Kdyby tady byl někdo zkušenější co by mi vyvrátil mojí teorii, tak ať prosím napíše.
Samozřejmě taky gratuluju máš aspoň motorku snad "nenapadenou kutilem". To se o mé 354 říct nedá.
Naposledy editováno 25.06.2016 20:39:16
Brzdy máš správné(celobuben),jen tu zadní dej kývačkovou.Jak už tu psali ostatní..kastlíky,výfuky,hlavy..asi neviditelnější uprava na novější 354/360,to bych vyměnil a jinak vše ostatní nechal.
Pokud budeš shánět hlavy a ten kryt karbecu tak to nebudeš mít jednoduché.na 354 skoro nic není.
Edit: chybí mi pravý válec s přepážkou a kryt karbecu..kdyby někdo měl díky
Naposledy editováno 26.06.2016 09:37:07
Naposledy editováno 26.06.2016 06:46:42
Nedávno jsem sehnal patinovku 353 s komplet původními chromy a krásným lakem krom nádrže a kastlíků, jeden dosud nepoužitý už mám. Dnes se za patinovky schovávají štětkostříbřenkové rarity, protože renovace není zrovna lehká ani levná záležitost.
Jo pochopitelně ke kývačkovému kolu potřebuješ i unašeč, panelka má unašeč s gumou.
Jestli máš TP a rz tak se nemusíš tak ortodoxně držet r.v. a nakonec ti nějaký lulan stejně řekne že dávali co bylo na skladě . Hodně štěstí při renovaci.
Naposledy editováno 27.06.2016 23:30:08
Když to vezmu zepředu :
Blatník - OK ten je v pořádku. Bez předního falcu
Kolo - OK to je v pořádku, tedy mělo by to být jakoby kolo záměnné, předozadní s pokličkou,.....
Světlo - špatně - Ty musíš mít rámeček bez štelování sklonu
Maska horní - špatně - Ty musíš mít se štelováním sklonu světla
Tachometr - měl by být s bílo zeleným ciferníkem do 140
Přední vidlice - ..nevím, ale jako není potřeba měnit, to nikdo nepozná, pokud jsou krycí trubky pružin s uchcením "na ucho" tak bych to neřešil
Rám - potřebuješ s okem na sidecar
Nádrž - vypadá OK
Spínačka - OK (zatím jsem nenašel kdy se v roce měnily původní bakelitové za tyto s Al vrškem.....
Motor - vypadá OK, víka správně bez znaku Jawa
Hlavy - máš panelkové, ty musíš sehnat nízké se dvěma žebrama - značené shora
kolena a výfuky - dlouhé kolena a rybiny, Ty máš pozdější doutníky
Kastlík - Ty máš paneklový
Zadní tlumiče - špatně, patří tam "tlusté" staršího typu, tyto jsou modernější.
Zadní blatník - pokud je dole bez falcu (částečně tak je OK)
Tak jen na první pohled,......
Naposledy editováno 29.06.2016 20:39:04
už raritka v uvozovkách a díky jsou drahý jak voda na měsíci. Sám nevím jestli by mi to stálo za to.
Už jen ten tachák apod. Je to takový "dar nedar " koupíš dobře ale strašný love to schlamstne
sám mám panelku a na to se sháněly díky poměrně snadno semo tamo replika no a co, na tohle to bude o dost horší.
Unašeč zadního kola vč rozety mám z roku 58, možná by seti hodil.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/354 1955
pokud je to rok 1955-tak jak píše dolin, neměl by být motor dvoupáka a kola půlbuben?
pokud by to mělo být na rok 1956-tak tlumiče z půlbubna-ale bez bočních šroubů, pozor na tlumiče z malé kývačky-mají jinačí pružiny, kryt karbecu podobný jak na péráku, mřížka klaksonu se štítkem PAL
hlavy se dvěma vodorovnýma žebrama tak kolem 4 tisíc (když je člověk vůbec sežene), kastlíky 1000-1500 za sadu, půlbubnové kola (na velkou kývačku skoro nesehnatelné) se štíty tak 4000-5000 Kč, viděl jsem je kdysi už zrenovované myslím, že u montyho
tyhle starší kývačky jsou super hlasitě závidím, pokud to zrenovuješ podle roku 1955 budeš borec
sám jsem dal za renovaci 350/354 kolem 90 tisíc i s cenou motorky(díly i před dvěma roky byly těžko sehnatelné-teď je to ještě horší), na srazu v Luhačovicích jsem viděl 354 půlbuben (1955) a dal se do řeči s majitelem, kývačku měl jak novou a říkal, že renovace ho stála kolem 120 tisíc i s cenou motorky (jen sedlo prý stálo 4000 Kč ) ale jak řekl půlbubny nejsou a nebudou...
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/354 1955
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116071 | Dnes v 00:55 Bimbam |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |