Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
oldyno píše: Tak jsem luštil It fóra a u stelvia tam občas psali u malých nájezdů zlomený katalyzátor. Někdo to tam nechal i opravit a psal, že to nebylo úplně jednoduché. Obecná rada byla řešit problém homologovaným laďákem.
Než budu muset pořešit alternativní variantu, jestli někdo nezná šikovného výfukáře nebo aspoň o nějakém zaslechl.
Tak asi víš že je několik možností: nechat spravit, katalyzátor můžeš vyhodit pak koupit starší když chceš originál https://ebay.us/TAGGWx nebo pak jedině Agostini nebo Mistral:
https://www.stein-di...hp?products_id=20478 u nás asi prodává J. Riant http://www.officinariantini.cz/index-7.html nebo asi někdo další
Ze Stein-Dinse to máš hned ale s katem není nejlevnější, já si myslím že je to vlastně jedno s kat nebo bez když se na emise nechodí a hlučnost by s homologaí měl být OK. Mám Mistral na Grisu a je to možná i tišší než origo.
Jo a jak vypadá origo uvnitř třeba tady: https://advrider.co...e-2201#post-39953419
Naposledy editováno 31.05.2020 14:34:33
Cena za ten mistral je docela dost, ale když porovnám třeba MIVV+kat tak je to totéž.
Mám motor po zdvihátkách a nové mapě. Je nutno při výměně origo za mistral děla něco s mapama nebo se jen přehodí lauf a hotovo.
Naposledy editováno 31.05.2020 16:01:52
Co se týče MIVV + jejich kat, tak vřele nedoporučuju. Kat nepříjemně zahřívá výfuk, navíc za něj chtějí přes 2000.
Jinak po instalaci laďáku jsem dával mapu, protože i s lambdou to bylo chudý.
Takhle najela spokojeně cca 80tis.km, pak se nahrála trochu jiná mapa, bohatost netuším, ale už si jen sem tam odplivne když už...
A dal to neřeším, ventily zatím drží, tak snad ještě vydrží...
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1) části katalyzátoru musí při otřesu výfukem znatelně hrkat
2) podobným vnějším vstupem jak na foto (větším či menším) je možno části katu vyjmout ven, pokud to nelze udělat svodem.
3) pokud dojde k vypadnutí celého katu, je nutno odříznout po obvodu celou přední část s katem a torzo katu v prostoru vyjmout
4) kat je pouze v rozsahu vnitřní trubky, neleze ven (taková tenká lešenářská trubka, ale stále dost masivní). tzn. definice ulomení katu je v případě, dojde-li téměř ke plnotučné destrukci, kdy je již kat "strávený". Vyjmutí zdravého katu bez odříznutí celé části výfuku je v domácích podmínkách neproveditelné.
Moje závada to nebyla. Jak jsem již psal, jednalo se o kovové zvonivé zvuky závislé na otáčkách motoru, za jízdy přecházející v hrubé rezonování. Na otřes výfukem se neozývaly, pouze poklepem gumovou paličkou v poslední 1/3 výfuku, nejmarkantnější v místě poslední přepážky.
Naposledy editováno 02.06.2020 17:50:08
Plášť je na výfuku "naražen" a pro jeho kompletní sundání je nutno ho podélně říznout 2x. Napružit tak, aby šel přetáhnout přes svod mi nešlo, je dost masivní. Zadní dekl výfuku je docela fest na každé straně nabodován.
Přední přepážkou jde trubka z prostoru katu a ve druhé přepážce je pokračování trubky od katu, 2 trubky výfuku, 2 "nátrubky". Pouze nátrubky jsou nabodované. Ostatní trubky jsou do přepážek jakoby natlačeny a těsností drží, bez dalšího dodatečného nabodování. Jestli to tak má být nebo páteční kus netuším.
Naposledy editováno 02.06.2020 17:48:12
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Tzn. předpokládám na 99%, že se jednalo o rezonance a zvuky pocházející z tohoto místa.
Nicméně s ohledem na konstrukci výfuku, poměrně masivní, si neumím představit, že bych našel někoho, kdo by byl ochoten tuto paseku poskládat zpět dohromady. Takže toto pokládám za závadu neopravitelnou.
Již se mi podařilo sehnat jetý výfuk s odstraněným katem za dobrou cenu, tak ho zkusím. Ale pokud by taky nevydržel, už v žádném případě nebudu řešit náhradu originálem a budu muset šáhnout, i přes můj odpor, po laďáku.
Naposledy editováno 02.06.2020 17:57:13
A fungl výfuk za 26 000,- je výsměch, s takovou konstrukční nedokonalostí.
Naposledy editováno 02.06.2020 18:05:26
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Laďák bude asi fajn, teď už budeme při výběru asi koukat i po dB, když nesplňujeme ty limity. hluk Rakousko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
TRA píše: K tomu co má být nabodováno a co ne. Nevím samozřejmě jak to má být správně, ale budou tam hrát roli teploty a roztahování. Proto některé trubky jsou jen v průchodce. Divné je, že by Ti to dělalo opravdu takový rámus. Jinak ve výfuku nebylo nic? Napadlo mne ještě jestli Ti nějaký "srandista" něco nehodil dovnitř.
Laďák bude asi fajn, teď už budeme při výběru asi koukat i po dB, když nesplňujeme ty limity. hluk Rakousko
No bohužel Stelvio ten rakouský limit nesplňuje ani se sériovým vyfukem,má 98dBA, hodnota i na štítku Nezbude než se těmto silnicím vyhnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
JJ Stelvio je i v sérii dost hlasité, já dával tento laďák:
https://www.alza.cz/...W5RTQPoaAllFEALw_wcB
Alzu jsem tam dal, protože ji Google našel první
Ale kat nedoporučuju ani kupovat, za tu cenu zbytečně vyhozené peníze.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Kdybyste někdo v budoucnu narazili na laďák s katem, kde by se nemuselo ideálně šahat do map, ale zejména došlo k utlumení zvuku na úroveň sériového laufu, prosím o info.
Popř. kdyby někdo prodával origo výfuk ideálně s katem a nejlépe z modelu po roce 2011 (přijde mi podle objednacích čísel, že došlo k nějakým změnám), tak taky prosím informaci.
Měl jsem vytipovaný agostiny s katem, ale nepředpokládám, že bych si pomohl, tak zatím peníze radši ušetřím.
Jinak do červenýho to táhne stejně jak šlak
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Takže pak https://www.von-der.../download/GuzziDiag/ když se bude líbit tak něco poslat Beardovi
A krásný návod kde koupit kabely a co a jak s mapami je u Beetla na http://griso.org/Gu...15M-15RC-5AM-7SM.pdf
A pak tudy třeba https://www.grisogh...-member-tech-archive ventily, synchro atd.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Já na tom pekle mám asi 63tis a nikdy nic. Obecně ta motorka rachotí jako bedna s nářadím co padá ze schodů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Prasoper píše: To byl ten "pazvuk" tak děsný, že se musel výfuk rozkuchat a vyhodit? A následně pak honit nějaký vykuchaný torzo?
Já na tom pekle mám asi 63tis a nikdy nic. Obecně ta motorka rachotí jako bedna s nářadím co padá ze schodů...
Ten pazvuk byl tak děsný, že když jsem zastavili u mojí manželky, která se procházela po venku a o motorkách ví to, jak se na tom sedí a že má dvě kola, okamžitě za mnou došla a říká: "Co s tím má? Vždyť mu to strašně rachtá." A to je zvyklá poslouchat V11, kde je těch divnozvuků ještě trochu víc.
penous> Kabely a rozchozený guzzidiag mám. Resetem myslíš jen reset adaptivných parametrů?
Naposledy editováno 05.06.2020 06:41:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 05.06.2020 10:49:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Nahraješ mapu a pak jen reset autolearning a reset TPS. Beetle to má na tom griso.org popsáno detailně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |