Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jirka »29 Sep 2013, 23:53 píše:
NC700X - my heart beats for you . NC700X - mé srdce bije pro tebe. Tomu se říká fanda NC700! Ten neřeší, že se mu na tom špatně sedí, že to má omezovač, že to nejede. Když tohle video shlédneš, tak se do tý motorky zamiluješ. Ta hudba k tomu. Prostě paráda.
[quote=kubacech]Tak co, kdo to riskne a koukne na to?
Nejsem sice autorem toho videa, ale...
- má to nízkou polohu těžiště a neošizený rozvor umožňující příjemnou ergonomii "sedlo-řídítka-stupačky", a jestli člověk není lilipután ani basketbalista, sedí se na tom dost dobře
(z asi 10 motorek, co jsem vlastnil, dokonce možná i nejlíp)
- omezovač má dneska každá mašina, vysokoobrátková třeba v 10000 ot/min, NCčko v 6500 a čoprkrujzry třeba v 5500
(a kdo s tím má takový nebo makový problém, ať si nekupuje motorku s vysoko- nebo nízkoobrátkovým motorem)
- jestli to jede nebo nejede, to je každýho věc, jak to má v hlavě nastavený a co vyžaduje ke svýmu štěstí
(někomu stačí maximálka 180 a z nuly na sto za 5, někomu jinýmu je málo i 150 koní pod zadkem)
P.S.
callowsick píše: ale jedna věc se mi na NC fakt hodně líbí - když se dá nějakej veselejší vejfuk, připomíná mi tenhle nízkootáčkovej dvouvál zvuk americký káry
Jo, docela sympatický zvuk...
Naposledy editováno 20.04.2017 14:38:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše: Nejsem sice autorem toho videa, ale...
- má to nízkou polohu těžiště a neošizený rozvor umožňující příjemnou ergonomii "sedlo-řídítka-stupačky", a jestli člověk není lilipután ani basketbalista, sedí se na tom dost dobře
(z asi 10 motorek, co jsem vlastnil, dokonce možná i nejlíp)
- omezovač má dneska každá mašina, vysokoobrátková třeba v 10000 ot/min, NCčko v 6500 a čoprkrujzry třeba v 5500
(a kdo s tím má takový nebo makový problém, ať si nekupuje motorku s vysoko- nebo nízkoobrátkovým motorem)
- jestli to jede nebo nejede, to je každýho věc, jak to má v hlavě nastavený a co vyžaduje ke svýmu štěstí
(někomu stačí maximálka 180 a z nuly na sto za 5, někomu jinýmu je málo i 150 koní pod zadkem)
Nevím, proč mi toto píšeš Jsem se jen v práci nudil taky nic, tak jsem navštívil sesterské fórum. Téma s tímto videem bylo mezi prvními, tak jsem měl za to že je nové a datu nezkoumal
Co máte všichni s tím těžištěm? Taková mantra vás eNCéčkařů a majitelů boxerů vyráběných u Berlína. A omezovač. Já ho mám v 8,5, ale motor se nasraně rozjede klidně už od 2.
Každopádně jsem se taky nějak nezamiloval.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 8 | 14.5.2024 v 11:02 hanz009 |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X | 0Storm1 | 7 | 12.3.2024 v 10:25 0Storm1 |