Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše: .... tak jsem si jen lehce dovolil porovnat nikoliv nějaký zázračný (nadprůměrný), ale PRŮMĚRNÝ rozsah otáček NCčka s uživatelsky PODPRŮMĚRNÝM rozsahem u BMW F650GS (jasně není to dvouhrnek, ale velkoobjmový jedndobuch) .....
Co si tak matně pamatuji, tak v jiném vlákně jsi se bil za to, že NC-čko má právě onen zázračný rozsah použitelných otáček. Tuším, že to byl zase elabaroát na půl stránky s podporou několika vzorců a výpočtů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše: ...tak jsem si jen lehce dovolil porovnat nikoliv nějaký zázračný (nadprůměrný), ale PRŮMĚRNÝ rozsah otáček NCčka s uživatelsky PODPRŮMĚRNÝM rozsahem u BMW F650GS (jasně není to dvouhrnek, ale velkoobjmový jednobuch)
vilemx píše: Co si tak matně pamatuji, tak v jiném vlákně jsi se bil za to, že NC-čko má právě onen zázračný rozsah použitelných otáček. Tuším, že to byl zase elabaroát na půl stránky s podporou několika vzorců a výpočtů.
Diplomaticky řečeno, o pravdivosti Tvých slov dalo by se úspěšně pochybovat.
Proč?
Protože v reakci na laciné posměšky všeználků o tom, že omezovač u NC končí na 6500 ot/min (jak překvapivé u tohoto spíš nízkoobrátkového a motorkářsky netypického dlouhozdvihového motoru, že), jsem oponoval v tom smyslu, že rozsah pracovních otáček u NCčka (dejme tomu od 2000 do 6500 ot/min) víceméně odpovídá tomu, na co jsou zase oni zvyklí u svých víceobrátkových strojů - čili na použitelné otáčky řekněme od 3000-4000-5000 do 10000-12000-15000.
Jestli má snad i s tímto někdo problém, ať si dá mokrý ručník na hlavu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | Včera v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |