Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
K výkonu, každej výkon ze stejnýho objemu je závislý pouze na otáčkách. Motor je z auta, velké setrvačné hmoty a velký zdvih = velká pístová rychlost nedovolí u NC dosáhnout vyšší otáčky proto 40kw. Tečka.
Naposledy editováno 24.06.2016 09:43:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Inak oktavia nie je zle auto. Je to velmi dobre auto. Bohuzial ma vyrazne drahsi servis, mnoho dielov (najma podvozkovych) je urobenych tak aby to uz franta a karel v garazi nemohol vymenit tak ako to bolo kedysi udajnym benefitom Skodoviek. Lacnejsie su mozno tak cinske a polske diely s pochybnou kvalitou. Premiovy pocit spociva v com? Ak si zoberies novu oktaviu za pol mega a k tomu postavis Ceed (alebo Auris atd) tak u oktavky moc premiovosti nedostanes.Podpriemerne motory a podpriemerna vybava. Vyhodou skody oproti rejzam je vacsia moznost individualnosti vybav, ziadnu inu vyhodu tam nevidim
Jazdim Hyundaiom. A od nova pocuvam kecy znalcov aka je to jebka a podobne. Odjazdil som s tym stvrt miliona km (a casto aj rychlostou vyssou nez 130 heh) v podstate po vacsine krajinach Europy. Podobne akou NC si clovek musi uvedomit co od toho chce a co od toho ocakava. Ak chce charakter, tak si nekupi NCcko. Ak chce vykon a milion jazdnych rezimov a palivovych map, asi bude pokukovat po niecom inom. To je proste normalne.
Tech píše: assassin> Ať si na VW nadává každej jak chce, ale proti Kie vtom máš pocit premiovky, ikdyž vlastně není. Možná i proto je koncern největší automobilka na světě.
K výkonu, každej výkon ze stejnýho objemu je závislý pouze na otáčkách. Motor je z auta, velké setrvačné hmoty a velký zdvih = velká pístová rychlost nedovolí u NC dosáhnout vyšší otáčky proto 40kw. Tečka.
jo takhle, takze nejde o tvuj pocit, ale o to jak to vnima "verejnost" tzn co o tom rikaj automobilovi novinari....
s tim se da souhlasit, v evrope je VW za modlu, ale pritom to s premiovkou moc spolecneho nema, ja kdyz doma presednu do toho golfa tak mi to prijde fakt jak plastak na nakupy (coz to vlastne je)
nic proti uzitkacum, tady v tematu jde o to ze NC je z kategorie uzitkacu a ze vetsina motocyklovejch nadsencu mela motorku jako predmet zabavy... tak tu "spornou" uzitkovost NC zpochybnuji...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | Dnes v 18:35 HonzaeR |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 10 | 29.5.2024 v 13:23 pallous |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |