Líbí se mi kývačka i panelka, co byste mi doporučili?
Moto bych měl na kratší výlety, ale rád bych, aby to frčelo i těch 90km/h a neutavilo se to - neměl bych uvažovat radši o 350?
Budu rád za rady..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Malý příklad: měl jsem Hondu NTV 650 Deauville, kupoval jsem ji s +- 52 000 km (a bůhví koilk měla doopravdy, můj odhad je tak o 30 000 víc) a motor šel jak hodinky, nikdy do něj nebylo sáhnuto, krom výměny ulitých svíček, filtrů a oleje.... Dokáže tohle jawka?
Já si třeba koupil to GS s údajnými 35 000 km a po 5 tisících začaly v motoru klepat ventily. Majitel mě ujišťoval, že pravidelně měnil olej atd. a příčinou byla pravděpodobně ostrá jízda po studeném startu a právě dlouhé intervaly výměny oleje - kdo ví, jestli to vůbec měnil. Motorka z venku vypadala moc hezky, ale o motor se evidentně nikdo moc nestaral. Kolik měla ve skutečnosti najeto těžko říct. Podobné osudy potkaly i mé dva kamarády a určitě i spoustu zdejších lidí, takže to není tak růžové jak tu píšete a co celou dobu píšu já. A stejně tak bych ti mohl říct, že jsem si koupil TA s najetými 50 tisíci z roku 98, v lehce ošoupaném stavu a už má najeto skoro 70 a běží pořád skvěle bez zásahu, takže proč koupi ojetého Japonce nevěřit. Doufám, že jsem to uvedl na pravou míru a už si konečně rozumíme, jak to myslím.
Na tu jawku by se ti možná mohlo ovzat i několik zdejších uživatelů, co na tom najeli opravdu neuvěřitelné hodnoty bez GO, snad jen s několikerou výměnou pístních kroužků. A možná se ozvou.
Carcharot píše: Kynklačka> Zatímco jawka je po ujetí 50 tis. km zralá na kompletní go, japončík je teprve dobře zajetej, ukaž mi jawku která najede 100 000 km bez kompletní go všeho.. japonec to má dneska najetý každej, některej už i víckrát
Malý příklad: měl jsem Hondu NTV 650 Deauville, kupoval jsem ji s +- 52 000 km (a bůhví koilk měla doopravdy, můj odhad je tak o 30 000 víc) a motor šel jak hodinky, nikdy do něj nebylo sáhnuto, krom výměny ulitých svíček, filtrů a oleje.... Dokáže tohle jawka?
Nemyslím si, že možeš srovnávat maloobjemový dvoutakt se čtyřtaktem středního objemu... To je, jako by ses divil, proč trabant nenajede půl mega jako oktávka:)
Na dvoutak najede Jawa opravdu hodně, ale jen s odpovědným jezdcem/mechanikam!
Co jsem slyšel o výdrži zahraničních dvoutaktů, tak prý Mito zvládne až 40 000km bez GO, což je taky hodně slušné! Jinak 20-30t km a pápá.
Jinak mrkni do inzerátů na dnešní 4T 125 ccm (mají obdobný výkon co ty panelky) pro začátečníky, kolik jich je po GO a při kolika km... A to jsou ty motůrky stavěné na vysokou zátěž a mělo by stačit jen lít benzin a jednou ročně vyměnit olej.
A ještě k tématu, kámoš (asi 70kg) držel 90km/h na kývačce 250 vcelku trvale, ale už to byl její strop. Takže pokud nebude zrovna akce kryštof, tak tu dopravu trochu brzdit budeš....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116075 | Dnes v 19:35 Sema |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |