globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

21.4.2017 v 08:25 | Nahoru | #1
Anti> Jako jediny co me obecne u japonskej motorek sere je "jako ze kurva tohle vymyslel nekdo kdo ma ruku jako dite" ale na tak nejak kdyz delam na svym nemeckym aute a nadavam "kurva ty zasrany fasisti jak tohle mohle nekdo vymyslet" tak to je podobny. Tak nevim jestli ten nedostatek prostoru je japoncema.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

21.4.2017 v 10:22 | Nahoru | #2
 

gugo píše: Jako jediny, co me obecne u japonskej motorek sere, je "jako ze kurva tohle vymyslel někdo, kdo ma ruku jako dite", ale na tak nejak kdyz delam na svym nemeckym aute a nadavam "kurva, ty zasrany fasisti, jak tohle mohl nekdo vymyslet", tak to je podobny. Tak nevim, jestli ten nedostatek prostoru je japoncema.


No, ti Japonci obecně - jo a ne (jak který). Třeba zrovna u zde probíranýho / propíranýho NCčka je k němu při servisu dobrý přístup, a to i včetně ventilových vůlí. Akorát je u něho časově náročnější propracovat se ke vzduchovému filtru, jenže to bohužel dneska platí už pro spoustu motorek.

Ale jinde je to opruz; nedávno třeba taková blbost jako žárovka u Toyoty Yaris druhé generace (jinak velmi dobrého autíčka) - ke světlometu vpravo (před spolujezdcem) je dobrý přístup, ale výměna halogenky v levém předním světle (před řidičem), to je fakt pro malou dětskou ruku (nebo spíš pro klavíristu anebo pro zloděje), a ještě i tak to chce hodně moc trpělivosti.

___

A BMW... taky z vlastní zkušenosti - velkoobjemový jednobuch F650GS/Dakar (s ROTAXem), tam je všecko tak našlapaný (nejenom okolo motoru, ale třeba dokonce i v zadním-brzdovém světle), že si dodneška pamatuju kolegův výrok (a souhlasím s ním), že "u malýho GS Báwa je ke všemu přístup jako k penězům a místa je tam jak v hodinkách".

_______________

EDIT 23.4.2017 - upřesnění stran těch světlometů (původně psáno z pohledu opraváře stojícího před autem s otevřenou haubnou, tedy ne zcela jednoznačně)

Naposledy editováno 23.04.2017 07:35:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 8 14.5.2024 v 11:02 hanz009
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1


TOPlist