2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jj
psena má problém v kotoučích, můj názor - mluvil sem sním o tom dost - nevím co by se na třmenech mohlo pokazit - uvidíme
Zase jsem pokročil.
Takže pro ostatní: na brzdách proběhla vyměna pumpy za Brembo Racing, problém s paddáním páčky k řídítku nezměněn, nyní repas třmenů, celou dobu brzdovka Motul 660.
Po repasi třmenů je změna ta, že páčka se propadá už za studena víc než tomu bylo dřív (což je prej u nových gumiček běžné, že víc vrací pístky) pozitivní je že i když jsem včera fakt po tom Brně zaprasil na brzdy tak propad už byl jen tak 1 centimetr, nicméně byl. Ale vypadá to nadějně. Dříve sice pačka učinkovala za studena hned nahoře, ale za tepla se propadla klidně o 3cm...
Staré gumičky byly oproti novým jen ztuhlejší, jinak vady nevykazovaly.
Proběhlo také měření kotoučů... házivost do 0,2mm a samotné kolo do 0,5mm což je vše v pohodě. Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit.
Prozatím verdikt: padání páčky způsobuje za tepla větší oddalování pístků od kotouče, ovšem tento stav trva i (30min) po zastavení, takže to nemůže být tím, že by kotouč desky odhazoval. Třmen sám desky odtahuje a zatím není jasné, proč při vyšší teplotě víc než za studena. Kotouč už je studený a jev trvá dokud nevychladneš i třmen.
Rozhodně ale nový kotouč by mohl snížit přehřívání třměnu při brždění a tím omezit tento jev.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
psenap píše: Zase jsem pokročil.
Takže pro ostatní: na brzdách proběhla vyměna pumpy za Brembo Racing, problém s paddáním páčky k řídítku nezměněn, nyní repas třmenů, celou dobu brzdovka Motul 660.
Po repasi třmenů je změna ta, že páčka se propadá už za studena víc než tomu bylo dřív (což je prej u nových gumiček běžné, že víc vrací pístky) pozitivní je že i když jsem včera fakt po tom Brně zaprasil na brzdy tak propad už byl jen tak 1 centimetr, nicméně byl. Ale vypadá to nadějně. Dříve sice pačka učinkovala za studena hned nahoře, ale za tepla se propadla klidně o 3cm...
Staré gumičky byly oproti novým jen ztuhlejší, jinak vady nevykazovaly.
Proběhlo také měření kotoučů... házivost do 0,2mm a samotné kolo do 0,5mm což je vše v pohodě. Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit.
Prozatím verdikt: padání páčky způsobuje za tepla větší oddalování pístků od kotouče, ovšem tento stav trva i (30min) po zastavení, takže to nemůže být tím, že by kotouč desky odhazoval. Třmen sám desky odtahuje a zatím není jasné, proč při vyšší teplotě víc než za studena. Kotouč už je studený a jev trvá dokud nevychladneš i třmen.
Rozhodně ale nový kotouč by mohl snížit přehřívání třměnu při brždění a tím omezit tento jev.
super - že máš další pokrok
jak to doopravy funguje zjištíš až na tom okruhu, tak bylo by to super, kdyby to byla oprava za 800 a neza kotouče
"Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit." to může být klidně on.. jak se zahřejí zvlní se
divné je to odstavení. po jízdě na okruhu to bych to rad vyzkoušel co to přesně děla..
ale super rozborka, zas sem chytřejší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35714 | Dnes v 07:47 Ppepek |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |