Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.1.2017 v 22:50 | Nahoru | #1

PokyXX píše: Nemyslím si že by to bylo jenom v tom, ale i kdyby tak ten stroj za to nemůže Čekal jsem od Dráti že mi tady napíše pár rozumných důvodu když má z ní takovej mindrák. Já tady nebudu nějako hájit ten stroj, jeli jsme si pro skútr a na bazarů nám nabídl NC 1.majite v CZ, rok stará, plná záruka, servis, doplňky v hodnotě 15 000kč za cenu nového skútra tak teda proč ne??? Kupili jsme jí v říjnu stih jsem najet 1000km a nenašel jsem nic na co bych nadával (jedině tankování), ale taky nic velkého od ní nečekám...

E:Proto nechápu co je na ní tak na píču, já jen abych si na to dal pozor



No dobrá tedy, ale jen ze starý známosti, jen tak v kostce

1) je to fakt hnusný (novější generace je o kus míň ošklivá, uznávám)
2) je to podmotorovaný, nejslabší naháč/cesťák ve svý kubatuře
3) má to automat, což je pro zoufalce, který neumí řadit
4) motor má výkonovou charakteristiku jako diesel, takže velký očekávání a pak se už nic neděje
5) motor je z auta, tedy z půlky auta
6) jeden pevnej kotouč vpředu, původní model měl i Dual-CBS
7) je to ochuzený ze všech stran, kyvka z jeklu, rám těžkej jako prase, jeden difuzor na dva válce, odporná palubovka s parodií na otáčkoměr
8) velkej úhel řízení a tedy velkej závlek kola
9) bylo to hodně levný, což je pozitivní, ale dnes je dražší než mnohem lepší motorky
10) vzniklo to s úmyslem posadit na dvě kola i lidi, kteří to neumí, a co je horší, ani se to nechtějí naučit
11) chlubí se to novou technologií, ale nepřineslo to nic, co už předtím nebylo k vidění jinde (už u prvního NC se mluvilo o druhý generaci DCT, například)
12) všechna takhle negativa to vydává za přednosti

to bylo ke strojku samotnýmu, teď k majitelům

13) stalo se to hitem jen v množině lidí, kteří na ničem dobrým nikdy nejeli
14) dost majitelů zjistilo, že ty marketingový kecy sežrali i s navijákem, ale protože nechtějí uznat, že se zmýlili, nalhávají sobě i odpůrcům, že je to skvělý (snadno dokážu, bude-li někdo chtít)
15) majitelé dělají z neschopnosti ctnost, jezdit neumí a na tomhle se to ani nenaučí, a proto každej, kdo předjede aspoň Avii do kopce, je pirát a "musí sí něco dokazovat", kdežto oni za Avií jsou ty zodpovědní, kteří pochopili, že 35kW je až moc a řazení zdržuje od požitku

Napsal bych ještě dva tři body, ale půjdu se radši ... na toaletu. To bude taky o exkrementu, akorát ne od Hondy

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

7.1.2017 v 01:01 | Nahoru | #2
Dráťa> Tak jen ze starý známosti

1) Věc vkusu, někomu se líbí to a někomu zase tamhle to. Za mně, neutrálný, možná nudný...
2) Tak někdo být poslední musí ve své kubatuře, nebudu tvrdit že 40kw stačí ale pár motorek jsem stým na Dube už pojezdil jooo s NCéčkem a nebyli to Ávie a taky nestali na pumpě, nebo něco podobného. Hele znám hodně lidi (z videní) co maj mašinu která má přes 100 kobyl a umněj sní velký hovno. Za mně, je to kupované pro mojí drahou jí to stačit bude
3) Automat maj víc mašin od Hondy. Za mně, je to píčovina ho tam dávat proto ho nemáme a kdyby ho mněla tak to nekoupíme.
4) Jo tenhle pocit mávám, ale jenom u jedničky a dvojky. Čekáš, čekáš kdy to už příde a on příde omezovač . Za mně, zvyknul jsem si
5) Beru to jako výhodu, ten motor bude šlapat furt...
6) Ten jeden kotouč úplně stačí, vždytˇ to podle vás nejede tak k čemu druhej. Odvzdušnoval si někdy dual-cbs, jsem rád za to že to duál nemá.
7) Nooo rozpočtovka, ale to je snád každému jasný.
8) Tohle fakt neřeším
9) Tohle je zase každého věc za co a kolik peněz vyhodí.
10) Fakt neřeším
11) Prostě taky, pro mně nepodstaná věc
12) ....
13) Nebudu se řídit podle lidí, které vůbec neznám že jo
14) Nevím nepostřeh jsem žádný mar.kecy nesledují to a taky před koupí jsem nedal ani na tí tvoje kecy
15) Tak podle toho já už jsem "Jack Sperou", jenom že mám bílou perlu (tak už jsem to mu dal i jméno) a ne černou a myslím si že pro začátečníka dobrý...

Hele fakt nepatřím mezi tých přísných NCečkároch, ale myslím si že de spíš o majitele než o NC samotný, jeb na to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 17 Včera v 15:58 Gery9
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler


TOPlist