od V11 A Breva a první sport s dvouventilem mají stejnou vačku

přestaň dělat bubáka a napiš raději něco pozitivního

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 16:01 | Nahoru | #247
Pozitivní je, že moje vačka drží už 85tis.km..
Ale třeba je to jen tím, že taky nevím jak zní ta rozbitá

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 16:04 | Nahoru | #248
Pozitivní je, že se při té příležitosti vyměnil i řemen a teď můžu být klidný Abych nedopadl jako Hrnek

Naposledy editováno 09.07.2018 16:06:16

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 16:09 | Nahoru | #249

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 16:19 | Nahoru | #250
dobře , přinejhorším se na chvíli vrátím na kolo.... Jedna rada starého mechanika co jsem kdysi dostal...nešťourej se do ničeho co funguje...takže počkám a uvidím . Řemen budu měnit při příštím servisu.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 16:55 | Nahoru | #251
Ahoj vespolek,
řešil se tu pár stránek dřív olej, chci dát Motorový olej Total Quartz Racing 10W-60, nechci šlápnout vedle, šel by?

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 17:03 | Nahoru | #252
Já zkušenost nemám, tak dej potom vědět. Mám už poblíž prodejce, tak jsem přešel na Eni (Agip).
Od koupi jsem asi 15 000 používal Shell a stále nevím, jestli ta vačka už byla načatá, nebo to způsobil on.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 19:22 | Nahoru | #253
kubacech> Už zase Kubo strašíš ? Když to naposledy Kuba nakousl, tak jsem slyšel rachot dalších 20tkm , Ventily kontroloval snad vždy po dojezdu a najel dalších 20. Prý to někdy vydře a někdy ne a nezáleží ani na km. Klíňák ale vyměním.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 19:27 | Nahoru | #254

spike-cz píše: Ahoj vespolek,
řešil se tu pár stránek dřív olej, chci dát Motorový olej Total Quartz Racing 10W-60, nechci šlápnout vedle, šel by?

podívej se na specifikaci co máš uvedenou v manuálu a pokud bude vše sedět, tak bych se toho nebál. 10W-60 je pouze část shody. Já dávám podle manuálu a co dávají v Kozím chlívku. Faktem je, že maže všechno, ale vzhledem k tomu, že to je vzducháč, tak neexperimentuji. na Grico 8V je specifikace SAE 10W-60 CCMC G-4 API SG.

Naposledy editováno 09.07.2018 19:32:49

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 19:47 | Nahoru | #255
Kluci vykašlete se na ty řemeny, ty ještě něco dají

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 19:59 | Nahoru | #256
Ventil-TP> mluvíš jako bys už měl nový

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 20:24 | Nahoru | #257
Ventil ho myslím má vyměněný...,myslím že mi ho měnil na Brevě Riantini při velkém servisu...ale krk za to nedám . Pokud jo, tak na nás může machrovat

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.7.2018 v 20:34 | Nahoru | #258
Já šel cestou prevence, tak můžu machrovat Jinak letos už mám 10tkm tak budu dělat tenhle týden malý servis a radši na ten řemen mrknu

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

10.7.2018 v 06:28 | Nahoru | #259

pkKun píše: kubacech> Už zase Kubo strašíš ? Když to naposledy Kuba nakousl, tak jsem slyšel rachot dalších 20tkm , Ventily kontroloval snad vždy po dojezdu a najel dalších 20. Prý to někdy vydře a někdy ne a nezáleží ani na km. Klíňák ale vyměním.



Vždyť to je úžasné jak dokážu vystrašit někoho a ten se potom bojí pokažení vačky, kterou už ani nemá

Naposledy editováno 10.07.2018 06:29:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2018 v 07:29 | Nahoru | #260

alterego píše: tohle jsem našel , nevím jestli by to sedělo ale dá se to nastavovat a je to k...sky drahé . Vidím,že jsi fakt šikovnej. Tvar vypadá jako originál,aspoň podle téhle fotky. co tam máš za vyhřívané hefty? Na Brevušku jsem dal oxfordy a byl jsem spokojený(nevím jak tedy Harry s nimi po letech užívání)



Tady to je trošku levnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

10.7.2018 v 10:14 | Nahoru | #261

kubacech píše: Tady to je trošku levnější

Ty jsi Kubo pašák , objednáno!

Naposledy editováno 10.07.2018 13:52:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

10.7.2018 v 20:48 | Nahoru | #262
alterego> Bez CNC, czech golden hende

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

10.7.2018 v 20:53 | Nahoru | #263
Ventil-TP> pěkný, šikovnej kluk. Jsem zvědav co mi z toho Aliex...přijde, cenově je to úplně někde jinde než od SW Motech . o rozšíření placky pod stojánkem taky uvažuju ale to by neměl být takový problém, zatím si vozím malé prkénko sebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

10.7.2018 v 21:58 | Nahoru | #264

Ventil-TP píše: alterego> Bez CNC, czech golden hende



To mi připomnělo, kdyby ses někdy náhodou nudil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

10.7.2018 v 23:27 | Nahoru | #265
dva_hrnce> Mi ho musíš na zimu poslat abych trefil tu ubroušenou patku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.7.2018 v 09:49 | Nahoru | #266
Ventil-TP> OK, tak ja to opru o zeď a poslu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.7.2018 v 10:01 | Nahoru | #267
dva_hrnce> nemáš ty z toho původního už jen půlku? Jestli by nebylo lepší na tom nastavení udělat hned nějaké výměnné slidery

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.7.2018 v 11:49 | Nahoru | #268
kubacech> půlku ne, tak 3/4

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

7.9.2018 v 22:06 | Nahoru | #269
Taaaak, sice mám trochu představu o tom jak funguje převodovka a díky tomu vím, že ta moje momentálně funguje jinak než má.

Na 4 r.s. při akceleraci jakoby jednou za pár vteřin na pulvterinu asi podradi na trojku.
Moto se chová jako triapula která jede na jeden válec a občas se chytí ten druhej.

Co s tím je se zjistí asi až po rozborce, ale otázka je -> dojezdit sezónu nebo odstavit a neriskovat že se to posere víc

Ed: po konzultaci s Gelosem sezónu dojezdim, víc by se to posrat nemělo

Naposledy editováno 08.09.2018 11:10:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.9.2018 v 15:32 | Nahoru | #270

dva_hrnce píše: Taaaak, sice mám trochu představu o tom jak funguje převodovka a díky tomu vím, že ta moje momentálně funguje jinak než má.

Na 4 r.s. při akceleraci jakoby jednou za pár vteřin na pulvterinu asi podradi na trojku.
Moto se chová jako triapula která jede na jeden válec a občas se chytí ten druhej.

Co s tím je se zjistí asi až po rozborce, ale otázka je -> dojezdit sezónu nebo odstavit a neriskovat že se to posere víc

Ed: po konzultaci s Gelosem sezónu dojezdim, víc by se to posrat nemělo



Nestraš!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist