Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Ja ti to klidne reknu. protoze majitele NCcek se chovaj jak sekta. Prakticky jakakoliv namitka je okazite prehlusena , nadavkama, vyhruzkama apod.
Ja jsem se schvalne zaregistroval na nc700.sk, nedopustil jsem se zadneho poruseni mistnich pravidel, presto jsem byl nekolikrat zabanovan a moje prispevky smazany. Jenom proto, ze jsem si dovolil pogratulovat nekomu k prozreni, kdyz napsal ze existuji i lepsi motorky nez ncko.
Jako studijni material fakt dobry
E:Proto nechápu co je na ní tak na píču, já jen abych si na to dal pozor
Naposledy editováno 06.01.2017 20:30:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Nemyslím si že by to bylo jenom v tom, ale i kdyby tak ten stroj za to nemůže Čekal jsem od Dráti že mi tady napíše pár rozumných důvodu když má z ní takovej mindrák. Já tady nebudu nějako hájit ten stroj, jeli jsme si pro skútr a na bazarů nám nabídl NC 1.majite v CZ, rok stará, plná záruka, servis, doplňky v hodnotě 15 000kč za cenu nového skútra tak teda proč ne??? Kupili jsme jí v říjnu stih jsem najet 1000km a nenašel jsem nic na co bych nadával (jedině tankování), ale taky nic velkého od ní nečekám...
E:Proto nechápu co je na ní tak na píču, já jen abych si na to dal pozor
Pouzivani jako nahrada skutra je presne to, pro co je ta motorka to prave. Jinak si myslim ze dokazes vzhledem ke zkusenostem sam poznat proc se nehodí jako motorka pro radost z jizdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
V kostce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Nemyslím si že by to bylo jenom v tom, ale i kdyby tak ten stroj za to nemůže Čekal jsem od Dráti že mi tady napíše pár rozumných důvodu když má z ní takovej mindrák. Já tady nebudu nějako hájit ten stroj, jeli jsme si pro skútr a na bazarů nám nabídl NC 1.majite v CZ, rok stará, plná záruka, servis, doplňky v hodnotě 15 000kč za cenu nového skútra tak teda proč ne??? Kupili jsme jí v říjnu stih jsem najet 1000km a nenašel jsem nic na co bych nadával (jedině tankování), ale taky nic velkého od ní nečekám...
E:Proto nechápu co je na ní tak na píču, já jen abych si na to dal pozor
No dobrá tedy, ale jen ze starý známosti, jen tak v kostce
1) je to fakt hnusný (novější generace je o kus míň ošklivá, uznávám)
2) je to podmotorovaný, nejslabší naháč/cesťák ve svý kubatuře
3) má to automat, což je pro zoufalce, který neumí řadit
4) motor má výkonovou charakteristiku jako diesel, takže velký očekávání a pak se už nic neděje
5) motor je z auta, tedy z půlky auta
6) jeden pevnej kotouč vpředu, původní model měl i Dual-CBS
7) je to ochuzený ze všech stran, kyvka z jeklu, rám těžkej jako prase, jeden difuzor na dva válce, odporná palubovka s parodií na otáčkoměr
8) velkej úhel řízení a tedy velkej závlek kola
9) bylo to hodně levný, což je pozitivní, ale dnes je dražší než mnohem lepší motorky
10) vzniklo to s úmyslem posadit na dvě kola i lidi, kteří to neumí, a co je horší, ani se to nechtějí naučit
11) chlubí se to novou technologií, ale nepřineslo to nic, co už předtím nebylo k vidění jinde (už u prvního NC se mluvilo o druhý generaci DCT, například)
12) všechna takhle negativa to vydává za přednosti
to bylo ke strojku samotnýmu, teď k majitelům
13) stalo se to hitem jen v množině lidí, kteří na ničem dobrým nikdy nejeli
14) dost majitelů zjistilo, že ty marketingový kecy sežrali i s navijákem, ale protože nechtějí uznat, že se zmýlili, nalhávají sobě i odpůrcům, že je to skvělý (snadno dokážu, bude-li někdo chtít)
15) majitelé dělají z neschopnosti ctnost, jezdit neumí a na tomhle se to ani nenaučí, a proto každej, kdo předjede aspoň Avii do kopce, je pirát a "musí sí něco dokazovat", kdežto oni za Avií jsou ty zodpovědní, kteří pochopili, že 35kW je až moc a řazení zdržuje od požitku
Napsal bych ještě dva tři body, ale půjdu se radši ... na toaletu. To bude taky o exkrementu, akorát ne od Hondy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 17 | Včera v 15:58 Gery9 |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |