globalmoto_duben_nolan





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 08:07 | Nahoru | #2641

Dráťa píše: Geodet> Čeče, Jirko, ani nevím, jestli žiju, někdy si tak nepřipadám. Co novýho u Vás eNCéčkařů? Ještě pořád si nepotřebujete nic dokazovat? Kdy děláte nějakou akci, že bych náležitě ozbrojen nejen transparentem přijel na pokec?


Dokazovat si nic nepotřebujeme, my víme, že je nejlepší. . Já už mám v garáži 3 eNCéčka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 08:32 | Nahoru | #2642

Geodet píše: Dokazovat si nic nepotřebujeme, my víme, že je nejlepší. . Já už mám v garáži 3 eNCéčka.



To jsou spolehlivé, že potřebuješ 3 abys měl vždy alespoň jednu pojízdnou?

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 08:38 | Nahoru | #2643

kubacech píše: To jsou spolehlivé, že potřebuješ 3 abys měl vždy alespoň jednu pojízdnou?



cim vic pruhu , tim vic adidas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 09:50 | Nahoru | #2644
kubacech> Na dalších jezdí synové.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 10:41 | Nahoru | #2645

Geodet píše: kubacech> Na dalších jezdí synové.


Byl to jejich výběr nebo jsi o nákupu dalších NC-ček rozhodl ty? Bez trollení, vážně mě to zajímá.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 11:17 | Nahoru | #2646
Tak určitě jsem jim to doporučoval. Ale nenutil jsem je do toho. Myslim, že jako první motorka to není špatná volba. Když jim to nebude stačit tak si pak můžou koupit něco jinýho. Znam spoustu eNCéčkářů, kteří je mají pořád a neměnili by. A spoustu, kteří NC vyměnili za něco silnějšího.

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 12:41 | Nahoru | #2647
Nenutící doporučení typu: "Na NC ti přispěju, jestli chceš něco jiného, kup si to sám"

Naposledy editováno 20.06.2019 12:42:15

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 13:39 | Nahoru | #2648
Na nic jsem nepřispíval a částka taky nesouhlasí.

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 16:09 | Nahoru | #2649
Mel jsem NC pujceny jako nahradni motorku pred tydnem, kdyz mi menili quickshifter na africe a musim rict, ze pro novacka je to dobra volba. Mel jsem DCT verzi a stejne jako na africe me stvalo to razeni v zatackach... ale kdybych nemel 190cm a 30 let praxe s jezdenimn amoto, bral bych to s manualem jako prvni motorku hned. Je to tak nejak srovnatelny treba s MT-07. A myslim, ze to je dobra volba i pro nekoho vyjezdeneho, kdo chce jezdit klidne a na pohodu, ale nemeri 190cm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 17:21 | Nahoru | #2650

kubacech píše: Nenutící doporučení typu: "Na NC ti přispěju, jestli chceš něco jiného, kup si to sám"


Asi jako kdyz mi matka rekla,ze mi koupi opela tigru...radsi jsem dalsi tri roky jezdil mastnou tyci

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 17:45 | Nahoru | #2651
Hanz.D.> měřím 190 a je na mou výšku plně dostačujíci. Mám manuál a jsem spokojen. Mám po operaci zad ale vydržím bez trápení jet i 500 km denně. Automat mi nesedí, já se na něm bojím, nelíbí se mi, když stroj dělá něco, co jsem mu nepřikázal. Ta motorka je taková pracovní, doveze spolehlivě kamkoliv, ale nelze od ní očekávat nějakou světovou špičku. Ale tak mě to stačí, jsem rád že je pohodlná pro moje záda a spolehlivá, jelikož neumím motorky opravovat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 18:19 | Nahoru | #2652
Kubák>pff, Opel Tigra, kdyby tak ještě kabrio… Pro tyhle malý mrdečky (třeba ještě 206) mám slabost, sice si to auto musím oblíkat, ale prostě to vypadá srandovně.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 18:26 | Nahoru | #2653
To je pravda, měl jsem spoustu let pežota 106, pracantík k neutahání, díly za pytlík třešní z vlastní zahrádky a když bylo nejhůř, tak jsem ho ( skoro) vzal pod paždí a odnesl domů

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 20:09 | Nahoru | #2654

_zdenda_ píše: Kubák>pff, Opel Tigra, kdyby tak ještě kabrio… Pro tyhle malý mrdečky (třeba ještě 206) mám slabost, sice si to auto musím oblíkat, ale prostě to vypadá srandovně.


No jo,jenze mne bylo asi dvacet,to proste neslo,ja chtel 5g civika a na toho jsem si pockal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

21.6.2019 v 08:54 | Nahoru | #2655

_zdenda_ píše: Kubák>pff, Opel Tigra, kdyby tak ještě kabrio… Pro tyhle malý mrdečky (třeba ještě 206) mám slabost, sice si to auto musím oblíkat, ale prostě to vypadá srandovně.



tvl normalni enduro pod tebou vypada jako detsky odstrkovadlo, me nerikej ze se nasoukas do 206

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

21.6.2019 v 17:30 | Nahoru | #2656
gugo> však píšu, že si to auto musím oblíknout.

Auta velikosti Š120, felicie, favorit, 206 jsou OK, ale třeba Matiz je něco co nedávám ani jako spolujezdec.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

21.6.2019 v 19:31 | Nahoru | #2657

_zdenda_ píše: gugo> však píšu, že si to auto musím oblíknout.

Auta velikosti Š120, felicie, favorit, 206 jsou OK, ale třeba Matiz je něco co nedávám ani jako spolujezdec.



no asi vim o cem mluvis..ja dycky rikam ze si musim obliknout zachod na lodi

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2019 v 11:24 | Nahoru | #2658

kubacech píše: Dráťa> to máš fajn, já musím dát ještě 900007



Tak to máš fakt blbý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2019 v 11:33 | Nahoru | #2659

Geodet píše: Dokazovat si nic nepotřebujeme, my víme, že je nejlepší. . Já už mám v garáži 3 eNCéčka.



Já to říkal, zabijte to dřív než to naklade vajíčka! Jestli se po šesti letech NC rozmnožilo na 3, za dalších 6 let to bude 9, a za dvanáct let už 27! Zbav se toho!

Naposledy editováno 22.06.2019 11:34:59

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2019 v 12:26 | Nahoru | #2660
Dráťa> Mozna bych zvazoval popotahovani otce za ohrozovani mravni vychovy mladeze..

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

2.8.2019 v 16:09 | Nahoru | #2661
Asi zbytečný dotaz, ale... mám Suzuki Intruder M800, 2005 (sportovnější cruiser) a k němu přemýšlím o ještě nějakém středním cestovním enduru. Zamiloval jsem se
do novinky Moto Guzzi V85 tt, ale zatím jsou jen nové a přes 300 tis. se mi dávat nechce. Asi na ni (ojetinu) nějaké 2 roky počkám. Přemýšlím, že na to překlenovací období bych si vybral se spousty bazarových nabídek H NC750 X. Na tu chvíli bych asi i oželel, že nemá kardan, ale řetěz. Obávám se ale, že pocity z motoru, jeho výkonu a průběhu budou velmi podobné současné M800. Alespoň papírově to tak vypadá, co myslíte?
M800 39kW/6000, 69 Nm/4000
NC750 40kW/6250, 68 Nm/4750

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

2.8.2019 v 17:35 | Nahoru | #2662
zahadnytajemny> Já myslim,ze bys mel toho intrudera prodat a koupit si rovnou tu V85 ku

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

2.8.2019 v 18:23 | Nahoru | #2663
Už jsi na V85 jel?
Já jen abys nevysolil 3kila a nebyl pak poněkud zklamán

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

2.8.2019 v 19:28 | Nahoru | #2664
M800 bych výkonové neporovnaval. Pocity budou jiné. Měl jsem m800 2013 i XT 660 R a to xtecko jelo pocitově víc. Díky váze a 5-ti kvalitu a kardanu ta m800 opravdu nejede. Skoro si myslím, že líp pojede pomalu všechno v klasických motorkách s obsahem nad 500ccm.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

3.8.2019 v 07:52 | Nahoru | #2665

zahadnytajemny píše: Asi zbytečný dotaz, ale... mám Suzuki Intruder M800, 2005 (sportovnější cruiser) a k němu přemýšlím o ještě nějakém středním cestovním enduru. Zamiloval jsem se
do novinky Moto Guzzi V85 tt, ale zatím jsou jen nové a přes 300 tis. se mi dávat nechce. Asi na ni (ojetinu) nějaké 2 roky počkám. Přemýšlím, že na to překlenovací období bych si vybral se spousty bazarových nabídek H NC750 X. Na tu chvíli bych asi i oželel, že nemá kardan, ale řetěz. Obávám se ale, že pocity z motoru, jeho výkonu a průběhu budou velmi podobné současné M800. Alespoň papírově to tak vypadá, co myslíte?
M800 39kW/6000, 69 Nm/4000
NC750 40kW/6250, 68 Nm/4750



Ahoj, měl jsem několik cruiserů a jednoho čopra, a pokud Ti to trochu pomůže, tak toto jsem před 4 roky po pořízení NC750 napsal na serveru https://nc700.sk

Po návratu z vyjížďky na Hondě NC 750, pod dojmem z ní a z toho, jak zní...

Vlivem většího objemu motoru, jiného časování vaček, druhého vyvažováku a údajně i odlišného vnitřku koncovky výfuku má prý mít inovovaná NC 750 oproti původní NC 700 pozměněno a trochu vylepšeno zvukové spektrum - hlavně s ohledem na menší zatlumení nižších frekvencí.

Jízdu na původní NC 700S jsem absolvoval už před dvěma roky a tak to teď s odstupem času asi nedokážu nestranně posoudit. Ale můžu říct, že nynější zvuk NC 750 S/X s originální koncovkou se mi zamlouvá. A tak trochu připomíná zvukový projev vzduchem chlazeného V-éčkového osmiválce v šestsettrojce:



Zvuku motoru si tam sice moc neužijete, ale je to nádherná a více než půlstoletí stará reklama, u které se ani nechce věřit, že směla být natočena v Československu za Novotného.

