jako majitel KTM 1190 Adventure, porucha motoru, mel nekdo take? Snad je to zrejme vyjimka, jinak snaha ze strany servisu ve Flash Teamu-ktery je jeden z nejlepsich nebo nejlepsi v CR obrovska, uvidi se dal, co s moto bude...
Naposledy editováno 12.05.2016 14:25:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
E: být dealer tak taky souhlasím - vydělám na tobě na servisu
Naposledy editováno 11.05.2016 16:31:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Však jsem někde četl že japonci jedou 6-sigma a evropa 3-sigma, to by vysvětlovalo hodně.
Viděl jsem i motory co se po GO při plným plynu "zatahovali" Nakonec to si to sedlo a jezdí bezproblému dodnes.
Když je něco špatně, záběhem tomu moc nepomůžeš. Všechny spolehlivé motorky zajížděli lidi stejně blbě a jezdí vpohodě i po 20 letech.
Naposledy editováno 11.05.2016 16:50:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Tifone píše: Tech> naprosto souhlasím s freedomem. Chlape je vidět že o strojařině toho moc nevíš.Malé info pro tebe: jsou výrobní tolerance od/do a může se stát že se sejdou díly v mezních tolerancích! takže třeba "těsná" díra v ojnici a "velkej" čep a horní hranice tolerace ložiska a je o problém téměř postaráno. Postupným zajížděním si všechno krásně "sedne" a včasnou výměnou oleje nic nezkazíš kór u nového nebo zánovního motoru.
E: být dealer tak taky souhlasím - vydělám na tobě na servisu
Je naprosto evidentni ze spis ty o strojarine nic nevis. Skladani soucastek je resene tak ze k tomu co tady pises nemuze dojit a to i pri skladani vice soucastek. Priklad z me praxe: tolerancni pole je 12mikrometru. Tolerancni pole je dale rozdelene na tri casti A B C ctyrech mikrometrech. Kazdemu pismenu se prirazuje jeste znamenko + nebo - , pak jsou dane varianty ktere spolu muzou jit dohromady. A navic pri skladani se to da do merici masiny, ktera hlida toleranci mezi tema konkretnima soucastkama ktery se skladaji k sobe. Ve vyrobe to vypada nasledovne, soucastka vypadne z masiny, vycisti se, necha se stabilizovat teplota, zmeri se, rozdeli se do ranku. Posune se to na montazni linku, kde se berou rankove kompatibilni soucastky a ty se daji do mericiho stroje ktery nemeri absolutni hodnoty ale hodnoty rozdilu mezi konkretnima soucastkama. Teprve az to vyhodnoti jako kompatibilni, tak pak se to da smontovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |