Autoškoly zdražují kurzy na řidičský průkaz pro motorku
4 reakcí na tento příspěvek Papíry na mašinu za 20-25 tyček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papíry na mašinu za 20-25 tyček
Predstav si ze v 15ti letech so obliknes padak (kridlo) do helmy dostanes sluchatka a vyhodej te z letadla a aby toho nebylo malo hned o rok pozdeji si muzes sednout do letadla sam a pri prvnim sole na draze taky neceka celej IZS.
Lidi maji v podstate docela dobrej pud sebezachovy, takze vetsinou udelaj vsechno proto aby to prezili.
ja1 píše: docela mně udivuje že úředníci pustí do provozu samotného jezdce autoškoly bez jakýchkoli zkušeností ..co když zazmatkuje...kdo bude platit škody a zdravotní úrazy...jen příklad že si žák bude dělat A jako první papíry na motorku... tam nevěřím že ho intercom zachrání.. věřím že přijde úprava předpisu a s učitelem autoškoly pojede v autě za žákem zdravotník ,právník a pro jistotu i kněz
Tak v cizině to již léta tak funguje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papíry na mašinu za 20-25 tyček
ja1 píše: docela mně udivuje že úředníci pustí do provozu samotného jezdce autoškoly bez jakýchkoli zkušeností ..co když zazmatkuje...kdo bude platit škody a zdravotní úrazy...jen příklad že si žák bude dělat A jako první papíry na motorku... tam nevěřím že ho intercom zachrání.. věřím že přijde úprava předpisu a s učitelem autoškoly pojede v autě za žákem zdravotník ,právník a pro jistotu i kněz
On ale žadatele nikdo samotného do provozu bez jakýchkoliv zkušeností nepustí, tedy aspoň ne nikdo normální.
Navíc pochybuji že je toto povoleno v první etapě výcviku.
Spíš to bude fungovat tak, že začnou na cvičišti trénovat jízdu a ovládání motorky, do toho bude žadatel průběžně dělat testy z pravidel, pak pojedou do provozu na jedné moto s dvojima riditkama a pak teprve někdy v třetí etapě pokud instruktor usoudí že je žadatel připraven pojedou každý na své.
Ono je k A potřeba znát i B a pak teprve dělat závěry.
A hlavně neverit všemu co se napíše na hovinka.cz nebo vybleje na TVhovna..
Ed: nebo co napíše Pepafjr
Naposledy editováno 30.03.2016 16:12:53
ja1 píše: docela mně udivuje že úředníci pustí do provozu samotného jezdce autoškoly bez jakýchkoli zkušeností ..co když zazmatkuje...kdo bude platit škody a zdravotní úrazy...jen příklad že si žák bude dělat A jako první papíry na motorku... tam nevěřím že ho intercom zachrání.. věřím že přijde úprava předpisu a s učitelem autoškoly pojede v autě za žákem zdravotník ,právník a pro jistotu i kněz
Ano,v tom máš pravdu a aby nebyl problém s pojišťovnou, ve smluvních podmínkách pro přijetí k výcviku mám tuto pasáž, jak bude probíhat výcvik
JAK BUDE PROBÍHAT VÝCVIK
1) Výcvik na jednom motocyklu – učitel jede společně se žákem na výcvikovém motocyklu s dvojím ovládání
2) Jízda s doprovodem – žadatel řídí motocykl sám a je doprovázen učitelem na doprovodném motocyklu nebo v doprovodném automobilu.
3) Nácvik na úkony stanovené pro první část zkoušky – žadatel nacvičuje tyto úkony na cvičišti
SAMOSTATNÁ JÍZDA S DOPROVODEM
Samostatná jízda s doprovodem učitele na druhém motocyklu - tento výcvik bude možný zahájit až po splnění následujících podmínek :
- žadatel absolvoval v autoškole přezkoušení pomocí testu z pravidel provozu na pozemních komunikacích a zdravotnické přípravy s výsledkem PROSPĚL
- žadatel absolvoval výuku a výcvik dle učební osnovy v takovém rozsahu, že ovládá dostatečně motocykl a je schopen v praxi řídit podle pravidel provozu na pozemních komunikacích
- žadatel dostatečně ovládá motocykl a zvládá úkony pro 1. Část zkoušky podle přílohy č. 7. Vyhlášky č. 167/2002 Sb.
Důvodem ke splnění těchto závazných podmínek před zahájením samostatné jízdy žadatele v provozu je právní ochrana jak žadatele, tak učitele autoškoly a dále splnění podmínek pro účast v provozu na pozemních komunikacích podle Zákona č.361/2000 Sb.
Naposledy editováno 30.03.2016 17:14:20