bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Transalp odstranení (subchamberu)spalovací komory uprava výfuk. svodů
16.4.2016 v 10:40
Zdravim, pánové, pořád brouzdám a hledám řešení, přičemž stále nenacházím správnou odpověd.. má otázka je , Když tu Dohořívací Komoru (subchamber ) nebo jakožto katalyzátor či co to je, ostraním a nechám si Origo výfuk, a jen prostor mezi stávajícími Svody a Origo výfukem doplním kusem trubky, bude mi to vše fungovat a najezdím s mým trampíkem mnoho dalších km bez problému ?
Nebo musím měnit i Trysky za nějaké ,,125¨ tky ? a nechat si poštelovat karbce ? a vyrušit nějaký PAIR system ?
Vůbec netuším co takový PAIR SYSTEM je, a ani kde ty Trysky seženu, tak jestli by nestačlio jen dát tu těžkou věc pryč a nechat věci původní
Moto mám Transapla XL 650 V r.v 2006 a mám tam K&N vzduchový filtr, svíčky od koupě asi origo..původ Italie nalitáno cca 30tkm

Popřípadě mohl by mi někdo poradit postup , díky

Více na: http://www.motorkar...mp;pgr=2#goto9025039
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek Transalp odstranení (subchamberu)spalovací komory uprava výf...

18.4.2016 v 12:25 | Nahoru | #1
díky za pár odpovědí a pár názorů , co jsem tam přečet podle fora xrv.co.uk co poradil uživatel ..TECH.. tak mi příjde ,že to motorce jen prospěje...
ale asi bude potřeba i změna těch trysek za menší, co jsem to nastudoval, tak jsem pochopil ,že je tam ted moc bohatá směs proto ,tam je ta dopalovací komora
a kdybych jí asi jen odřezal tak by to šlo rovnou do tlumiče....,a to asi by nebylo pro nic za nic proč by to kluci z Hondy to tam dávali že ?
díky za typ na stránku na ty Trysky... je je malá položka, takže to nechám vyměnit při seřizování ventinů apod.

takže jsem se rozhodl, udělat to tak ,že :

1. odřežu subchamber (dopalovací komoru) doplním svod na origo výfuku tlumič
2. při seřízení karbců a pod. si nechám vyměnit trysky na 125# a vyřadím PAIR systém

změna trysek : tím bych měl docílit změnu bohatosti,
uřezáním komory : snížením pár kg
a celkově by to mělo prospět lehce výkonu i snížít spotřebu

a ještě k těm názorum na STK to máte nějak ověřené, nebo si to jen myslíte,
páč když koupím Ladák (s certifikací, to je jedíné co všude chtěj a neodstraním DB Killer)
tak si myslím ,že s STK by neměl být probém ..,
a když už se rozhodnul pro ladák, tak stejně odstranít dopalovcí komoru, a seridit karbce na ladák..
byl jsem na STK cca 5dní zpět, (zatím se vším původním) a stejně jsem motorku ani nestartoval, udělal si 5 fotek (zepředu, zezadu, pak čísla ramu, motor a tach, zda svítí a zkouknul rozměry a gumy, a STK OK jinak stála 600,-

(reakce na) Transalp odstranení (subchamberu)spalovací komory uprava výf...

18.4.2016 v 12:43 | Nahoru | #2
Biftek_> Za prve máš drahou STK, mě stála 350,-. Jinak když má koncovka homologaci a nedělá to extra bordel, nebude to zavařený nějak prasácky, velmi, velmi pochybuju že to bude někdo řešit. Když chlápek z STK nebude mít TA doma, nepozná to. Když ho mít bude spíš ho bude zajímat jak to jede bez popelnice.

Ještě to na svém TA nemám, ale do léta snad budu mít. Pak můžem pokecat co a jak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 Včera v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp Punisher 13 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981


TOPlist