globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meření na lambda sondě - je tu nějaký znalec?
22.3.2016 v 19:30
když si chci orientačně změřit AFR a připojim voltmetr na lambdu dostanu hodnotu např 0.7V když signál lambdy odpojim od ECU a změřím tak je na ní 0.9V a já nevím jestli kvůli regulaci ECU nebo kvuli tomu že je lambda "nezatížená". Je relevantní měřit napští na odpojené lambda sondě od ECU?

1 reakcí na tento příspěvek meření na lambda sondě - je tu nějaký znalec?

23.3.2016 v 12:32 | Nahoru | #1
to Jurawood: díky mohl si to napsat dřív :) teď sem se vrátil z garáže a zjistil že proud 1mA srazí napětí na lambdě na 0V. proud několik málo micro ampér to zkreslí o desetiny voltu takže měřit odpojenou lambdu fakt nejde, a jak říkáž ta změna teploty to zabije uplně protože chvilu po nastartovaní tam mam 0.6V který se vyšplhá až k 0.9V a přitom delka vstřiku je pořád stejná...

.... budu muset k Assasinovi :) hele Freedome kdybychom to dokázali naplánovat mohli bychom se tam sejít a porovnat svoje naladění strojů i když nebude brzda tak jen porovnat chod v nízkých otáčkách atd.

to Dolph: špatně si to pochopil to neni teorie ale normalně tak auta nastavuju při ladění LPG..,. nevim co je na tom neuvěřitelnýho, je jasný že t onebude tak dobrý jako s WBO ale jak už jsem řikal měřit víc válců s jednou sondou je stejně na pikaču

(reakce na) meření na lambda sondě - je tu nějaký znalec?

23.3.2016 v 19:04 | Nahoru | #2

prodamCBR píše:
to Dolph: špatně si to pochopil to neni teorie ale normalně tak auta nastavuju při ladění LPG..,. nevim co je na tom neuvěřitelnýho, je jasný že t onebude tak dobrý jako s WBO ale jak už jsem řikal měřit víc válců s jednou sondou je stejně na pikaču



jo,jenže v autě jezdíš s noťasem na sedačce a díváš se do programu,který ti vše hezky ukáže(VAG a pod...) já v tom vidím velký rozdíl.
navíc jsem si tady těmito pokusy sám prošel,jezdil jsem s osciloskopem v kufru a zapnutým powercomanderem,nahrával jsem si vše a pak si pouštěl na videu co se dělo.....a bylo to na prd.

jo a k té teplotě co jsi zmiňoval-to je úplně normální,lambda potřebuje provozní teplotu cca 500°C,do té doby neměří správně.i u auta chvíli trvá,než začne chodit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta Adruj 132 23.12.2019 v 10:25 SirIndy
Ducati "zakladni" model vs. "S" model Ducati 1098 S, Ducati Monster S4R S Testastretta, Du... Ajny 24 7.1.2017 v 11:21 Radim.Klym
Monster a nákup poškodeného rámu Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... rask_777 13 2.8.2016 v 12:36 selkie
Stocene km aneb finta ceskeho bazaristy [1, 2, 3] Ducati Monster S4R S Testastretta cefro 74 2.2.2014 v 12:10 fistron


TOPlist