Omlouvám se za trochu té kulturní vložky, ale mrkněte se, stojí to za to.

Námět příběhu, scénář, "napětí" versus jistá naivita, případná inspirace pro až následné slavné série Četníků s Louisem de Funesem, kamera, střih, hudba, pointa - zkrátka všechno. Řidiče (sám sebe) představuje zkušený a tehdy populární závodník a zkušební jezdec Jaroslav Pavelka (všimněte si např. jeho driftování po kočičích hlavách v úzkých uličkách - vše bez počítačových triků) a toho leštiče karoserie v úvodu i v úplném závěru filmu herec mnoha malých rolí Václav Babka. A manekýnka uprostřed s dobovým účesem a v kostýmu ala božská Audrey Hepburnová (pro připomenutí např. Prázdniny v Římě, Snídaně u Tiffanyho, My Fair Lady atd.) už jen dokresluje tehdejší styl a nástup uvolněných šedesátých let.

__

Tak pomaloučku polehoučku zabíhám nové NCčko klidnou sólo jízdou po okreskách s občasným průjezdem vesnicemi a městečky. Snažím se střídat kvalty a taky jízdní režimy (záběr při rozjezdu nebo jízda do kopce, mírná zátěž po rovině a brzdění motorem), aby si to pěkně všechno spolu vzájemně sedlo, a plyn přidávám citlivě (pomalu) s ohledem na odezvu, aby to dosud ještě syrový motor pobral s velkou rezervou. Vytáčím ho při rozjezdu nebo brždění motorem zatím maximálně tak zhruba do 3.000 až 3.500 ot./min, výjimečně krátkodobě (pár sekund) do cca 4 tisíc ot./min.

Po dotankování do plné za stavu 19 km a po kratší 35 km první projížďce hlásil palubní počítač průměrnou spotřebu 3.0 l/100 km. Po další 137 km jízdě v mírném víkendovém provozu klesla dle PP průměrná spotřeba na 2.9 l/100 km a po zatím poslední 86 km vyjížďce po známé trase hlásí PP (po ujetí celkem 258 km od dotankování do plné) celkovou průměrnou spotřebu 2.8 l/100 km. Jízdní rychlosti přes obec cca 55 km/h tachometrových (na 4. kvalt a po rovině i 5. kvalt), mimo obec po okreskách a chvílemi i po státní silnici zatím do 80 až 90 km/h tachometrových (na 5. kvalt a po rovině při malé zátěži nebo z kopce i 6. kvalt).
 
Projev motoru (vibrace, zvuk, zátah respektive krouťák posazený dolu) mi připadá skoro jako u čoprkrujzrů, ale na rozdíl od nich má NCčko menší hmotnost, lepší podvozek s vyššími zdvihy a lepší ovladatelnost; lépe a bezpečněji se na něm sedí a jezdí, mj. lépe brzdí a zatáčí. A kvůli loukoťovým kolům s bezdušáky a kvůli absenci množství chromu má NCčko menší nároky na kosmetickou údržbu. Přitom ale NCčko má kochací potenciál stejně velký jako kvalitní litrové nebo mírně nadlitrové čoprkrujzery, ovšem bez jejich nevýhod.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

3.8.2019 v 08:32 | Nahoru | #2666
Dovi a jeho opěvující elaboráty ..

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

3.8.2019 v 13:23 | Nahoru | #2667
Nedávno jsem měl možnost se na NCéćku svézt, a nemůžu říct, že by to bylo špatné. V podstatě můžu potvrdit, co píše Yura. #2651
Mám 193 cm, a zásadní problém jsem neměl. Sice jsem na tom obkroužil 3x komín, ale delší cestu si na tom umím představit. Nerozumím averzi vůči těmto modelům. Mě se jeví jako solidní, nenáročný, spolehlivý stroj na každodenní použití. A designě taky neuráží. Tolik moje subjektivní zkušenost a názor .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

3.8.2019 v 14:23 | Nahoru | #2668

PaMi píše: .... Nerozumím averzi vůči těmto modelům.... .


Ale tady zadna averze neni vuci modelum motorek, ale spis proti modelum, co na ni pry klidne vyhraji Sestidenni a cestou domu daji Brno pod minutu a pul :))

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

3.8.2019 v 14:55 | Nahoru | #2669
vilemx> tak všichni asi víme, že je to blbost, ale nějaké PR tomu Honda udělat musí. Třeba chtějí poukázat na jakousi univerzálnost modelu. Budiž....
Osobní zkušenost je nejlepší.

Naposledy editováno 03.08.2019 14:57:58

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

3.8.2019 v 15:23 | Nahoru | #2670
vilemx> tak někdo je možná "zamilovanej", a připadá mu že je to nejlepší stroj světa.... Jinak nevím.
Jednou to budou takové "třindy konopnice". Bude to mít ve stodole každej druhej, spousta jich bude otřískaných a dobitých ještě jezdit a nás jako starý dědky vozit do práce, na ryby a ke včelám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 7 9.5.2024 v 22:41 lubon
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1


TOPlist