Jak je to dnes? Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Funkce alternátoru
Nezkoušel někdo vyrobit sériovej regulátor k tomuto altíku, aby se omezily ztráty (např. v usměrňovači použít místo diod tyristory a spínat je dle napětí v půlvlně, aby to bylo bez další zátěže motoru a bez ztrát při regulaci).
Naposledy editováno 29.06.2016 14:19:34
U 639 jsem nikdy neměl s dobíjením problém s alternátorem PAL. Ale bylo nutné tu koncepci dotáhnout, protože zpracování z fabriky nebylo ideální, byť poplatné době. Na cesťákách jsou běžně altíky kolem 500W a taky není problém.
Všechno jde udělat, ale v konečném důsledku to bude strašně složité.
Naposledy editováno 29.06.2016 15:34:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |