globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Druhá motorka po Kawasaki ER5
 
11.4.2016 v 11:51
Zdravím,

letos odjíždím druhou sezónu na začátečnický klasice Kawa ER5 bez plexi. Od záři do 23.listopadu jsem najezdil skoro 7 tisíc km. Jsem s ní docela spokojenej. Ale začal jsem v sobě víc objevovat "mini cestovatele" co rád na motorku sedne a jede 200 - 300 km na výlet během dne na otočku někam jakoby nic. Na dálnici jen když není zbytí. 130 - 150km/h už je na dálnici po 3/4 hodině docela nepříjemné a chybí mi tam troška toho výkonu když se kolem mě něco "pokazí". Styl jízdy, hlavně hezký silnice a zatáčky. Ale né pouze na kochačku, rád se trošku svezu v rámci situace, možností a bezpečnosti.

Mám vcelku jasno, chci něco s trochu víc sportovnějším posazem, chci polokapotu nebo kapotu. Na dvouválci netrvám naopak rád bych vyzkoušel i 4 válec.

Můj osobní tip co mě chytil za srdce je Honda CBR650f.
Nová motorka, ABS, sportovnejší posaz ale neleží jezdec vyloženě na řídítkách. Rozumná spotřeba, o skoro polovinu větší výkon a o cca 25NM větší kroutící moment. Váha +/- stejná. + Trošku větší moto. Mám 177cm a cca 80kg.

Otázka na zkušené motorkáře. Myslíte si, že když si koupím CBR 650f, že si po stránce motoru a jeho výkonový rezervě budu dalších 5 let chrochtat, jak skvělé to je, že si zajedu i do ciziny po dálnici na 6ku v nižších otáčkách a hezkou spotřebou? Nebo bych se měl spíš koukat po něčem jako Honda VFR 800 (druhá srdcovka)?

Jen pro info jezdím na motorce i po městě jako dnes již "hlavní" a každodenní způsob dopravy. Takže velký litrový bike zatím nechci. V hlavě to mám srovnané a spíš hledám nějakou výkonovou rezervu a "dobrou investici" + veselejší svezení a jistota na silnici. Abych zase za 2 - 3 roky něměl pocit, že musím mít zase něco jiného.

Díky za reakce.

Naposledy editováno 18.04.2016 15:50:16

1 reakcí na tento příspěvek Druhá motorka po Kawasaki ER5

11.4.2016 v 15:45 | Nahoru | #1
No novou ať CBF nebo VFR bych nechtěl nechávat na ulici pod plachtou...... Záleží kolik máš financí, ale pokud se bavíš o nové, tak starý litr okolo 30k seženeš. Vyzkoušíš třeba měsíc/dva a budeš vědět jak se s tím jezdí, pak to za podobnou cenu prodáš a vyber už novou, kterou chceš. Ale více bych myslel na to kde to parkovat.

(reakce na) Druhá motorka po Kawasaki ER5

11.4.2016 v 16:07 | Nahoru | #2

puffybodie píše: No novou ať CBF nebo VFR bych nechtěl nechávat na ulici pod plachtou...... Záleží kolik máš financí, ale pokud se bavíš o nové, tak starý litr okolo 30k seženeš. Vyzkoušíš třeba měsíc/dva a budeš vědět jak se s tím jezdí, pak to za podobnou cenu prodáš a vyber už novou, kterou chceš. Ale více bych myslel na to kde to parkovat.



Samozřejmě máš pravdu. První věc je se projet, vyzkoušet, dohodnout se s někým. Řeším parking a další věci s tím spojené. Spíš jsem si chtěl ověřit zda je alespoň rozumný krok přecházet relativně o takový kousek z 500ccm na 650ccm. Ale je to jen takový teoretizovaní. Dokud si na ně nesednu a nesvezu se, tak je to spíš jen otázka do diskuse.

Každopádně díky.
Téma je zamknuto


TOPlist