globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Ahoj,

jako majitel KTM 1190 Adventure, porucha motoru, mel nekdo take? Snad je to zrejme vyjimka, jinak snaha ze strany servisu ve Flash Teamu-ktery je jeden z nejlepsich nebo nejlepsi v CR obrovska, uvidi se dal, co s moto bude...


Naposledy editováno 12.05.2016 14:25:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:28 | Nahoru | #91
Tech> tak treba serizeni ventilovejch vuli je u 2V KTM pomerne casty ukon. a rozhodne to je jedna z mala motorek kde se to pred najezdem 40tkm skutecne musi stelovat. Ale vetsina motorek ma kontrolu casteji nez 50 tkm to musis uznat

Nemuset na motor sahnout je mozna u kazdeho neco jineho. A stim prerostlym endurem si to typnul rekl bych spravne. ONo to tak proste je.
Zasejc od dob LC4 uz se to notne vychytalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:30 | Nahoru | #92
gugo> Osobně si myslím, že jakákoliv motorka určená pro běžný provoz by měla být blbuvzdorná ohledně servisu a údržby. A je jedno, jestli to je 650ccm/50PS nebo 1200ccm/150PS. nebo má snad 1190 v uživatelské příručce předepsané intervaly výměny motorových součástek tak, jak to mají "krosky"? Když na 150 koňovou motorku ve fabrice navěsí tolik asistentů, že to může řidit i neználek, tak tím automaticky říkají: "jezdi a o nic se nestarej." Co vím, tak třeba Honda omezovala záruku na 2 roky nebo 100.000 km (co nastane dříve).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:34 | Nahoru | #93
vilemx> ale tak nikdo nechtel aby se vtom vrtal neznalek ne ? Ale motorka ma prochazet nejakejma prohlidkama a to asi kazda ne ? I novou afriku povezes po 24tkm na prohlidku ? pokud ne tak ti asi neuznaj zaruku.

Ja jenom rikam ze ty motory jsou na to jakej maj vykon extremne lehky, takze se proste musi pocitat stim ze to neco stoji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:35 | Nahoru | #94
gugo> Kdo chce výkon kolem komína - ber KTM, kdo chce cestovat tisíce km - bere Afriku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:42 | Nahoru | #95

Tech píše: gugo> Kdo chce výkon kolem komína - ber KTM, kdo chce cestovat tisíce km - bere Afriku.



trochu usmevny kdyz ta vase opevovana afrika jeste nenajezdila ani to kolem komina.

JInak jsem vloni jel s KTM950ADV Praha-Korsika_Praha v jednom tydnu , streky po dalnici rychlost 180-160 , na Korsice lehkej off par padu a jejich silnice, dohromady cca 3.5tkm a svete div se KTM dojelo ani jsem nemusel delat generalku... ale jinak je to desna mrdka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:44 | Nahoru | #96
gugo> ale jo, běžná servisní prohlídka je samozřejmá - tím myslím kontrola a seřízení, popřípadě výměna běžných součástek. Co jsem pochopil, tak tyhle fatální poruhy motorů nejsou příčinou zanedbané údržby, ale spíš návrhu motoru moc blízko limitům materiálu - u sportovnících motorů běžné, naopak u motorů pro plebs podle mě nepřijatelné.

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:47 | Nahoru | #97
O africe se vi prd, je to nova motorka, to ze je to Hujda ji dopredu nezarucuje to, ze bude totalne bezporuchova. Ale teda predpoklady k tomu ma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 14:47 | Nahoru | #98

gugo píše: trochu usmevny kdyz ta vase opevovana afrika jeste nenajezdila ani to kolem komina.

JInak jsem vloni jel s KTM950ADV Praha-Korsika_Praha v jednom tydnu , streky po dalnici rychlost 180-160 , na Korsice lehkej off par padu a jejich silnice, dohromady cca 3.5tkm a svete div se KTM dojelo ani jsem nemusel delat generalku... ale jinak je to desna mrdka.



Jo jo, 3700km pres Rumunsko, UA a taky nic. Dokonce jsem ani nedolival olej

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 15:02 | Nahoru | #99
KubaLC8> ja taky ne zere olej jen v mestskym provozu coz nechapu.

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 15:06 | Nahoru | #100
Jo, ve meste a kdyz jezdis kolem komina.

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 15:11 | Nahoru | #101
gugo> No ano, ale tohle téma pokud vidím není o 950ADV. A ano, Afrika nemá najeto nic a že to je Honda nic nezaručí, ale řekněme, že to je dost pravděpodobné.

Dyť má zdvih jak auto a na litr 70kw, to kdyby se sypalo, byl by to průser.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 15:28 | Nahoru | #102
Tech> podle tvýho IMHO to může bejt blbost...podle mýho IMHO ne...

to, jak ten stroj dostáváš do provozu je zásadní a může to ovlivnit dost věcí, který mohou bejt třeba konstrukčně nebo materiálově na hraně.
Jestli je něco třeba v lícování na hraně a ty tomu dáváš čouda po kokot... určitě to nebude stejný, jako když v klidu necháš sednout a "odbrousit" hrany ... můžeš to přehřát, můžeš do oleje co koluje mezi těsnejma, nerozhejbanejma součástakama poslat hromadu prachu a špon... atd.
Mám interval 12tkm na olej...? První výměna byla po 1000km a pak po 11tkm... proč si neudělat při 7tkm ještě jednu ?
Proč tedy některý motory od KTM vpohodě vydrží a některý ne? Ano, může to bejt na hraně ...a právě v týhle situaci může rozumnej přístup při zajíždění hodně prospět.
Dnes ti u každýho dealerství řeknou, že už se v podstatě "nezajíždí" ... co je kurva tohle za žvásty ?
Konkrétně můj motor si do 7tkm vzal 0,5l oleje ...později ani deci...na každejch 8tkm co olej dělám... takže ať mi nikdo netvrdí, že zajíždění je "prvních 500km zvolna ...a pak tradá ..."

Naposledy editováno 11.05.2016 15:31:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 15:52 | Nahoru | #103
t_freedom> Zajíždění se přeceňuje. Stylem jízdy toho moc neovlivníš a dnešní materiály a výr. tolerance jsou na takové úrovni, že motor je schopen poskytovat 100% výkonu od prvního nastartování. Spousta vyráběných motorů jde na brzdu hned, ještě ani nejsou namontované.

To není Jawa po druhém výbrusu v horní dolní.

EDIT: Vidíš, i dealeři se mnou souhlasí. Ale pokud si myslíš že si chytřejší než výrobce.

Naposledy editováno 11.05.2016 15:59:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 16:31 | Nahoru | #104
Tech> naprosto souhlasím s freedomem. Chlape je vidět že o strojařině toho moc nevíš.Malé info pro tebe: jsou výrobní tolerance od/do a může se stát že se sejdou díly v mezních tolerancích! takže třeba "těsná" díra v ojnici a "velkej" čep a horní hranice tolerace ložiska a je o problém téměř postaráno. Postupným zajížděním si všechno krásně "sedne" a včasnou výměnou oleje nic nezkazíš kór u nového nebo zánovního motoru.

E: být dealer tak taky souhlasím - vydělám na tobě na servisu

Naposledy editováno 11.05.2016 16:31:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 16:42 | Nahoru | #105
Tifone> Vyměnit olej, klidně i navíc než určuje výrobce - stím souhlasím, čistota je vše. Ale že by měl vliv špatný styl jízdy...Nemusíš mě poučovat o tolerančních mezích. Vždycky se můžou sejít dva extrémní díly. To už je na výrobci, jakou používá metodu vyhodnocení jakosti a jaká pravděpodobnost neshodného výrobku je pro něj akceptovatelná.

Však jsem někde četl že japonci jedou 6-sigma a evropa 3-sigma, to by vysvětlovalo hodně.

Viděl jsem i motory co se po GO při plným plynu "zatahovali" Nakonec to si to sedlo a jezdí bezproblému dodnes.

Když je něco špatně, záběhem tomu moc nepomůžeš. Všechny spolehlivé motorky zajížděli lidi stejně blbě a jezdí vpohodě i po 20 letech.

Naposledy editováno 11.05.2016 16:50:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 16:56 | Nahoru | #106

vilemx píše: gugo> ale jo, běžná servisní prohlídka je samozřejmá - tím myslím kontrola a seřízení, popřípadě výměna běžných součástek. Co jsem pochopil, tak tyhle fatální poruhy motorů nejsou příčinou zanedbané údržby, ale spíš návrhu motoru moc blízko limitům materiálu - u sportovnících motorů běžné, naopak u motorů pro plebs podle mě nepřijatelné.



tohle tema ze zacatku vypadalo na nejaky plosny problem, pak se z toho vyklubaly 4 posrany motory na uzemi CZ... tak asi tak.

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 17:03 | Nahoru | #107
Tech> koukám zbytečná záležitost ti něco vysvětlovat , si vypad na tenhle svět nejchytřejší . Až postavíš a zgenerálkuješ tolik motorů (sice 2t,ale motorů)co já tak přijď pokecáme.Vlastně ne to už budu dávno prdět do hlíny. Tož tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 17:42 | Nahoru | #108
gugo> 4. motory, jejichž majitelé sem chodí. Otázka jestli to je hodně nebo ne, mě se to zdá dost.

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 17:49 | Nahoru | #109
Už jste někdo někde nalezl konkrétní informaci o závadách, na co to umřelo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 18:25 | Nahoru | #110

Tifone píše: Tech> naprosto souhlasím s freedomem. Chlape je vidět že o strojařině toho moc nevíš.Malé info pro tebe: jsou výrobní tolerance od/do a může se stát že se sejdou díly v mezních tolerancích! takže třeba "těsná" díra v ojnici a "velkej" čep a horní hranice tolerace ložiska a je o problém téměř postaráno. Postupným zajížděním si všechno krásně "sedne" a včasnou výměnou oleje nic nezkazíš kór u nového nebo zánovního motoru.

E: být dealer tak taky souhlasím - vydělám na tobě na servisu


Je naprosto evidentni ze spis ty o strojarine nic nevis. Skladani soucastek je resene tak ze k tomu co tady pises nemuze dojit a to i pri skladani vice soucastek. Priklad z me praxe: tolerancni pole je 12mikrometru. Tolerancni pole je dale rozdelene na tri casti A B C ctyrech mikrometrech. Kazdemu pismenu se prirazuje jeste znamenko + nebo - , pak jsou dane varianty ktere spolu muzou jit dohromady. A navic pri skladani se to da do merici masiny, ktera hlida toleranci mezi tema konkretnima soucastkama ktery se skladaji k sobe. Ve vyrobe to vypada nasledovne, soucastka vypadne z masiny, vycisti se, necha se stabilizovat teplota, zmeri se, rozdeli se do ranku. Posune se to na montazni linku, kde se berou rankove kompatibilni soucastky a ty se daji do mericiho stroje ktery nemeri absolutni hodnoty ale hodnoty rozdilu mezi konkretnima soucastkama. Teprve az to vyhodnoti jako kompatibilni, tak pak se to da smontovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 19:02 | Nahoru | #111
callowsick>
Je to diskuze v které se nemá cenu obhajovat, ALE v tomto případě se sečetly dva problémy.1, Zákazník po dobu 2 týdnů nebyl schopen definovat ND které si chce objednat (tlouštku těsnění). 2, Aktuální nedostupnost daného těsnění na centrálním skladu KTM kdy se na něj další 2t čekalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 19:21 | Nahoru | #112

Rolda89 píše: SV 650 se chytala po 50tKm na pístních čepech a ne na šálách


Ale jen v tom dnes již legendárním testu...

Naposledy editováno 11.05.2016 19:22:07

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 19:32 | Nahoru | #113

Tech píše: gugo> 4. motory, jejichž majitelé sem chodí. Otázka jestli to je hodně nebo ne, mě se to zdá dost.



podle tohodle se to da tezko posoudit

ve vysledku je to mozna jedno, protoze kdyz si nekdo porizuje KTM vi proc to dela, ma k tomu nejaky duvod a neoverene informace ze se "neco" stalo s x motorama vetsinou je schopen odfiltrovat.
Ale nebavej me pomluvy typu KazdyTydenMOtor, KokotTlaciMotorku atd. Ona je proste jedna vec kdyz to rika nekdo kdo ji ma, s nadsazkou ,nebo kdyz tady nekdo (nemyslim tebe) kdo s KTM nema co docineni placne ze by mu to nesmelo do baraku protoze Venca povidal.

Ja ti vyjmenuju x veci ktery me na KTM serou, vcetne toho ze Duke i SuperDuke ma poddimenzovanej podsedlak, ze spojku Magura dal na KTM nekdo kdo se ji chtel pomstit, i verim tomu ze maji pondelni a stredecni kusy. Ale porad je to to nejlepsi na cem jsem mel tu moznost sedet/stat a ver tomu, ze v posledni dobe neni tech motorek co me projdou pod rukama tak malo, takze nejaky srovnani asi mam.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 20:08 | Nahoru | #114

gugo píše: GeorgePanek> definuj velke.

treti motor v ramu...

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 20:10 | Nahoru | #115

mariano píše: ano, před každou jízdou by sis měl zkontrolovat motorku

taky to nedělám pořádně, ale nedivím se, že se občas něco vyskytne


Jo před x lety se mi takhle povolil šroubek na plus pólu na baterce na gsx-r 750, dělalo to pěkný brikule Teď ten šroub expanzky kontroluju při každý jízdě. Ale všechny šrouby kontrolovat před každou jízdou, to neni nijak ani časově možný

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 20:15 | Nahoru | #116

GeorgePanek píše: treti motor v ramu...



treti motor v ramu ma kdo ? v jaky mramu co snim delal ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 20:22 | Nahoru | #117

jasp píše: Je naprosto evidentni ze spis ty o strojarine nic nevis. Skladani soucastek je resene tak ze k tomu co tady pises nemuze dojit a to i pri skladani vice soucastek. Priklad z me praxe: tolerancni pole je 12mikrometru. Tolerancni pole je dale rozdelene na tri casti A B C ctyrech mikrometrech. Kazdemu pismenu se prirazuje jeste znamenko + nebo - , pak jsou dane varianty ktere spolu muzou jit dohromady. A navic pri skladani se to da do merici masiny, ktera hlida toleranci mezi tema konkretnima soucastkama ktery se skladaji k sobe. Ve vyrobe to vypada nasledovne, soucastka vypadne z masiny, vycisti se, necha se stabilizovat teplota, zmeri se, rozdeli se do ranku. Posune se to na montazni linku, kde se berou rankove kompatibilni soucastky a ty se daji do mericiho stroje ktery nemeri absolutni hodnoty ale hodnoty rozdilu mezi konkretnima soucastkama. Teprve az to vyhodnoti jako kompatibilni, tak pak se to da smontovat.



přesně jak píšeš to je na papíře, v praxi to znamená že nějakej turek nebo jogurt (v rámci šetření) to zmastí jak mu to přijde pod ruku.
o strojařině jako takové něco málo vím živím se jako obraběč-nástrojař už od vyučení pardon hned po maturitě

Naposledy editováno 11.05.2016 20:22:56

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 20:32 | Nahoru | #118
a ku.va uz som setril na RC8ku ale asi si kupim len daco starsie a co usetrim minem na benzin .

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 21:19 | Nahoru | #119
Jak psáno výše, zatím nikdo blíže nespecifikoval čím tedy 1190ky trpí. Jak jsem už psal, mám najeto 28tis, závady byly dvě: přelomenej kabel ke klaksonu, stejně jak psáno v Motocyklu- test po 50tis a hned u nové sáknul olej pod napínákem rozvoďáku- vyměněno těsnění, jinak nic. Nechci nijak slepě bránít spolehlivost 1190tky, zají má mě na co se eventuelně zaměřit, ale v Motocyklu, když udělali rozborku po 50ti tak zjistili že je vše v motoru v dobrém stavu, mimo jedné unavené pružiny na ventilu. Je otázka jak dalece je ten test objektivní. Můj názor je všeobecně takovej že čím novější stroj tím stojí víc za vyliž p...... a tím nemyslím jenom motorky, ale když chce člověk něco nového tak nemá jinou možnost.Je fakt, že když fungujou, tak parádně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.5.2016 v 21:21 | Nahoru | #120

GeorgePanek píše: treti motor v ramu...



se trochu rozepiš, ne? nebo je to zase nejakej kec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R Dovizioso04 9 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer


TOPlist